موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی

برخی از افراد که به دلیل برخی از مشکلاتی که در کشور خود دارند می‌خواهند به سرعت به کشوری دیگر پناه ببرند. مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی بیشترین درخواست را بین متقاضیان مهاجرت به کانادا  داشته است اما ما به هیچ عنوان این نوع مهاجرت به کانادا  و به هیچ کشور دیگری را توصیه و پیشنهاد نمی‌کنیم و به شما دوستداران مهاجرت این پیشنهاد را می‌دهیم که اگر قصد مهاجرت به کانادا  را دارند می‌توانند از طرق مختلف دیگری این امر را انجام دهند زیرا مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی دردسرها و مشکلاتی را دارد که می‌تواند به راحتی برای شما مشکلاتی اعم از روحی و روانی و... را به همراه بیاورد اما ما برایتان در این مقاله به توضیحی کوتاه در خصوص مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی و شرایط مهاجرت به کانادا  اشاره کرده‌ایم تا شما در خصوص پناهندگی کانادا  اطلاعاتی را به دست بیاورید.

کانادا

کشور کانادا  سالانه شاهد ورود چند هزار پناهنده به کشور خود بوده است، افرادی که متقاضی مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی می‌باشند با توجه به خطرات و محدودیت‌هایی که کشور خودشان برایشان ایجاد کرده است نیز به کشور دیگر نیز پناه می‌برند و کشوری که این افراد را تحت پوشش قرار می‌دهد از همه جهت پناهندگان را در زمینه‌های مالی و درمانی و هزینه‌های زندگی و... مورد حمایت قرار می‌دهد.

مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی به یک صورت انجام می‌گیرد و آن هم از طریق حمایت‌های دولت می‌باشد که فرد متقاضی مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی  به محض اینکه به خاک کانادا  وارد می‌شود مورد حمایت‌های دولت قرار می‌گیرد.

در کانادا  سازمانی تأسیس شده است که مخصوص امور مهاجران می‌باشد و زمانی که فرد متقاضی مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی به کانادا  برسد کارکنانی از سازمان اداره مهاجرت به استقبالشان می‌آیند و برای آنکه تازه به کانادا  وارد شده است فرد متقاضی مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی را تا چند روز در کانادا  همراهی می‌کنند و راه و روش زندگی در کانادا  را به آن‌ها آموزش می‌دهند و دولت کانادا  متعهد می‌شود که به مدت ۱۲ ماه فرد متقاضی مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی را تحت پوشش خود قرار دهد و از نظر بیمه پزشکی مورد حمایت قرار دهد و همچنین هزینه‌های روزمره را در یک سال متقبل می‌شود.

افرادی که از سازمان اداره مهاجرت به استقبال شما می‌آیند برایتان هتل یا مسافرخانه‌ای در نظر می‌گیرند و شما را در آنجا مستقر می‌کنند، این شرایطی که برایتان شرح می‌دهیم موقتی خواهد بود و شما به مدت دوازده ماه فرصت دارید که هر چه زودتر شما مکان مناسبی را برای زندگی پیدا کنید اگر سؤالی یا مسئله‌ای بود که برای شما مشکل‌ساز شد می‌توانید از کارکنان سازمان اداره مهاجرت کمک خواسته تا به سؤالات و مشکلات شما رسیدگی کنند. زمانی که شما مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی را انتخاب می‌کنید و شرایط پناهندگی در کانادا  را بدانید می‌توانید با اطلاعاتی کاملی که به دست آورده‌اید به مسیر خود ادامه دهید.

در بدو ورود به کانادا  و پناهندگی کانادا  دولت به شما لباس و غذا خواهد داد و برایتان تا جایی که امکان دارد شرایط رفاهی خوبی فراهم می‌کند.

بعد از اینکه چند هفته از ورود به خاک کانادا  بگذرد دولت کمک‌های مالی‌اش را به شما شروع می‌کند و ماهانه به حساب شما مبلغی جهت تأمین هزینه‌های ضروری روزانه فرد به طور مثال هزینه غذا، لباس، خرید وسایل ضروری و... واریز می‌کند.

کارکنان اداره مهاجرت به شما آموزش‌های لازم جهت استفاده از اتوبوس‌های شهری و استفاده از بانک‌ها و... را می‌دهند تا شما با شرایط زندگی در کانادا  آشنا شوید تا با زندگی در آن کشور به مشکل بر نخورید.

به شما در کانادا  آموزش‌های زبان‌های انگلیسی و فرانسوی داده می‌شود و شما باید تمام تلاش خود را جهت آموزش‌های زبان را انجام دهید زیرا شما باید ظرف یک سال باید تمام شرایط خود را برای خدمت رسانی به دولت کانادا  و سود آوری برای این کشور فراهم آورید و باید خود را به دولت کانادا  ثابت کنید.

مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی

زمانی که می‌خواهید مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی را انتخاب کنید باید در همان فرمی که پر می‌کنید مشخص کنید که تنها قصد مهاجرت از طریق پناهندگی را دارید یا می‌خواهید همسر و فرزندانتان را نیز با خود به همراه ببرید.

شما می‌توانید در همان فرم نام افرادی که با شما مهاجرت می‌کنند را نام ببرید تا با هم به کشور کانادا  بروید.

اگر در حین انجام مراحل شما ازدواج و یا طلاق گرفتید بایستی به دفتر پناهندگان سازمان ملل اطلاع دهید که عضو از خانواده کم یا اضافه شده است.

شایان ذکر می‌باشد اگر فردی در لیست مورد نظر شما مشخص نشده باشد بعد از آن دیگر نمی‌تواند به کانادا  بیاید و مقیم شود.

یکی از مزایایی که برای افرادی که از طریق پناهندگی کانادا  اقدام کرده‌اند در نظر گرفته شده است این می‌باشد که اگر فرد متقاضی مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی آشنا یا فامیلی را دارد که قبلا اقامت کانادا  را دریافت کرده است می‌تواند به دولت کانادا  اطلاع دهد و شما اگر تمایل به زندگی در اطراف آن‌ها را داشته باید دولت کانادا  این مسئله را پیگیری می‌کند که فردی که مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی را انتخاب کرده است، در محیطی زندگی کند که در آن از حمایت مردمی برخوردار باشند که می‌شناسند.

شرایط پناهندگی در کانادا

کانادا  کشوری می‌باشد که سالانه افراد بسیاری را تحت عنوان پناهنده به خاک خود راه می‌دهد و آن‌ها را تحت حمایت‌های مالی، پزشکی و... قرار می‌دهد این کشور به دلیل اتفاقاتی که در سال ۲۰۱۵ رخ داد بیشتر از کشورهای سوریه و افغانستان پناهندگانی را مورد حمایت خود قرار داد. افرادی به عنوان پناهنده به کشورهایی همچون کانادا  می‌روند که از سمت دولت کشور خود آزار و اذیت شده باشند و به همین خاطر کشور خود را ترک و به کشور کانادا  پناه می‌برند.

شرایط پناهندگی در کانادا  برای هر فردی با توجه به شرایط فردی‌اش متفاوت می‌باشد و البته کمی دشوار.

ما در این مقاله می‌خواهیم مختصر توضیحی در خصوص شرایط پناهندگی در کانادا  برایتان شرح دهیم تا شما با مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی و شرایط پناهندگی در کانادا  بیشتر آشنا شوید.

دولت کانادا  در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفته است تا هر پناهنده‌ای که بیش از حد به کشور خود رفت و آمد می‌کند را از کانادا  اخراج کند و این شرایط برای برخی از ایرانیان پناهنده در کانادا  کمی نگران کننده می‌باشد.

افرادی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات راجع به پناهندگی کانادا  می‌باشند باید بدانند که از چند طریق می‌توانند برای پناهندگی کانادا  اقدام کنند:

یکی از این روش‌ها این می‌باشد که فرد متقاضی مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی می‌تواند خود را به خاک کانادا  برساند و زمانی که به خاک کانادا  رسید برای پناهندگی درخواستی به دولت کانادا  تنظیم کند.

زمانی که ویژگی‌های فرد متقاضی پناهندگی توسط افسر مهاجرت تائید شد و مشخص شد که فرد شرایط پناهندگی در کانادا  را دارد در آن زمان تقاضای و درخواست فرد به اداره مهاجرت و سازمان پناهندگی کانادا  ارسال می‌شود باید متذکر شویم که افسر نقش تعیین کننده‌ای در رد یا صلاحیت پرونده پناهندگی شما دارد.

نوع دیگری از شرایط پناهندگی در کانادا  وجود دارد که متقاضی درخواست خود را از خارج کانادا  اعلام می‌کند و آن درخواست توسط سازمان اداره مهاجرت بررسی می‌شود و اگر صلاحیت پناهنده شدن را داشته باشد می‌تواند به کانادا  بیاید.

پناهندگی کانادا  با ویزای توریستی

افرادی که ویزاهای توریستی را دریافت می‌کنند دو حالت دارند یکی اینکه فرد تنها قصدش از دریافت ویزای توریستی سفر و گردش می‌باشد و دیگری این است که می‌خواهد با خانواده خود دیدار کند و در بعضی مواقع نیز قصد فرد از دریافت ویزای توریستی انجام بیزنس می‌باشد.

حال افرادی در این میان هستند که می‌خواهند پناهندگی کانادا  با ویزای توریستی را به دست بیاورند، باید به این افراد که متقاضی پناهندگی کانادا  با ویزای توریستی می‌باشند عرض کنیم که این روش کاملاً اشتباه می‌باشد و میزان درصد احتمال به نتیجه رسیدن پناهندگی کانادا  با ویزای توریستی  بسیار پایین می‌باشد و مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی و به واسطه‌ی ویزای توریستی کاملاً ریسکی می‌باشد.

