موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

سرمایه گذاری در رومانی

سرمایه گذاری در رومانی

آیا قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به رومانی را دارید ؟آیا با شرایط سرمایه گذاری در رومانی آشنایی دارید ؟ویزای کاری رومانی چگونه اخذ میشود؟آیا با حداقل سرمایه برای ثبت شرکت  در رومانی  و سرمایه گذاری در رومانی اطلاعات کامل و مفیدی را در اختیار دارید ؟   شما متقاضیان عزیزمیتوانید برای کسب اطلاعات هر چه بیشتر در زمینه مهاجرت به رومانی و چگونگی سرمایه گذاری در رومانی با گروه مهاجرتی ، موسسه حقوقی و بین المللی آوات ، همراه باشید ...

 

بررسی موقعیت جغرافیایی ، اقتصادی و سیاسی کشور رومانی از دید موسسه حقوقی و بین المللی آوات

کشور رومانی در نقطه جنوب شرق اروپا ، واقع در شمال شبه جزیره بالکان و در نزدیکی رودخانه دانوب قرار دارد . این کشور با کشور های مختلفی همچون : ملداوی ، اوکراین ، بلغارستان ، مجارستان هم مرز می باشد .

پر جمعیت ترین شهر این کشور که به عنوان پایتخت کشور رومانی شناخته شده است ، شهر بخارست می باشد .

که از نظر امکانات رفاهی نسبت به شهرهای دیگر کشور رومانی ، در سطح کیفی بالاتری قرار دارد . آب  و هوای جغرافیایی  کشور رومانی معتدل و مناسب می باشد .  شهرهای مهم کشور رومانی براشو ، تمیشوار ، پلویشت ، با یامارهه ، کلوژ ، تیر گومورش ، کستا نزا می باشد . جمعیت کشور رومانی به بیست و سه میلیون نفر می رسد که در منطقه ی اطراف خود جزء پر جمعیت ترین کشورها می باشد .زبان رسمی کشور رومانی ، رومانیایی می باشد . مذهب اکثریت مردم کشور رومانی ، مسیحی می باشند .

سرمایه گذاری در رومانی

کشور رومانی یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد که تمامی قوانین وضع شده اتحادیه ی اروپا شامل این کشور نیز می شود . روش های بسیاری جهت مهاجرت به کشور رومانی وجود دارد که یکی از این روش ها ، اخذ اقامت کشور رومانی از طریق سرمایه گذاری تجاری و خرید ملک در رومانی ، می باشد .  کشور رومانی  دروازه ای است که شما را در مقابل درهای گشوده شده به سوی کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، قرار داده است .

کشور رومانی جزو کشورهای جدید عضو اتحادیه اروپا و عضو شنگن می باشد که در سال ۲۰۰۷ به اتحادیه اروپا  پیوست و تمامی قوانین و شرایط وضع شده کشورهای دیگر اتحادیه اروپا را کسب کرد .

کشور رومانی کشوری با اقتصاد و درآمدی بالا ست ، که همین امر سبب شده که تعداد کثیری از سرمایه گذاران را مشتاق به سرمایه گذاری در رومانی نماید .  کشور رومانی با اینکه در سال های نه چندان دور به اتحادیه اروپا پیوسته است اما در طول این سال ها توانسته است اقتصاد و سیاست  با کیفیتی را برای خود کسب نماید .

سرمایه گذاری در رومانی

سرمایه گذاری در رومانی به سه روش امکان پذیر می باشد ، سرمایه گذاری با خرید ملک ، سرمایه گذاری در پروژه ی تجاری در رومانی ،  خرید اوراق ارضه دولتی از بانک ، بیان نمود .

سرمایه گذاری با خرید ملک

یکی از راه های پر طرفدار مهاجرتی در کشور رومانی می باشد که فرد سرمایه خود را در خرید ملک صرف می کند و بلافاصله با خرید ملک ، می تواند در کشور رومانی ، تقاضای اخذ اقامت دهد .

سرمایه گذاری در مراکز تجاری

از دومین روش های سرمایه گذاری در رومانی می باشد . که متقاضی سرمایه ی خود را در مکانهای تجاری جهت سرمایه گذاری صرف می نماید  مانند :

تاسیس و ساخت شرکت های معتبر ،

ساخت و تاسیس مراکز تجاری برای خرید ،

ساخت و تاسیس هتل های بزرگ

ساخت و تاسیس فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و ...

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق ارضه دولتی

که سومین روش اخذ اقامت رومانی می باشد ، متقاضی می تواند سرمایه ی خود را با خرید اوراق قرضه ، در کشور رومانی سرمایه گذاری نماید و از سود آن بهره مند شود .

