موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

ویزای نامزدی و ازدواج آمریکا

ویزای نامزدی و ازدواج آمریکا

ویزای نامزدی و ازدواج آمریکا یکی از راه های اخذ اقامت آمریکاست که  در کنار اقامت تحصیلی و اقامت کاری و اقامت از طریق سرمایه گذاری در آمریکا طرفداران خود را دارد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در موسسه آوات تماس حاصل فرمایید.

 شهروند آمریکایی که متقاضی ازدواج با یک فرد خارجی هست  باید پرونده ای برای ویزای نامزدی و ازدواج آمریکا تهیه کند.

ویزای نامزدی و ازدواج آمریکا:

مراحل درخواست:

فرم I-129F توسط شهروند آمریکایی تکمیل می شود.

شرایطی که برای ویزای نامزدی  k1باید داشته باشید:

  1. شما باید نشان دهید که یک شهروند آمریکایی هستید.
  2. شما قصد دارید ظرف مدت ۹۰ روز پس از گرفتن ویزای نامزدی ازدواج کنید.
  3. شما و نامزد خارجی هر دو شرایط ازدواج را دارید و اگر قبلا ازدواج کرده اید و طلاق گرفته اید و یا به علت فوت همسر و ... باید تمام مراحل قانونی آن را انجام داده باشید و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
  4. شما باید دو سال قبل از تشکیل پرونده ویزای نامزدی حداقل یک بار همدیگر را ملاقات کرده باشید و این شرط در دو صورت منتفی می شود:
  • به خاطر تفاوت در مسائل فرهنگی و آداب و رسوم.
  • اگر ثابت کنید این ملاقات برای شما باعث بروز مشکلاتی می شده است.

پس از گرفتن ویزای نامزدی و ازدواج آمریکا

  1. ویزای نامزدی   k1موقت و غیر مهاجرتی است و نامزد شما اجازه ورود به خاک آمریکا را دارد و مدت آن ۹۰ روز است در این مدت به طور رسمی مراسم ازدواج خود را برگزار کنید و مدت آن قابل تمدید نیست.
  2. در ابتدا بررسی های لازم توسط وزارت امنیت داخلی ایالات متحده خدمات مهاجرت و شهروندی یعنی USCIS (S.Citizenship and Immigration Service) انجام خواهد شد.
  3. و پس از تایید درخواست ارسال شده به USCIS و انتقال آن به NVC می باشد. پس از اینکه درخواست توسط USCIS تصویب شد، به مرکز ملی ویزا یعنی NVC (National Visa Center ) ارسال می شود در این قسمت بیشتر نقل و انتقال اطلاعات با کشوری که نامزد در آن زندگی می کند، می باشد.

ویزای نامزدی شرایطی را برای بچه هایی که سن آن ها زیر ۲۱ سال هست در نظر می گیرد که بتوانند همراه فردی که متقاضی هست به ایالات متحده مهاجرت کنند و در این صورت باید ویزای k2 را درخواست کنند.

برای تکمیل فرآیند ویزای نامزدی و ازدواج آمریکا باید درخواست ویزای ازدواج دهید و مراحل زیر را انجام دهید:

  1. فرم I-130F را تکمیل کرده.
  2. تکمیل فرم G-325A برای دو نفر. (خود و همسر)
  3. فتوکپی از گواهی ازدواج
  4. فتوکپی از مدارکی مانند طلاق، گواهی مرگ همسر سابق و مدارکی که ابطال ازدواج قبلی را ثابت کند.
  5. گذرنامه ای که عکس شما دو نفر را با هم نشان دهد. (دستورالعمل مربوط به عکس را در فرم ۱-۱۳۰F ببینید).

اگر شما یک شهروند آمریکایی هستید باید مدارکی برای اثبات آن ارائه دهید:

  1. یک فتوکپی از پاسپورت ایالات متحده آمریکا
  2. یک فتوکپی از گواهی تولد ایالات متحده آمریکا
  3. یک فتوکپی از کنسولگری برای تولد خارج از کشور
  4. یک فتوکپی از تابعیت کشور آمریکا
  5. یک فتوکپی از گواهی شهروندی خود

و اگر دارنده کارت سبز (اقامت دائم) هستید باید:

یک فتوکپی از کارت (پشت و رو) از فرم ۱-۱۵۵ (Green Card) و یا یک فتوکپی از گذرنامه خارجی خود ارائه دهید.

