موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

هزینه مهاجرت به استرالیا

هزینه مهاجرت به استرالیا

هزینه ی مهاجرت به استرالیا ، بسته به نوع درخواست ویزا ، متغیر است ولی به طور کلی ، متقاضیان مهاجرت به استرالیا باید مواردی را در خصوصهزینه ی مهاجرت به استرالیا ، مد نظر داشته باشند ، همیشه شرایط و عواملی در امر مهاجرت به استرالیا به وجود می آید که در میزانهزینه ی مهاجرت به استرالیا تاثیر گذار خواهند بود و می توان گفت که در کشور استرالیا ، هزینه های مهاجرت و هزینه ویزا بسته به نوع ویزای در خواستی ، متفاوت می باشد .

استرالیا :

امروزه بسیاری از متقاضیان قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارند ، استرالیایی که با آمار بالای فرصت های شغلی ، رفاه ، کیفیت زندگی عالی و دارای امکانات آموزشی ، پرورشی و تحصیل و ورزشی و ... زیادی می باشد ، سن مهاجرت به کشور استرالیا از ۱۵ سالگی شروع می شود و متقاضیان به محض ورود به کشور استرالیا می تواند تا سن ۱۸ سالگی در دانشگاه های کشور استرالیا ادامه تحصیل دهد .

 

استرالیا ، کشور پهناوری ست که بیش از ۸۰۰۰ جزیره ی دیگر را در خود جای داده است . پایتخت کشور استرالیا ، شهر کانبرا و پایتخت اقتصادی کشور استرالیا محسوب می شود و جمعیت کمی را از کشور استرالیا در خود جای داده است .

 

جالب است بدانید که کشور استرالیا زبان رسمی ندارد اما زبان انگلیسی را جزء زبان ملی خود می دانند اما باید گفت که زبان انگلیسی استرالیا از نظر لهجه و گرامر با سایر کشور های انگلیسی زبان متفاوت است .

هزینه ی مهاجرت به استرالیا:

هزینه تحصیل و زندگی استرالیا

به طور کلی می توان گفت هزینه زندگی یه دانش آموز یا یک دانشجو در کشور استرالیا بدون در نظر گرفتن هزینه تحصیلشان مبلغی حدودا بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار در هفته می باشد البته این هزینه فقط به هزینه حمل و نقل ، مواد غذایی  ، برق ، گاز و ... مربوط می شود.

هزینه ی مهاجرت به استرالیا , هزینه تحصیل در کشور استرالیا برای تمامی مقاطع در این مقاله برای متقاضیان عزیز در نظر گرفته شد و متقاضیان می توانند با مطالعه این مقاله در امرهزینه ی مهاجرت به استرالیا، اطلاعات لازم را کسب نمایند . موسسه حقوقی و بین المللی آوات ، در هر لحظه و در هر موقعیتی پاسخ گوی تمام سوالات شما عزیزان در امر مهاجرت می باشد .

 

دانشگاه های کشور استرالیا با در اختیار گذاشتن بهترین و عالی ترین امکانات از نظر آموزشی ، ورزشی و ... دانشجویان را به سمت استعداد های ناب می کشاند و با پرورش دادن دانشجویان خلاق و نابغه و قرار دادن دانشجویان در مسیر انتخابی خو در زمینه هنر ، موسیقی و گرایش های تحصیلی و ... به فکر فردای هرچه بهتر استرالیا می باشد .

 

در حال حاضر لازم است در ارتباط با موضوع هزینه ی مهاجرت به استرالیا و هزینه تحصیل در اسپانیا اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، لازم به ذکر است که دانشگاه های کشور استرالیا به صورت فول بورد می باشد ، یعنی هزینه تحصیل و هزینه زندگی را با هم به صورت تقریبی پوشش می دهد .

 

هزینه تحصیل دانشگاه های استرالیا تقریبا تا ۰۰۰/۳۰ دلار استرالیا در سال و هزینه زندگی یک فرد دانشجو نیز به مبلغ ۰۰۰/۲۰ دلار استرالیا در سال می رسد . اما اگر بخواهیم به طور جداگانه برای هر مقطع دانشگاهی ، هزینه های تحصیل استرالیا را در نظر بگیریم ، می توان گفت که هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی سالانه به مبلغ ۰۰۰/۳۵ دلار استرالیا ، در مقطع کارشناسی ارشد سالانه به مبلغ ۰۰۰/۳۷ دلار استرالیا و در مقطع دکتری نهایتا به ۰۰۰/۴۰ دلار استرالیا در سال می رسد .

البته باید گفت که هزینه زندگی یک فرد دانشجو مجرد با یک خانواده متفاوت است .

هزینه ی مهاجرت به استرالیا:

هزینه اجاره ، خرید مسکن و ملک در کشور استرالیا :

شهر داروین کشور استرالیا جزء گران ترین شهر های استرالیا از نظر هزینه اجاره خانه مستقل و یک واحد آپارتمان محسوب می شود و می توان گفت که هزینه اجاره خانه در شهر داروین استرالیا ۵۷۰ دلار استرالیا و اجاره یک واحد آپارتمان نیز در شهر داروین و سیدنی استرالیا ۵۲۰ دلار استرالیا می باشد .

 

هزینه اجاره ارزان ترین خانه و آپارتمان های اجاره ای در استرالیا در شهر های دور افتاده ای مانند هوبارت و ادلاید کشور استرالیا می باشد ، به عنوان مثال در شهر ادلاید و هوبارت هزینه اجاره یک خانه مستقل بین ۳۲۰ تا ۳۵۰ دلار استرالیا و هزینه اجاره یک واحد آپارتمان نیز بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار استرالیا می باشد

.

هزینه خرید خانه نیز در شهر های سیدنی و کانبرا که گران ترین شهر های استرالیا از نظر خرید خانه مستقل ، محسوب می شود ،  بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار استرالیا می باشد .

 

هزینه ی مهاجرت به استرالیا از طریق کار :

هزینه مهاجرت استرالیا از طریق کار نیز برای فرد اصلی ۴۸۰۰ دلار ،  همسر و فرزندان بالای ۱۸ سال  ۲۴۰۰ دلار و همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال ۱۲۰۰ دلار استرالیا می باشد .

هزینه ویزا

اداره مهاجرت استرالیا هزینه ای برای بررسی مدارک ویزا از متقاضیان تحت عنوان هزینه ویزا دریافت میکند که حتی در صورت عدم صدور ویزا، این هزینه به آنها عودت داده نخواهد شد. هزینه درخواست ویزا (Visa Application Fee) نسبت به نوع ویزا متغیر است.

ویزای بررسی مهارت و تخصصبین ۲۹۰ تا ۱۱۰۰ دلار استرالیا
هزینه امتحان زبان۳۱۵ دلار استرالیا
هزینه تست پزشکی۳۱۰ دلار استرالیا
هزینه صدور گواهی نامه۵۱۰ دلار استرالیا

ترجمه مدارک

بدون در نظر گرفتن نوع ویزای درخواستی ، همه متقاضیان مهاجرت به استرالیا ، نیاز به ترجمه مدارکشان به زبان انگلیسی خواهند داشت . اداره مهاجرت کشور استرالیا ، فقط مدارک را ترجمه شده به زبان انگلیسی قبول می کند . هزینه ای که اداره مهاجرت استرالیا برای فرد اصلی ۳۱۰۰ دلار و همسر ۱۵۵۰ دلار و فرزندان ۸۰۰ دلار استرالیا را اتخاذ  می کند ،  نیز باید جزء هزینه ی مهاجرت به استرالیا محسوب کرد .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.