 

تمامی روش های سرمایه گذاری در رومانی مستلزم آشنایی با یک موسسه مهاجرتی و وکیل مجرب در امور بین الملل می باشد ، زیرا امر سرمایه گذاری دارای ریسک بالای اقتصادی می باشد و بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن شرایط سرمایه گذاری در رومانی ، با شکست مواجه شده اند ، اما به طور کلی ، بر عکس این امر با مشورت و گفتگو با مشاوران مجرب موسسه حقوقی و بین المللی آوات ، نیز صد در صد امکان پذیر است  .

 

شما متقاضی عزیز می توانید با سرمایه گذاری در رومانی ، برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در رومانی اقدام نمایید .

دولت این کشور برای متقاضیان سرمایه گذاری در رومانی امتیازات ویژه ای را در نظر گرفته است .

شما  می توانید سرمایه ی خود را در شرکت های معتبر کشور رومانی سرمایه گذاری نمایید و از سود خوبی بر خوردار شوید .

حداقل مقدار سرمایه گذاری در رومانی ، یکصد هزار دلار می باشد و شما می توانید با این مقدار سرمایه گذاری ، بعد از سپری کردن پروسه ی پنج ساله ، اقامت خود را کسب نمایید و این امر سبب می شود شما به راحتی به  کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنید و در هر کدام از کشورها ی عضو اتحادیه اروپا که خود تمایل دارید سرمایه گذاری نمایید .

اگر شما قصد سرمایه گذاری در رومانی را دارید ، می توان به شما گفت ، بدون شک می توانید خانواده ی خود را نیز وارد کشور رومانی نمایید و بعد از گذشت پنج سال ، می توانید کارت شهروندی رومانی خود و خانواده ی خود را کسب نمایید  .

 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ اقامت رومانی از طریق سرمایه گذاری

مدارک شناسایی فرد اصلی و خانواده ایشان که البته ، فرزندان بالای ۱۸ سال ، شامل این نوع اقامت از طرف خانواده نمی باشند  .

گواهی و اسنادی که نشان دهنده ی تمکن مالی شما در امر سرمایه گذاری در رومانی باشد .

سوابق کاری و رزومه های کاری خود و ارائه مدارکی دال بر انجام سرمایه گذاری در دیگر کشورها .

ارائه جواز کار در رومانی .

عکس .

 

شرایط تمدید مجدد اقامت از طریق سرمایه گذاری در رومانی

پرداخت تمامی مالیات با سرمایه گذاری تجاری در رومانی .

توان پرداخت حقوق و بیمه در سال اول کاری .

سود آوری و ایجاد اشتغال از زمان سرمایه گذاری در رومانی تا اخرین روز .

 

   برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه آوات تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شوید.

خرید ملک در بلاروس

خرید ملک در بلاروس

خرید ملک در بلاروس راهی برای اقامت کشور بلاروس است.  سرمایه گذاری در بلاروس تحصیل در بلاروس کار در بلاروس ازدواج در بلاروس ثبت شرکت در بلاروس راه های دیگر اقامت بلاروس است. موسسه مهاجرتی آوات در این مقاله راه ها ی خرید ملک در بلاروس را بررسی میکند. همچنین میتوانید  برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

خرید ملک در بلاروس

جمهوری بلاروس کشوری اروپایی است که با کشورهای لهستان،روسیه،اوکراین،لیتوانی و لتونی همسایه است.

شهر بزرگ و زیبای مینسک پایتخت این کشور است.

کشور بلاروس شهرهای مهم دیگر به جز مینسک دارد که به ترتیب به نام برست،گرودنو،گومل،موگلیف و ویتبسک شهرت دارند.

سیاست در بلاروس

کشور بلاروس نیز مانند اکثر کشورهای دنیا با نظارت مستقیم دفتر ریاست جمهوری و شخص رئیس جمهور اداره می شود.

کشور بلاروس دارای ۶ استان است که هر کدام از انها مراکزی جداگانه هستند که دارای مرکزیت اداری می باشند.

جمعیت کشور بلاروس در تاریخ ۸/۱۰/۲۰۱۸ بالغ بر ۹٫۴۴۷٫۶۷۵ نفر سرشماری شده است.

مساحت کشور بلاروس ۲۰۷٫۵۶۰ کیلومتر مربع است.

این کشور یکی از بخش های شوروی سابق بوده که بعد از فروپاشی این اتحاد به کشوری مستقل تبدیل شده است.

در ۲۷ ژوییه سال ۱۹۹۰ میلادی کشور بلاروس به طور کامل اعلام کرد که جمهوری مستقل دارد و دیگر از بخش های اتحاد جمایر شوروی نیست.

