موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

ویزای کار کانادا

ویزای کار  کانادا

 در این مقاله می پردازیم به بحث ویزای کار  کانادا ، مهاجرت از طریق مهارت شغلی به  کانادا ، مهاجرت کاری به  کانادا ، اقامت دائم  کانادا ، وکیل مهاجرت به  کانادا ، پاسپورت  کانادا ، سیستم امتیازبندی  کانادا ، ویزای نیروی متخصص  کانادا ، مهاجرت از روش نیروی متخصص  روش ورود سریع به  کانادا ، روش Express Entry.با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید.

اخذ ویزای کار  کانادا

شرایط دریافت و اخذ ویزای کار  کانادا در سال 2018 چگونه است؟ آیا میتوان از طریق کار اقامت دائم  کانادا را دریافت نمود؟ در باب ویزای کار  کانادا سوالاتی شده است که بر ان شدیم در خصوص اخذ ویزای  کانادا مطالب و اطلاعاتی مختصر و مفید را برایتان در این مقاله به اشتراک بگذاریم .پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ویزای کار  کانادا

همیشه  پس از تصمیم به مهاجرت و در پی یافتن زندگی آرام تر به همراه داشتن امکانات رفاهی مناسب ، نام کشورهای مرفه و پیشرفته ای در میان زبان ها در حال چرخیدن است. یکی از این نام ها  کانادا است که در مقالات مربوط به اقامت  کانادا به جزییات رفاهی این کشور پرداخته ایم .

در این نوشتار سعی بر آن است شما هموطنان و فارسی زبانان عزیز را با مقوله ویزای کار  کانادا و چگونگی اخذ اقامت دائم  کانادا از طریق مهارت شغلی ، آشنا سازیم . راه های قانونی و درست برای ادامه فعالیت کاری در  کانادا  به صورت تعریف شده به چند دسته تقسیم می گردند.

از طریق ویزای کار با دعوتنامه کارفرما در  کانادا و ضمانت ایشان برای ورود به خاک  کانادا جهت به دست گرفتن موقعیت شغلی مرتبط با سوابق تحصیلی یا کاری . یقیناً برای گرفتن این نوع روادید شما نیاز به هماهنگی با کارفرما داشته و مصاحبه های اولیه می بایست با همکاری آژانس های کاریابی در  کانادا یا به صورت مستقیم از سمت شما انجام گردد.

از طریق خود اشتغالی که برای اشخاصی که بدون نیاز به استخدام در شرکت و یا سازمان خاصی می توانند از طریق تخصص خود درآمد زایی داشته باشند ، قابل اقدام است.این گزینه تعریف شده برای  ورزشکاران ، هنرمندان و شاغلین در بخش کشاورزی است.

از طریق نیروی متخصص یا همان Skilled Worker که از ابتدای سال گذشته میلادی به صورتی متفاوت و تحت عنوان Express Entry توسط انجمن مشاورین مهاجرت  کانادا بررسی می گردد .

Express Entry

اما عبارت Express Entry که از سال 2015 از طرف دولت  کانادا و اداره مهاجرت  کانادا جزو یکی از راه های ورود به  کانادا شد دقیقاً چیست و مختص چه اشخاصی می باشد ؟

Express Entry یا همان ورود سریع ، فرایندی مدون و جدید برای انتخاب مشاغل مورد نیاز در استان های فدرال  کانادا می باشد که البته زمان رسیدگی به پرونده ها به کمتر از 1 سال کاهش پیدا کرده است .

در سیستم رتبه بندی Express Entry بر اساس بندهای زیر به کاندیداها امتیازدهی می شود:

شاخصه های کاندیدای اصلی نظیر سن ، میزان تحصیلات ، سطح مهارت زبان ، تجربه کار در  کانادا

شاخصه های همسر کاندیدا که همانا میزان تحصیلات ، سطح مهارت زبان و داشتن تجربه کار در  کانادا می باشند.

هرکدام از این شاخصه ها نیز دارای زیر شاخصه های جداگانه می باشند که بر اساس سیستم تعریف شده جدید توسط اداره مهاجرت شما می توانید حداکثر 1200  امتیاز به دست آورید تا بتوانید پرونده خود را به مرحله اجرا درآورید. باید در نظر داشته باشید سنجش صلاحیت شما و امکان اقدام برای اخذ اقامت  کانادا از طریق مهارت شغلی امری کاملاً تخصصی است که جدا از تجربه ، فقط ، تکرار میکنیم ، فقط به وسیله اشخاص مورد تایید اداره مهاجرت  کانادا انجام پذیرد . چه بسیارند شکایت های بی فایده به کنسولگری  کانادا به خاطر سپردن پرونده مهاجرتی شخص به افراد بدون مجوز انجمن مهاجرت  کانادا . موسسه مهاجرتی آوات از وکلای مجرب و مجاز در این زمینه بهره جسته است و می تواند پاسخگوی مناسب سوالات حقوقی شما در این زمینه به صورت رایگان باشد.

طبق وعده اداره مهاجرت  کانادا ، با برقراری این سیستم جدید پرونده های قبول شده سریعتر از پیش بررسی و تحلیل خواهند شد و به همین ترتیب طول پروسه کوتاهتر از قبل خواهد بود .

 

مزایای سیستم ورود سریع Express Entry))

از مزایای این پروسه می توان

1 . به سرعت بیشتر بررسی پرون شما توسط اداره مهاجرت  کانادا اشاره کرد.

2 . اخذ اقامت به صورت آنی پس از موفقیت پرونده است به طوری که پس از مصاحبه نهایی در سفارت و گرفتن تاییدیه نهایی ، با اولین ورود به خاک  کانادا از طریق این ویزا ، شما موفق به دریافت کارت اقامت دائم یا همان PR (Permanent Residency) برای خود و خانواده تان می شوید.

عزیزان گرامی ، این مطلب بسیار مهم را در نظر داشته باشید که برای به جریان انداختن پرونده خود و دریافت شماره پرونده اول ، باید مدرک زبان آیلتس مقتضی را اخذ کرده و یا به آن سطح از آمادگی رسیده باشید که ظرف کمتر از 120 روز از زمان شروع کار مهاجرت خود ، اقدام به اخذ  مدرک آیلتس و گرفتن نمره مورد نظر برای ادامه پروسه نمایید.

سازمان مهاجرتی آوات راه شما را تحت نظارت مستقیم وکلای دادگستری مستقر در دفتر ایران و وکلای دارای پروانه مهاجرت مستقر در دفتر  کانادا ، هموار می سازد. به خود می بالیم که با داشتن تجربه لازمه در زمینه حقوق بین الملل خصوصی  کانادا می توانیم قدم به قدم تا اخذ اقامت دائم  کانادا در کنار شما بوده و مشاور شما در این امر باشیم. با ما تماس بگیرید و از سیستم مشاوره رایگان تلفنی ما بهره مند شوید .

قبل از هرگونه اقدام خواهشمندیم در خصوص مهاجرت به  کانادا حتما تحقیقات مناسب و اطلاعات کافی دریافت نمایید شما عزیزان متقاضی میتوانید از طریق شماره های درج شده در وبسایت آوات با کارشناسان ما تماس گرفته و درخواست مشاوره حضوری دهید.

همچنین میتوانید سوالات خود را در خصوص ویزای کار  کانادا و اخذ آن در پایان همین مقاله برای ما ارسال نمایید و منتظر پاسخ کارشناسان ما در اسرع وقت باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.