در این بین سازمان های مربوطه که بررسی های لازم را برای صحت وسقم مدارک انجام می دهند سخت گیری های خود را دارا می باشند و این به دلیل وجود ازدواج هایی می باشد که به صورت صوری برای کسب اقامت دائم ایالات متحده انجام می شود و افراد سودجو هم به دنبال منفعت خود هستند و در این صورت برای دریافت ویزای ازدواج باید هزینه و وقت زیادی را در نظر داشته باشید و سودجویانی که در این جریان وجود دارند.

ویزای نامزدی و ازدواج آمریکا:

اگر ازدواج با هدف مهاجرت به آمریکا صورت بگیرد مورد قبول اداره مهاجرت نخواهد بود و اگر عقد هم قانونی باشد اداره مهاجرت آن را قبول نخواهد کرد:

ازدواج صوری دو حالت دارد:

  1. فردی که می خواهد به آمریکا مهاجرت کند با پرداخت پول به شخصی که مقیم آمریکا هست او را متقاعد می کند که با او ازدواج کند.
  2. فردی که علاقه مند به مهاجرت هست نه به خاطر عشق و علاقه بلکه به خاطر رسیدن به هدف با خواستگار آمریکایی پاسخ مثبت دهد و با او ازدواج کند.

اداره مهاجرت برای دستیابی به صحت ازدواج از تکنیک های خاص خود استفاده می کند:

  1. مثلا زن و شوهر از نظر فرهنگی کاملا متفاوتند. (دو کشور مختلف)
  2. زن و مرد اختلاف سنی زیادی با هم دارند.
  3. مدت آشنایی آنها محدود بوده.
  4. ازدواج در یک کشور سومی بوده و بدون آشنایی قبلی ازدواج کرده اند.
  5. از نظر مالی به هم وابستگی ندارند.
  6. نوع ازدواجشان با شرایط فرهنگی که دارند سازگار نیست به عنوان مثال ازدواج بدون اذن پدر.

و ....

البته هیچ کدام از این موارد به تنهایی نشان دهنده ازدواج صوری نیست ولی هر کدام از این موارد باعث می شود افسر بررسی پرونده، تحقیقات بیشتری را انجام دهد. اگر در مجموع تشخیص دهد که ازدواج واقعی نیست ویزای ازدواج از طرف اداره مهاجرت قبول نمی شود.

حال اگر این ازدواج صوری با موفقیت انجام شود و اداره مهاجرت متوجه موضوع نشود.

در صورتی که مسأله آشکار نشود که مشکلی پیش نخواهد آمد اما در غیر اینصورت اگر فردی اقامت دائم گرفته باشد از کشور آمریکا اخراج می شود و هر دو طرف به دادگاه احضار خواهند شد.

در هر صورت ازدواج صوری واقعی نیست و احتمال شکست در آن وجود دارد. در ضمن طبق قوانین جدید دو محدودیت زیر نیز وجود دارد که می تواند به نوبه خود گریبان گیر افراد متقلب شود:

  • اقامت افرادی که به تازگی ازدواج کرده اند به مدت دو سال مشروط است. به عبارت دیگر اگر همسران در این شرایط از هم جدا شوند متقاضی اقامت خود را از دست می دهد.
  • کسانی که به وسیله همسر خود حمایت مالی می شوند تا ۵ سال نمی توانند حمایت مالی فرد دیگری را بر عهده بگیرند و او را به عنوان همسر دعوت کنند