واحد پول کشور بلاروس روبل بلاروس است.

خرید ملک در بلاروس

مهاجرت از طریق خرید ملک در بلاروس برای خارجیان و متقاضیان خرید ملک در بلاروس به صورت آزادانه انجام می شود و دولت به آنها اجازه خرید املاک و مستغلات را می دهد.

یکی از دلایلی که افراد راحت تر و با خیالی آسوده تر می توانند ملکی در بلاروس خریداری کنند شرایط آسان و ساده این فرآیند است.

متقاضیان می توانند با بهره گیری از تجربه مشاورین موسسه آوات پروسه ی خرید ملک در بلاروس و حتی خرید زمین را راحت تر انجام دهند.

شاید در چند سال اخیر اقتصاد بلاروس دچار تحولاتی شده که می توان به بحران مالی در این کشور اشاره کرد، اما با بهره گیری از علم متخصصین کشور بلاروس این بحران به شیوه های مختلف در حال رفع شده است.

یکی از مزایای خرید ملک در بلاروس هزینه های پایین زندگی و تحصیلی برای متقاضیان است که با مقایسه ای جامعه می توان فهمید که این مبالغ از بیشتر کشورهای اروپایی (اروپای شرقی و غربی) پایین تر و حتی به صرفه تر است.

شما به جزء مانور دادن بر روی خرید ملک در بلاروس می توانید با اجاره دولت و طبق سیاست ها و زیرساخت های دولت بلاروس فرصت های ایجاد کسب و کار نیز برای خودتان فراهم کنید.

در واقع می توانید در کنار خرید ملک در بلاروس ملکی تجاری خریداری کرده و از آن استفاده کند و حتی با ایجاد دفتر و مغازه به کسب درآمد بپردازد.

متقاضیانی که قصد خرید ملک در بلاروس را دارند می توانند ملک مسکونی خود را تبدیل به ملکی تجاری کرده و از آن استفاده کنند.

البته این اقدام بایستی در پایتخت و شهرهای بزرگ مثل برست،گرودنو،گومل،موگلیف و ویتبسک انجام شود.

کشوری با آب و هوایی عالی و شرایط جغرافیایی خوب که سرمایه گذاری امن و سودمندی را برای متقاضیان به ارمغان می آورد.

خرید ملک در بلاروس

مزایای بسیار زیادی را برای متقاضیان درپی دارد.

شاید باورتان نشود که خرید املاک در روستاهای کشور بلاروس به صرفه ترین نوع خرید و یا حتی سرمایه گذاری است زیرا بازده مالی مناسب تر و بهتری برای افراد دارد.

هزینه های بسیار پایین تحصیلی و زندگی برای افراد و خانواده آنها

شهر مینسک بخاطر دارا بودن از شرایط عالی اقتصادی،فرهنگی و سیاسی بهترین گزینه برای خرید ملک در بلاروس است که بهترین آپارتمان ها و ملک های تجاری و مسکونی در این شهر زیبا بنا شده است.

مالکیت ۱۰۰% شخص بعد از خرید ملک در بلاروس که طبق اجازه و ثبت قانون حقوقی توسط دولت صورت گرفته است یکی بزرگترین و مثبت ترین مزیت های خرید ملک در بلاروس است و در آنسو اجازه تبدیل ملک مسکونی به تجاری را به متقاضیان داده است.

خرید ملک در بلاروس

قیمت های بسیار مناسب به ازای هر متر مربع در بلاروس که طبق طرحی از سوی دولت از اواخر سال ۲۰۱۳ پایه گذاری شده بود این امکان را به متقاضیان می دهد که بتوانند با قیمت هر متر مربع  ۱۴۰۰ تا ۲۶۰۰ دلار خریدی موفق داشته باشند

اما در شهرهای کوچکتر کشور بلاروس که شهرهای مانند برست،ویتبسک،گومل،گودنو و غیره... است قیمت ها بسیار پایین تر از شهرهای مهم کشور بلاروس تعریف شده اند.

این مبالغ در حدود ۸۹۰ دلار در هر متر مربع است.

بر طبق تبصره ها و مواد حقوقی کشور بلاروس افراد خارجی نیز مانند شهروندان کشور می توانند مالکیت کلی و صد در صد ملک خویش را داشته باشند.

بر طبق قوانین وضع شده از سوی دولت و قانون اساسی کشور بلاروس نسبت به ماده ۱۲ قانون افرادی که جزئی از شهروندان و یا افرادی که بدون اقامت در کشور بلاروس هستند نیز می توانند ملک و یا املاک مورد نظر را به نام خود ثبت کرده و سندیت قظعی را از آن خود کنند.