حال شاید برایتان جای سؤال باشد که چه مشکلی برای پناهندگی کانادا  با ویزای توریستی پیش خواهد آمد و در جواب باید خدمتتان عرض کنیم که اگر شما ویزای توریستی خود را دریافت کنید مسلما مدارکی برای دریافت ویزای توریستی به دولت کانادا  و سفارت کانادا  تحویل می‌دهید و اگر شما به کانادا  با ویزای توریستی بروید و در آنجا درخواست پناهندگی بدهید مطمئنا زمانی که اداره مهاجرت و پناهندگی کانادا  مدارک شما را رسیدگی کند و متوجه شود که شما به صورت قانونی وارد خاک کانادا  شده‌اید بدون تردید درخواست پناهندگی شما را رد خواهد کرد پس به هیچ عنوان موسسه ما مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی و پناهندگی کانادا  با ویزای توریستی را پیشنهاد نمی‌کند و برایتان راه‌های قانونی و مناسب‌تری با توجه به شرایطتان پیشنهاد می‌کنیم.

وکیل پناهندگی در کانادا

مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی شرایط خاصی را دارد و گاهی این شرایط برای افراد کمی دشوار می‌باشد که نیاز افراد به فردی که بتواند تمامی کارها را به نحو احسنت انجام دهد ضروری حس شود، به همین خاطر متقاضیان مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی که از شرایط پناهندگی در کانادا  اطلاع چندانی ندارند و می‌خواهند که هرچه سریع‌تر و بدون دردسر پناهندگی کانادا  را کسب کنند باید وکیل پناهندگی در کانادا  را که مورد اعتماد نیز می‌باشد انتخاب کنند تا با شرایط پناهندگی در کانادا  به صورت کامل اطلاعات داشته باشد و فردی که متقاضی مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی می‌باشد را بدون هیچ مشکلی به هدفش که پناهندگی کانادا  می‌باشد برساند.

داشتن وکیل پناهندگی در کانادا  شاید به نظر امری بیهوده به نظر برسد زیرا دولت کانادا  در صورت وجود هر مشکلی در امور مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی برای متقاضیان مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی، وکیل‌های مهاجرتی رایگان انتساب می‌کنند تا مشکلات پناهندگان کانادا  را برطرف کند. اگر شما وکیل پناهندگی در کانادا  را استخدام کنید و در قبال کار هزینه‌ای پرداخت کنید باید بدانید که وجود وکیل پناهندگی در کانادا  چندان تاثیری در روند کاری شما نخواهد داشت و سرعت کار بیشتر نخواهد شد فقط می‌توانید برای اینکه به پر کردن فرم‌ها به مشکل نخورید از وکیل پناهندگی در کانادا  استفاده کنید و همچنین به کار بردن درست اصطلاحات حقوقی زمانی که با سفارت مکاتبه می‌کنید از وکیل پناهندگی در کانادا  می‌توان در این زمینه‌ها استفاده نمود و گرنه در کل نیازی به وکیل پناهندگی در کانادا  نبوده و دولت کانادا  به امور پناهندگان رسیدگی می‌کند.

پناهندگی کانادا

در ۲۸ جولای ۱۹۵۱ کنوانسیون بین‌المللی ژنو جهت حمایت از پناهندگان کلیه کشورهای جهان تشکیل شد در کنوانسیون تعریف دقیقی از پناهندگی ارائه شده است که طبق آن پناهنده شخصی است که به دلیل مشکلاتی که در جامعه خود دارد امنیت جانی و اجتماعی ندارد و به همین دلیل به کشورهای دیگر پناهنده می‌شود که در این میان کشور کانادا  بیشتر متقاضی را به خود اختصاص داده است. پناهندگی کانادا  برای افراد بسیاری اولویت اول در امر مهاجرت می‌باشد و توصیه ما به این افراد این می‌باشد که در ابتدای مهاجرت به کانادا  از طریق پناهندگی  باید شرایط پناهندگی در کانادا  را کاملاً بدانند و آیا پناهندگی کانادا  با ویزای توریستی امکان‌پذیر می‌باشد یا خیر؟ و اینکه آیا وکیل پناهندگی در کانادا  می‌تواند تمام کارهای مهاجرت و پناهندگی کانادا  را انجام دهند.

برای کسب اطلاعات در خصوص مهاجرت قانونی به کانادا مانند اقامت تحصیلی کانادا اقامت کاری کانادا موسسه حقوقی آوات آماده پاسخگویی به تمامی سؤالات شما عزیزان می‌باشد البته خاطر نشان کنیم که موسسه هیچ‌گونه خدماتی در خصوص پناهندگی کانادا  و پناهندگی دیگر کشورها ارائه نمی‌دهد و تنها جهت اطلاع شما عزیزان این مقاله تهیه شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.