سوء استفاده افراد سودجو

  • در این مسیر افراد سودجویی وجود دارند که وعده پیدا کردن همسر آمریکایی را می دهند و در این راه پول زیادی را از افراد مطالبه می کنند و بدون اینکه همسری وجود داشته باشد و هر سال تعداد زیادی از مردم به وسیله آنها سوء استفاده مالی، جسمی و روحی می شوند.
  • اما برای دستیابی به رویای آمریکایی شدن راه های قانونی زیادی وجود دارد. در مواردی هم که هیچ یک از این راه ها برای شما امکان پذیر نباشد با کمی تلاش و صبر می توانید شرایط آن را ایجاد کنید، اما تقلب و بخصوص روش ازدواج صوری به عبارتی ازدواج مصلحتی روشی نیست که با آن بتوان به نتیجه دلخواه رسید و در اغلب موارد پایان آن برای هر دو طرف نامناسب است. پس بهتر است دنبال راه حل صحیح آن باشیم و خود را گرفتار افراد سودجو نکنیم.

برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP)

برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP)

آیا میدانید برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP) چیست؟ مهاجرت به کانادا از راه سرمایه گذاری چگونه است؟ شرایط سرمایه گذاری در کانادا چیست؟برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کانادا چگونه است؟ با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید تا به تمامی سوالات شما در مورد ویزای سرمایه گذاری کانادا، اقامت سرمایه گذاری کانادا، مهاجرت به کانادا، سرمایه تجاری در کانادا، شرایط استانی سرمایه گذاری در کانادا، هزینه سرمایه گذاری در کانادا ، ویزای سرمایه گذاری فدرال کانادا ، شرایط سرمایه گذاری فدرال ، اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری اطلاعات جامعی کسب کنید.

 

برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP)

یکی از راه های مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری در یکی از استان های کانادا می باشد برای این کار ابتدا باید استان مورد نظر را انتخاب کرده برنامه های مهاجرتی استانی به متقاضیان این امکان را می دهد که افراد بر اساس علاقه و میل خود استان و منطقه ای که می خواهند برای زندگی و کار و سرمایه گذاری انتخاب کنند هر استان در کانادا (غیر از کبک) دارای سیستم های مختلفی برای انتخاب می باشد و برنامه مهاجرتی مربوط به خود را دارا می باشند اداره مهاجرت و شهروندی کشور کانادا (CIC) به آنها اجازه انتخاب مهاجران بر اساس شرایط موجود خود را داده است.

هر استان افرادی را که متقاضی زندگی و کار در آن منطقه می باشند در صورتی پذیرا خواهند بود که توانایی حل و فصل و کمک به بهبود زندگی اجتماعی در آن منطقه را دارا باشند و برای جامعه به عنوان یک عضو مؤثر ایفای نقش کنند همانطور که از سال ۲۰۱۵ بسیاری از برنامه های مهاجرتی براساس اکسپرس اینترای   Express Entry در سیستم انتخابی در دولت فدرال فعال بوده است.

 

آیا شما متقاضی سرمایه گذاری در کانادا هستید؟ آیا شما می خواهید از طریق  برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP) اقامت کانادا را اخذ نمایید؟موسسه مهاجرتی آوات شما را با قوانین و شرایط موجود برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP) آشنا خواهد کرد/

برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP) 

 اولین سؤالی که در اینجا مطرح می شود: چرا سرمایه گذاری در کانادا؟

کانادا کشوری است که دارای اقتصاد قوی و کارآمد، آموزش های جدید برای نیروهای کار، رشد و توسعه شرکت های جهانی می باشد و همه این موارد دلایلی است مبنی بر اینکه شرایط برای گسترش کسب و کار در کانادا فراهم می باشد و همچنان کانادا انتخابی برتر برای سرمایه گذاری می باشد.

 

نکته ای که باید در سرمایه گذاری کانادا بدان دقت کرد این است که استان های مختلف شرایط خاص خود را برای سرمایه گذاری دارا می باشند.

 

در حال حاضر برنامه استانی در مناطق زیر وجود دارد:

آلبرتا
مانیتوبا
نیوفاندلند و لابرادور
جزیره پرنس ادوارد
یوکان
بریتیش کلمبیا
نیوبرانزویک
نوا اسکوشیا
ساسکاچوان
انتاریو

با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید تا با هم شرایط برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP) را بررسی کنیم برای اطلاعات بیشتر کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید .

هر استان برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP)   برای سرمایه گذاری اعمال می کند در اینجا چند استان را مورد بررسی قرار می دهیم:

برنامه مهاجرت سرمایه گذاری فدرال در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۱۴ به پایان رسیده است. حال برنامه سرمایه گذاری استانی مطرح می شود.

برنامه سرمایه گذاری مهاجر (IIP: The Immigrant Investor Program) قصد دارد که تا با سرمایه گذاری در اقتصاد کانادا به رشد و رفاه جامعه کانادا کمک کند.

در این زمینه سرمایه گذار باید شرایط زیر را دارا باشد:

دارا بودن تجربه کسب و کار

دارا بودن  تمکن مالی ۱،۶۰۰،۰۰۰$ کانادایی که از را قانونی کسب درآمد کرده باشید.

سرمایه گذاری ۸۰۰،۰۰۰ $ کانادایی.

 

اصولاً سرمایه گذاری دارای ریسک می باشد و با توجه به اینکه هر چقدر بیشتر سرمایه گذاری در کانادا انجام دهید این سرمایه گذاری توسط دولت کانادا دارای تضمین خواهد بود بنابراین این احتمال وجود دارد که متقاضیان سرمایه خود را از دست بدهند این تضمین بستگی به مدت سرمایه گذاری و بودجه سرمایه گذار می باشد و این بستگی به عملکرد صندوق (IIVC) دارد.

برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP) 

برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP) را می توان بر اساس استان ها در اینجا عنوان می کنیم:

 

برنامه سرمایه گذاری استانی مانیتوبا (MPNP-B)

حداقل شرایط مورد نیاز برای مهاجرت استانی به مانیتوبا:

سرمایه:

متقاضی باید دارایی شخصی در حدود ۳۵۰،۰۰۰ دلار داشته باشد، کمترین سرمایه گذاری که نیاز دارید ۱۵۰٫۰۰۰ دلار است یا در اختیار داشتن یک سوم از سهام فعالیت تجاری (سرمایه گذاری در کسب و کار موجود) و یا ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار سرمایه گذاری در کسب و کار.

  تجربه:

مالکیت و مدیریت بر فعالیت کسب و کار را داشته باشید و یا سه سال از پنج سال را در کار اجرایی حضور فعال داشته باشید.

طرح و برنامه ریزی کسب و کار:

قصد انجام کسب و کار مورد نیاز را داشته باشید.

شما برای بررسی شرایطی که در استان مانیتوبا وجود دارد لازم است که به این شهر سفری داشته باشید و شرایط موجود در آن را برای سرمایه گذاری و شرایط موجود برای فعالیت تجاری و کسب و کار موفق  بسنجید و همچنین باید سرمایه گذاری در این شهر انجام دهید در مصاحبه با افسر مهاجرت باید توانایی خود در مورد مدیریت و تجربه کاری فعالیت تجاری را ثابت کنید.

نشان دهید که مهارت کافی در زبان انگلیسی (IELTS بین المللی یا در سطح کانادا (CELPIP) ) و یا فرانسه(TEF)  را دارا می باشید قصد اقامت به همراه اعضای خانواده خود در استان مانیتوبا را داشته باشید.

با توجه به جدول امتیاز بندی که هر استان برای متقاضیان در نظر می گیرد باید بتوانید نمره ۶۰ را در این ارزیابی نیز دریافت کنید. (سن، دانش کسب و کار، تجربه کسب و کار، ارزش دارایی شخصی، مهارت در زبان انگلیسی و فرانسه، عوامل مناسب برای پیشرفت در کار).

 

مبلغ قابل بازگشت

کسی که متقاضی سرمایه گذاری در برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP)  در استان مانیتوبا است برای نشان دادن حسن نیت خود در این زمینه باید ۱۰۰٫۰۰۰ دلار را به صورت سپرده به ودیعه قرار دهد در صورتیکه متقاضی تمامی شرایط برای سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار را انجام داد و کار را راه اندازی نموده و بخواهد در مانیتوبا زندگی کند این مبلغ در صورت انجام دادن تمام تعهدات کاری بدون سود به متقاضی داده خواهد شد.