نسبت به قانون وضع شده در کشور بلاروس در مورد خریداری ملک،املاک و مستغلات احتیاجی به آگاه نمودن و داشتن گواهی از دفتر اسناد رسمی نیست.

تمامی این موارد بایستی به ثبت دولتی دربیایند.

بعد از تکمیل تمامی موارد و شرایط خریدار محترم ایشان می توانند ملک و یا خانه مورد نظر را از لحاظ قانونی به نام خود ثبت کنند.

برای تمام موارد ذکر شده که اعم از خرید ،ثبت نام،فروش،گرفتن مالکیت بود باید متقاضیان حتما به اداره محلی به نام کاداستر که زیر نظر دولت کار می کند مراجعه کنند.

خرید ملک در بلاروس

درخواست متقاضی در فرمی که به صورت کامل تکمیل کرده است.

گذرنامه و مدارک شناسایی فرد متقاضی به همراه ترجمه همه این موارد به روسی و بلاروسی

گواهی دال بر ثبت نام دولتی فرد و شخص حقوقی

قرارداد و یا قراردادهای خرید و فروش ملک توسط دو طرف معامله در نسخه های مختلف ثبت به زبان بلاروسی و روسی ثبت رسمی شود.

تمامی این اسناد بایستی برای پیگیری ثبت قانونی به وزارت امورخارجه و یا اداره محلی کاداستر ارسال شود.

برای گرفتن اقامت دائم از طریق خرید ملک در بلاروس برای افرادی که سرمایه ای در حدود ۱۴۵ هزار یورو تزریق می کنند امکان پذیر است.

واجدین شرایط می توانند به این مهم دست پیدا کنند.

افرادی که ملکی را خریداری می کنند و ارزش آن کمتر از مبلغ ذکر شده است اقامت موقت اعطا می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شوید

 

سرمایه گذاری در پرتغال

سرمایه گذاری در پرتغال

با سرمایه گذاری در پرتغال به شیوه های مختلف ، این امکان برای متقاضیان اخذ اقامت کشور های اروپایی ایجاد می شود که بتوانند آزادانه زندگی و به فعالیت های تجاری بپردازند .با سرمایه گذاری در پروژه های ساختمانی و یا خرید ملک مسکونی و یا ثبت شرکت در پرتغال می توانید برای اخذ اقامت پرتغال اقدام نمایید .متقاضیان عزیز که در ارتباط با این موضوع ، سوالاتی را مطرح می نمایند و ابهاماتی برای آن ها در باب چگونگی مهاجرت به پرتغال و روش های سرمایه گذاری در پرتغال و شرایط سرمایه گذاری ۲۰۱۸ در پرتغال وجود دارد می توانند برای رفع این ابهامات ، ما را در این مقاله همراهی نمایند .

گلدن ویزا یا ویزای سرمایه گذاری در پرتغال

یکی از برنامه هایی که توسط جمهوری پرتغال در اختیار سرمایه گذاران بین المللی و یا خارجی ( سرمایه گذاران خارج از اتحادیه اروپا ) به منظور اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری ، گذاشته می شود ، برنامه گلدن ویزا یا ویزای سرمایه گذاری در پرتغال می باشد .

اقامتی که متقاضیان از طریق گلدن ویزا یا ویزای سرمایه گذاری در پرتغال به دست می آورند این امکان را در اختیار متقاضیان و اعضای خانواده وی قرار میدهد که به صورت آزادانه به کشور های عضو اتحادیه اروپا و عضو شنگن در رفت و آمد باشند .

برنامه گلدن ویزا طبق قوانین و شرایط جمهوری پرتغال وضع شده است و برنامه ی بسیار مفیدی است برای جذب هرچه بهتر سرمایه گذاران به کشور های اروپایی و همچنین ، پرتغال .

سرمایه گذاری در پرتغال

ویزای سرمایه گذاری در پرتغال به مدت یک سال اعتبار می خورد و بعد از آن سرمایه گذار می تواند طبق قوانین و مقررات وضع شده کشور پرتغال ، اقامت خود را برای مدت ۲ سال تمدید نماید .

سرمایه گذارانی که جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری در پرتغال یا گلدن ویزا اقدام می نمایند باید حداقل به مدت ۷ روز در پرتغال ساکن و سرمایه اولیه خود را به مدت ۵ سال در پرتغال حفظ نمایند .