 

طرح استانی بریتیش کلمبیا (BC-PNP)

افرادی که می خواهند با برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP)  در بریتیش کلمبیا سرمایه گذاری داشته باشند باید توانایی راه اندازی کسب و کار و فعالیت تجاری و مدیریت در این زمینه را دارا باشد و تمایل داشته باشند در بریتیش کلمبیا به همراه اعضای خانواده خود زندگی کنند و بتوانند با این سرمایه گذاری کمکی در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی داشته باشند در اینصورت می توانند اقامت دائم در کانادا را اخذ کنند.

 

شرایط مورد نیاز برای سرمایه گذاری در بریتیش کلمبیا

توانایی و مهارت در کسب و کار و تجربه لازم در فعالیت مورد نظر، ارزش دارایی موجود و دارایی که سرمایه گذاری می کنید، شرایط قبول و سازگاری با محیط، طرح و برنامه ریزی برای فعالیت کسب و کار در بریتیش کلمبیا.

 

حداقل شرایطی که باید دارا باشید:

توانایی مدیریت فعال بر کسب و کار داشته باشد، محل اقامت و زندگی در ۱۰۰ کیلومتری بریتیش کلمبیا باشد، قبل از درخواست اقامت باید حداقل ۷۵ درصد از مجوز برای کار را پشت سر گذرانده باشید.

ارزش خالص دارایی شخصی ۶۰۰٫۰۰۰ دلار (شامل پول نقد، دارایی حساب بانکی و ...) باید از راه قانونی به دست آمده باشد. برای حداقل دو سال از شروع به کسب و کار و سرمایه گذاری می توانید مجوز کسب و کار دریافت کنید و باید سه نفر در فعالیت شما مشغول به کار باشند. مالکیت شما می تواند بین همسر و فرزندان شما به اشتراک گذاشته شود در صورتی که همسر شما تجربه کافی در زمینه مدیریت را دارا باشد.

 

به منظور سرمایه گذاری حداقل سرمایه ۲۰۰٫۰۰۰ دلار برای کسب و کار پیشنهادی باید در نظر گرفته شود.

متقاضی در مدت ۲۰ ماه برای کسب و کار خود زمان لازم دارد.

 

امتیاز بندی در بریتیش کلمبیا

تجربه (امتیاز ۲۴)، ارزش خالص دارایی شخصی (امتیاز ۱۲)، سرمایه گذاری شخصی (امتیاز ۳۰)، سازگاری با محیط (امتیاز ۱۸)، مفاهیم کسب و کار (امتیاز ۸۰)، سوابق شغلی (امتیاز ۳۶ ).

 

برنامه استانی نیوبرانزویک (NBPNP)  

شرایط برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP)  در استان نیوبرانزویک: داشتن شرط سنی بین ۲۲ تا ۵۵ سال، مهارت در زبان انگلیسی و فرانسه برای اینکه بتوانند کسب و کار خود را شروع کنند،

شما باید در نیوبرانزویک زندگی کنید و سرمایه گذاری خود را انجام دهید، باید ثابت کنید که می توانید به صورت یک مدیر فعال کار خود را مدیریت کنید و حداقل سه سال از پنج سال دوره کاری خود را در این زمینه فعالیت داشته باشید، چگونگی طرح و برنامه ریزی برای کسب و کار خود را به مسؤلان دولتی مربوطه ارائه دهید، باید سفر کاری به نیوبرانزویک داشته و با محیط کسب و کار و سرمایه گذاری در آن آشنایی داشته باشید،

سرمایه خالصی که باید برای این کار در نظر داشته باشید ۳۰۰٫۰۰۰ دلار است، هزینه های زندگی برای خود و خانواده خود را در طی دو سال باید بتوانید تأمین کنید و در این دو سال فعالیت خود را سامان دهید، ۱۲۵٫۰۰۰ دلار سرمایه گذاری که باید صورت گیرد، ۷۵۰٫۰۰۰ دلار نیز به عنوان سپرده مشروط در اختیار مقامات دولتی قرار می گیرد تا پس از راه اندازی کسب و کار این مبلغ بدون سود به شما داده خواهد شد.

بر اساس امتیاز بندی که بر اساس (شرایط سنی، تسلط بر زبان، تحصیلات، تجربه کسب و کار، سازگاری با شرایط) که باید حداقل ۵۰ امتیاز را کسب کنید.

 

برنامه استانی پرنس ادوارد (PEL-PNP)

این برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP)  به دو صورت اعمال می شود (مالکیت شخصی، مالکیت نسبی)

حداقل شرایط مورد نیاز:

سن باید بین ۲۱ تا ۵۹ سال باشد، ارزش خالص دارایی ۶۰۰٫۰۰۰ دلار که از راه قانونی کسب درآمد شده باشد،

مهارت های مدیریتی و سابقه کار در این زمینه، توانایی و مهارت در تسلط بر زبان انگلیس و فرانسه برای شروع کار و سرمایه گذاری، ارائه یک طرح و برنامه به دولت، سرمایه ای در حدود ۱۵۰٫۰۰۰ دلار برای سرمایه گذاری، قرار دادن سپرده ای به عنوان ودیعه ۲۰۰٫۰۰۰ دلار که در صورت راه اندازی کسب و کار به شما بازگردانده خواهد شد.

وقتی مالکیت به صورت نسبی می باشد باید ثابت کنید که یک سوم مالکیت (سهام) را در تحت نظارت شما قرار دارد و سرمایه ۱۵۰٫۰۰۰ دلار و یا ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار سرمایه گذاری شده باشد.

 

طرح استانی یوکان (YNP)

حداقل شرایط مورد نیاز برای برنامه مهاجرتی استانی به کانادا (PNP) در استان یوکان

تجربه کارآفرینی و مدیریت در کسب و کار مورد نظر، دستیابی به مهارت زبان انگلیسی (IELTS) و زبان فرانسه (TEF)، ارزش دارایی خالص مالی ۲۵۰٫۰۰۰ دلار از را قانونی باشد، حداقل سرمایه گذاری ۱۵۰٫۰۰۰ دلار و در اختیار داشتن ۳۳/۳۳ از سهام مالکیت کسب و کار یا ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ دلار سرمایه گذاری شود، مبلغ ودیعه در حدود ۷۵٫۰۰۰ دلار در نزد دولت سپرده خواهد شد.

شرایط امتیاز بندی را که بر اساس (سن، ارزش خالص دارایی، تحصیلات، تجربه کاری و مدیریت، سوابق شغلی، سفر برای کار، سرمایه گذاری، مهارت زبان) برقرار می باشد و باید حداقل امتیاز ۵۶ را کسب کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کانادا و کشورهای اروپایی با موسسه مهاجرتی آوات تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی مشاوران حرفه ای ما بهره مند شوید.

پیشنهاد ویژه !!!!!برای آگاهی از شرایط اقامت ترکیه و اقامت گرجستان  کلیلک کنید.

بورسیه تحصیلی در پرتغال

بورسیه تحصیلی در پرتغال

  موسسه مهاجرتی آوات در این مقاله به شرایط بورسیه تحصیلی در پرتغال اخذ اقامت پرتغال مهاجرت به پرتغال میپردازد.اخذ اقامت تحصیلی در پرتغال و اخذ بورسیه تحصیلی در پرتغال بسیار رایج و کم هزینه می باشد .موسسه حقوقی و بین المللی آوات ، قصد دارد که با ارائه این مقاله ، ابهاماتی که برای متقاضیان عزیزی در ارتباط با چگونگی اخذ ویزای تحصیلی پرتغال و اخذ بورسیه تحصیلی در پرتغال و چگونگی مهاجرت به پرتغال ایجاد شده است را بر طرف سازد و این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد که با بهترین زندگی در بهترین کشورها آشنا شوند ،پس با ما همراه باشید ...

کشور پرتغال از دید موسسه حقوقی و بین المللی آوات

مهاجرت به کشور توسعه یافته اروپایی منالجمله پرتغال ، با لذت بسیاری همراه است  ، به خصوص اگر بدانیم پا در کشوری می نهیم که از نظر امکانات زندگی و تحصیلی و ... در سطح عالی قرار دارد . کشور پرتغال دارای ۱۸ شهر می باشد که مهمترین و شلوغ ترین آن ها ، لیسبون و پورتو می باشد .