از مزایایی که ویزای سرمایه گذاری در پرتغال یا گلدن ویزا دارد و متقاضیان را بهره مند می سازد ،کار و زندگی در پرتغال و اقامت در دیگر کشور های اروپایست . پرداخت مالیات های پایین ، سرمایه گذاران بیشتری را راغب به اخذ ویزای سرمایه گذاری در پرتغال و سرمایه گذاری در پرتغال می نماید .

سرمایه گذاران با اخذ گلدن ویزا می توانند برای اقامت خانواده خود ( همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال )  نیز اقدام به عمل آورند و با اخذ ویزای پیوند خانوادگی پرتغال برای خانواده خود و با گذشت ۵ سال از زندگی و کار در پرتغال ، می تواند برای اخذ اقامت دائم خانواده خود اقدام نمایند و بعد از سپری شدن یک سال ، حق شهروندی پرتغال را دریافت نمایند .

سرمایه گذاری در پرتغال

بهتر است سرمایه گذار مدارکی دال بر تاییدیه مالی و تمکن مالی وی برای اقامت خانواده خود ( همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال )  را به اداره مهاجرت جمهوری پرتغال ارائه نماید و این باعث تسریع در روند اخذ اقامت دائم خود و خانوده خود می گردد . دانستن زبان پرتغالی نیز به شما کمک خواهد کرد که ارتباط بیشتر و بهتری با شهروندان پرتغالی داشته باشید .

سرمایه گذاری در پرتغال ، می تواند راهی باشد برای اخذ اقامت کشور های اروپایی و همچنین پرتغال ، که سرمایه گذاران برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در پرتغال ، الزامیست  ۰۰۰/۲۵۰ تا ۰۰۰/۰۰۰/۱ یورو در حساب شخصی خود که  مدرکی دال بر تمکن مالی سرمایه گذار اصلی به اداره مهاجرت باشد و این مبالغ متغیر می باشند و برای انجام پروژه های مختلف مبلغ هزینه شده برای سرمایه گذار متفاوت است ،

سرمایه گذار اگر مبلغی را بخواهد برای پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی صرف نماید باید ۰۰۰/۳۵۰ یورو سرمایه گذاری نماید ، اگر در پروژه های فرهنگی و هنری قصد بر  سرمایه گذاری دارد باید مبلغ ۰۰۰/۲۵۰ یورو صرف سرمایه گذاری در این پروژه نماید و اگر پروژه های سنگینی باشد که دولت و اتحادیه اروپا در اقتصاد آن تاثیر گذار باشند ، باید ۰۰۰/۰۰۰/۱ یورو صرف سرمایه گذاری در این پروژه را نماید

به همین دلیل است که میزان سرمایه ی سرمایه گذار برای ارائه به اداره مهاجرت به عنوان مدرک دال بر تمکن مالی وی متغیر می باشد و این یکی از روش های سرمایه گذاری در پرتغال می باشد که متقاضی می تواند با صرف سرمایه در پروژه های کلان کشور پرتغال شرکت نماید .

خرید ملک در پرتغال

خرید ملک در پرتغال یکی از روش های سرمایه گذاری در پرتغال محسوب می شود . طبق قوانین وضع شده کشور های اتحادیه اروپا هر فرد می تواند حداقل ۳۰ متر فضا را برای خود به عنوان ملک خریداری و یا اجاره نماید که در بحث سرمایه گذاری در پرتغال ، متقاضی باید برای خرید ملک حداقل مبلغی که در نظر بگیرد ، ۰۰۰/۵۰۰ یورو می باشد .

اما به طور کلی سرمایه گذاری از طریق خرید ملک به دو صورت توسط سرمایه گذاران در پرتغال رایج می باشد :

  • متقاضی می تواند با خرید ملک با ارزش ۰۰۰/۵۰۰ یورو ، سریعا اقدام به اخذ اقامت در پرتغال نماید .
  • متقاضی می تواند با خرید ملک با ارزش ۰۰۰/۳۵۰ یورو در مناطق قدیمی ساز با قدمت بالای سی سال ، اقدام به بازسازی آن نماید و بعد از اتمام باز سازی اقدام به اخذ اقامت در پرتغال را نماید .

پس در هر دو حالت متقاضی می تواند برای اخذ اقامت کشور پرتغال اقدام نماید .

اخذ ویزای سرمایه گذاری در پرتغال

البته لازم به ذکر است که متقاضیانی که به قصد سرمایه گذاری وارد کشور پرتغال می شوند ، نیازی به مدرک تحصیلی و یا مدرک زبان ندارند و با داشتن سن حداقل ۲۵ سال و سرمایه ی قابل توجهی و مشخص بودن منبع تامین سرمایه ، اقدام به اخذ ویزای سرمایه گذاری در پرتغال می نمایند و خود را برای سرمایه گذاری در پرتغال آماده می نمایند .