مردم پرتغال عموما به زبان انگلیسی صحبت می نمایند ، اما زبان رسمی آن ها ، پرتغالی ست .

یکی از ایمن ترین ترین راه های مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل می باشد ، از این طریق می توان طی پنج ماه به اقامت موقت پرتغال دست یافت و بعد از سپری نمودن ۳ سال متوالی در کشور پرتغال می توانید برای اخذ اقامت دائم پرتغال ، اقدام نمایند .

البته لازم به ذکر است که متقاضیان برای ورود به دانشگاه های پرتغال نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند .

 هزینه زندگی در کشور پرتغال

مهمترین و اساسی ترین مسئله که به هنگام مهاجرت در پرتغال و یا دیگر کشور های اروپایی مورد سوال قرار می گیرد ، این است که وضعیت و هزینه زندگی در کشور پرتغال چگونه می باشد و باید این شرایط توسط خود متقاضیان به کمک موسسه حقوقی و بین المللی آوات ، مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد ،

البته لازم به ذکر است که زندگی در کشور های اروپایی با امکاناتی در سطح عالی همراه است ، اما علاوه بر هزینه های زندگی ، با هزینه هایی همچون تحصیل نیز ممکن است برای خانواده هایی که دارای فرزند هستند و یا فردی که به قصد تحصیل وارد پرتغال می شود ، نیز مواجه شوند .

همه ما می دانیم که بیشترین هزینه ای که در طول سال باید پرداخت شود ، هزینه اجاره مسکن می باشد ، در کشور پرتغال نیز هزینه زندگی بدون در نظر گرفتن هزینه اجاره مسکن ، به ۳۰۰ یورو در ماه می رسد و هزینه تحصیل خود به طور مجزا در پرتغال به سالی ۵۰۰/۶ یورو می رسد که این مبلغ نسبت به دانشگاه های کشور های اروپایی دیگر پایین تر است .

 

بورسیه تحصیلی در پرتغال

اما موسسه حقوقی و بین المللی آوات به متقاضیان توصیه می نماید ، با اخذ بورسیه تحصیلی در کشور های اروپایی همچون پرتغال ، نه تنها می توانید با کمک هزینه های تحصیلی از پس هزینه های زندگی و تحصیلی دانشجویی خود در پرتغال بر آیید ، بلکه می توانید با حقوقی که از حق کار دانشجویی خود در زمان تحصیل به دست می آورید پس اندازی نیز داشته باشید .

متقاضیان عزیز اگر بدانند با تحصیل در دانشگاه های کشور پرتغال از مزایایی همچون خوابگاه هایی با شرایط بسیار عالی که شامل : استخر ، جکوزی ، وعده های غذایی مناسب و سالم وامکانات ورزشی عالی و ... بهره مند می شوند و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن ، که حدود سه ماه و نیم می باشد ، اقدام به اخذ پذیرش دانشگاه های پرتغال و اخذ ویزای تحصیل پرتغال و اخذ بورسیه های تحصیلی در پرتغال نمایند .

بورسیه تحصیلی در پرتغال

پذیرش تحصیلی در کشور پرتغال ، در همه سنین انجام می گیرد و محدودیت  سنی ندارد و با اخذ ویزای تحصیلی پرتغال ، متقاضیان می توانند در هر مقطع تحصیلی در پرتغال ، برای پذیرش دانشگاه های معتبر جهان اقدام نمایند و این یکی از مزیت های مهم پرتغال برای متقاضیان مشتاق اخذ ویزای دانشجویی پرتغال می باشد .

در اخذ بورسیه تحصیلی در پرتغال عواملی وجود دارد ، همچون :

معدل و ریز نمرات در سطح عالی که تاثیر مثبتی بر فرآیند اخذ بورسیه تحصیلی در پرتغال برای متقاضیان خواهد داشت .