به طور کلی شرایط مناسب و جاری در کشور پرتغال و در اختیار گذاشتن امکانات و مزایای بسیاری از طرف دولت پرتغال برای سرمایه گذاران ، باعث شده است که روز به روز سرمایه گذاران بسیاری برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در پرتغال و اخذ اقامت دائم پرتغال ، این کشور به عنوان راهی برای رسیدن به اهدافشان انتخاب نمایند .

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شوید.

کار در ارمنستان

کار در ارمنستان

در این مقاله ما قصد داریم در زمینه کشور ارمنستان ، کار در ارمنستان و چگونگی کاریابی در ارمنستان  سرمایه گذاری در ارمنستان برای متقاضیان عزیز ، این مقاله را به پایان برسانیم .گروه مهاجرتی ، موسسه حقوقی و بین المللی آوات ، امیدوار است که بتواند به تمامی پرسش های ابهام بر انگیز شما  با ارائه این مقاله ، پاسخ داده و ابهامات شما متقاضیان عزیز را بر طرف سازد .این مقاله به شما عزیزان کمک می نماید که اگر قصد مهاجرت به ارمنستان و قصد کار در ارمنستان را دارید با اطلاعات کامل و دید باز برای موضوع مهاجرت خود به ارمنستان اقدام نمایید . شما متقاضیان عزیز می توانید با مشورت و  گفت و گو و در میان گذاشتن ابهامات خود با مشاوران مجرب در امور بین الملل و وکلای امر مهاجرت موسسه حقوقی و بین المللی آوات ، سفر و مهاجرتی بدون دغدغه ای را داشته باشید .

اکنون می پردازیم به توضیحاتی در ارتباط با کشور ارمنستان و ذکر موقعیت جغرافیایی ، اقتصادی و سیاسی آن .

پس با ما همراه باشید ...

کشور ارمنستان

کشور ارمنستان یک کشور آسیایی ست که در همسایگی ایران و گرجستان قرار دارد ، البته این کشور در شمال ایران و در جنوب گرجستان واقع شده است . شهر ایروان ، پایتخت کشور ارمنستان و بیشترین جمعیت کشور ارمنستان را در خود جای داده است . زبان مردم کشور ارمنستان ، ارمنی ، اما کمتر جمعیتی هم در این کشور دیده می شود که به زبان روسی با هم ، گفتگو می نمایند .

نرخ بیکاری در کشور ارمنستان در سال ۲۰۱۸ ، ۸/۱ درصد تخمین زده شده است و حقوق و دستمزد به طور میانگین ۴۰۰ دلار و ساعت کاری وضع شده طبق وزارت کار و امور اجتماعی ، چهل ساعت در هفته می باشد .

کشور ارمنستان ، کشوری تقریبا ارزان محسوب می شود و می توان گفت که هزینه هایی همچون : هزینه اجاره منزل ، خرید مواد غذایی ، خرید پوشاک ، هزینه حمل و نقل و ... در طول یک ماه تقریبی به مبلغ ۵۰۰ الی ۶۵۰ دلار نیز می رسد .

البته لازم به ذکر است که هزینه خرید منزل مسکونی  و یا اجاره منزل در همه ی کشور ها بیشترین هزینه را در میان هزینه های دیگر در بر دارد .

البته گفتن این نکته در این مقاله خیلی الزامی نمی باشد ، اما متقاضیان می توانند با خرید ملک مسکونی در ارمنستان ، به اقامت دائم ارمنستان نیز دست یابند .

یکی از صنعت های کشور ارمنستان ، صنعت توریست این کشور می باشد که به علت فرهنگ و تمدن غنی و قدیمی ارمنستان و جاذبه های گردشگری ارمنستان ، سالانه گردشگران بسیاری به کشور ارمنستان در   حال سفر کردن می باشند .

شرایط اخذ ویزای کار در ارمنستان

متقاضی باید برای دست یابی به شغل مورد نظر خود در کشور ارمنستان ، یک دعوت نامه رسمی کاری یا درخواست کاری رسمی از کارفرما و یا یک شرکت معتبر در ارمنستان ، دریافت نماید .

در این صورت کارفرما از طرف دولت ارمنستان موظف می باشد که برای یافتن نیروی کار متخصص در شغل مورد نظر ، با انتشار آگهی و یا از طریقسایت های کاریابی در ارمنستان جویای نیروی کار باشد ، اما اگر کارفرما نتوانست نیروی کاری متناسب با شغل مورد نظر خود را از این طریق بیابد ، می تواند برای شغل مد نظر خود ، دعوت نامه رسمی کاری ، برای کسی که توانایی و مهارت کامل را در شغل مورد نظر کارفرما دارد ، بر گزیند .

بعد از انتخاب نیروی کاری مورد نظر کارفرما ، متقاضی می تواند با اخذ ویزای کار در ارمنستان ، به مدت یک سال ، به اقامت موقت ارمنستان خود برسد و بعد از سپری کردن مدت زمان سه ساله به اقامت دائم ارمنستان و بعد از دو ساله دیگر برای اخذ شهروندی ارمنستان و تابعیت ارمنستان اقدام نماید .

البته کارفرما ممکن است بخواهد نیروی کاری هم زبان خود را به عنوان کارگر و یا کارمند خود انتخاب نماید ، و شاید شما درفکر فرو روید و با خود بگویید که یافتن کار به این صورت غیر ممکن است ، اما کارفرما می تواند با انتشار آگهی با شرایط بسیار سخت ، دست یابی به نیروی کاری مد نظر خود را ممکن سازد .

به طور کلی مهاجرت از طریق کار به ارمنستان  و اخذ ویزای کار در ارمنستان ، یکی از پر طرف دار ترین راه ها و روش ها برای مهاجرت به ارمنستان ، محسوب می شود .

 

البته شایان ذکر است که متقاضی بعد از اخذ ویزای کار در ارمنستان و اقامت سه ساله در ارمنستان ، تسلط داشتن به زبان ارمنی و آشنایی با قوانین وضع شده کاری در ارمنستان توسط وزارت کار و امور تامین اجتماعی ، می توانند برای اقامت دائم ارمنستان اقدام نمایند .

کار در ارمنستان

اخذ ویزای کار در ارمنستان ، برای اتباع خارجی که توسط پلیس مهاجرت ارمنستان صادر می شود به مدت سی روز به طول می انجامد . اتباع خارجی به غیر اتباع عضو اتحادیه اروپا ، اتحاد جماهیر شوروی سابق ، چین ، هند ، پاکستان و کشورهای آفربقا ، می توانند بدون ویزا ارمنستان ، برای مهاجرت به ارمنستان اقدام نمایند و به مدت ۱۸۰ روز اقامت داشته باشند .

و البته کشور هایی همچون چین ، هند ، پاکستان و کشورهای آفریقا برای اخذ ویزای ارمنستان ، در هر شرایطی باید به کنسولگری ارمنستان در کشور مبدا اقدام نمایند و دیگر کشورها به محض ورود به ارمنستان چه زمینی و چه هوایی  می توانند درخواست ویزای خود را به پلیس مهاجرت ارمنستان اعلام نمایند .

البته برای کشور هایی به غیر از اتحادیه اروپا و اتحاد جماهیر شوروی ، مدت اعتبار ویزا ۱۲۰ روز که متقاضیان ، بیش از شصت روز نمی توانند در ارمنستان اقامت داشته باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شوید.

کار در انگلیس

کار در انگلیس

کار در انگلیس و اخذ اقامت کاری در انگلیس یکی از روش های مهاجرت به انگلستان می باشد . طبق قوانین وضع شده در انگلستان در سال ۲۰۱۸ ، شاهد تغییراتی در شرایط کار در انگلیس بوده ایم . در این مقاله که توسط کارشناسان ارشد امور بین الملل ، موسسه حقوقی و بین المللی آوات ، گرد آوری شده است ، قصد داریم اطلاعاتی در زمینه اخذ اقامت از طریق کار در انگلیس ، شرایط کار در انگلیس ۲۰۱۸ ، چگونگی کاریابی در انگلیس و اخذ تابعیت انگلیس در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و لذا موسسه حقوقی و بین المللی آوات ، امیدوار است که با ارائه این اطلاعات ، ابهامات شما عزیزان را در باب مهاجرت به انگلیس و کار در انگلیس بر طرف سازد .

شرایط اخذ ویزای کار در انگلیس

به طور کلی یکی از بهترین و امن ترین راه های مهاجرت به کشور های اروپایی ، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد ، به همین دلیل یکی راه های مهاجرت که در نهایت می توان از طریق آن برای اخذ ویزای کار در انگلیس اقدام نمود اخذ ویزای تحصیلی انگلستان است .

دانشجویان می توانند با اخذ ویزای تحصیلی انگلستان و تحصیل در دانشگاه های انگلستان ،  اقامت تحصیلی انگلستان را به دست آورند و بعد از اتمام تحصیل خود و یا در حین تحصیل مشغول به کاری نیمه وقت که مدت زمان آن در مقاطع تحصیلی مختلف ، متفاوت می باشد ، شوند و با ادامه این کار و در نهایت با اتمام تحصیل خود و با مراجعه به اداره مهاجرت و اخذ ویزای کار در انگلیس ، می توانند این کار را ادامه و یا به دنبال کارفرما و یا یک شرکت معتبر در انگلیس باشند و بعد از اقامت سه تا چهار سال و با پرداخت مالیات ، می توانند برای   اقامت دائم انگلیس اقدام نمایند .

البته لازم به ذکر می باشد که دانشجویان بعد از اتمام تحصیل و فارغ التحصیلی خود در انگلیس ، می توانند با  سرمایه گذاری به مبلغ پنجاه هزار پوند ، اقامت انگلستان را در مدت زمان کمی به دست آورند .

کار در انگلیس

یکی دیگر از راه های اخذ ویزای کار درانگلستان ، اخذ ویزا از طریق مهارت یا تخصص نیروی کار می باشد که در بعضی از کشورهایی مانند : استرالیا ، کانادا و دانمارک امکان پذیر می باشد .

یکی از راه حل هایی که منجر به اخذ ویزای کار در کشور انگلیس می شود ، دریافت دعوت نامه رسمی کاری از انگلستان  می باشد ، که این دعوت نامه ممکن از طرف کارفرما و یا یک شرکت معتبر انگلیسی باشد .

شرایط اخذ ویزای کار در انگلیس از طریق دعوت نامه رسمی ، به این صورت است که انگلستان باید مطابق دیگر کشور های عضو اتحادیه اروپا از قوانین مهاجرتی و اخذ ویزا پیروی نماید .

 

کارفرما برای استخدام نیروی کار متناسب با شغل مورد نظر ، باید به مدت سه ماه برای استخدام نیروی کار در انگلیس آگهی نشر دهد ، در صورت نیافتن نیروی کار متناسب با شغل مورد نظر ، کارفرما باید نشر آگهی استخدام را به مدت سه ماه در کشور های عضو اتحادیه اروپا ادامه دهد ، در این صورت اگر مجددا نیروی کار متناسب با شغل مورد نظر یافت نشد ، کارفرما می تواند برای مجوز اجازه ی کار در انگلستان ، برای نیروی کار خارجی اقدام نماید و بعد از کسب  اجازه کار در انگلستان، می تواند دعوت نامه رسمی کاری خود را برای نیروی کار خارجی متناسب با شغل مورد نظر خود ، ارسال نماید و نیروی کار خارجی با ارائه دعوت نامه رسمی کار در انگلیس و دیگر مدارک مورد نیاز به کنسولگری انگلیس ، برای اخذ ویزای کار در  کشور انگلیس اقدام نماید .

 

متقاضیان کار در انگلیس ، باید به این نکته توجه داشته باشند که برای اخذ اجازه کار در انگلستانارائه مدرک تحصیلی حداقل لیسانس و مدرک زبان انگلیسی حداقل آیلتس ۷ ، ضروری می باشد .

ویزای کار در انگلیس

ویزای کار در انگلیس به استارت آپ ها و کار آفرین های بین المللی و خارجی که به دنبال راه اندازی کسب و کار و  فعالیت تجاری در انگلیس هستند ، نیز تعلق می گیرد . متقاضی کار در انگلیس با اخذ ویزای کار می تواند به مدت سه سال و چهار ماه در انگلیس اقامت کاری داشته باشد و در صورت رضایت کارفرما می تواند ویزای کار در انگلیس خود را تا دو سال دیگر به صورت پی در پی ، تمدید نماید .

 

البته لازم به ذکر است که زمان جواب دهی به درخواست اجازه کار در انگلیس برای این نوع افراد تقریبا طولانی تر از بقیه ویزا ها می باشد و ممکن است به مدت سه تا چهار ماه به طول بی انجامد .

 

علاوه بر این ها ، ویزای کار در انگلیس نیز به افرادی که استعداد های ناب خاصی در زمینه های دیجیتال ، مهندسی ، پزشکی ، علوم فنی و علوم انسانی دارند ، نیز تعلق می گیرد . درخواست این ویزا با پرداخت دو مرحله از هزینه صورت می گیرد ، مرحله اول : پرداخت هزینه تایید درخواست ویزا و هزینه های بیمه ای  ، مرحله دوم : هزینه صدور ویزا برای فرد اصلی و خانواده  ایشان ، که پرداخت هزینه برای هر کدام به صورت جداگانه می باشد .

 

مدت زمان اعتبار ویزای استعداد های استثنایی برای متقاضیان کار بین المللی و خارجی ، به مدت پنج سال و چهار ماه می باشد .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شوید.