انواع بورسیه تحصیلی در پرتغال:

به طور کلی دو نوع بورسیه تحصیلی در پرتغال به دانشجویان دانشگاه پرتغال تعلق می گیرد .  بورسیه تحصیلی استانی و بورسیه تحصیلی دانشگاهی. به طور کلی اگر متقاضیان دارای معدل بالا و از نمره ۲۰ ، ۱۷ و از نمره ۴ ، ۳ را کسب نموده باشند اخذ بورسیه تحصیلی برای این متقاضیان نسبت دیگر دانشجویان ، آسان تر می باشد .

 

البته لازم به ذکر است که اخذ بورسیه تحصیلی در پرتغال در مقاطع فوق لیسانس و دکتری راحت تر است ، اما به این منظور نیست که اخذ بورسیه تحصیلی در پرتغال در مقطع کارشناسی صورت نمی گیرد .

به هر حال همیشه اخذ بورسیه تحصیلی در دانشگاه های معتبر جهانی شامل حال کسانی خواهد شد که از نظر معدل و رزومه تحصیلی در سطح خوب و عالی قرار داشته باشند .

البته این امکان وجود دارد برای کسانی که در زمان پذیرش در مقطع تحصیلی فوق لیسانس در دانشگاه های پرتغال معدل بالایی نداشتند ، این دانشجویان می توانند با اتمام مقطع فوق لیسانس خود و پذیرش مستقیم و سریع در مقطع دکتری و کسب نمرات عالی در دروس سال اول خود ، به نتیجه دلخواه خود برای اخذ بورسیه تحصیلی در پرتغال برسند .

مزیت های دانشگاه کشور پرتغال:

این یکی از مزیت های دانشگاه کشور پرتغال است که در کوتاهترین زمان ممکن و با داشتن معدل خوب در سطع ممتاز و رزومه عالی تحصیلی ، شما می توانید به اخذ ویزای تحصیلی پرتغال همراه با اخذ بورسیه تحصیلی در پرتغال برسید و فقط با ۵ سال تحصیل در پرتغال می توانید به پاسپورت پرتغال دست یابید .

هزینه تحصیل در دانشگاه های پرتغال

به علت پایین بودن هزینه تحصیل در دانشگاه های پرتغال اگر امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای دانشجویان نیز فراهم نشد جای نگرانی وجود ندارد و اگر هزینه تحصیل و هزینه زندگی یک فرد دانشجو در پرتغال را بخواهیم مورد بررسی قرار دهیم ، جمعا بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان ، هزینه ی یک فرد دانشجو در کشور پرتغال است و این مبلغ در مقابل مبالغ قابل دریافت دانشگاه های کشور های اروپایی دیگر بسیار ناچیز است .

برای اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در پرتغال و دیگر کشورهای اروپایی با ما تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شوید .

پیدا کردن کار در آلمان

پیدا کردن کار در آلمان

آیا شرایط پیدا کردن کار در آلمان را میدانید؟آیا به دنبال پیدا کردن کار در آلمان هستید؟آیا از شرایط اخذ ویزای کاری آلمان مطلع هستید؟آیا به دنبال مهاجرت به آلمان هستید؟ آیا از مشاغل مورد نیاز آلمان مطلع هستید؟پس با ما همراه باشید تا جواب سوالات خود را بگیرید.موسسه مهاجرتی آوات در این مقاله قصد دارد شما را با شرایط پیدا کردن کار در آلمان و مهاجرت به آلمان آشنا کند  همچنین شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه آوات تماس حاصل فرمایید.

پیدا کردن کار در آلمان

مردمان بسیاری از سراسرجهان خواهان مهاجرت به کشور آلمان می باشند  . کشور آلمان یکی دیگر از کشور های عضو اتحادیه ی اروپا و عضو شنگن ، می باشد که از نظر امکانات رفاهی در سطح بالایی قرار دارد .پیدا کردن  کار در آلمان ، دغددغه ی بسیاری از کسانی ست که به این کشور مهاجرت کرده اند و یا قصد مهاجرت دارند .

بررسی کشور آلمان از دید موسسه حقوقی و بین المللی آوات :

کشور آلمان یکی دیگر از کشورهایی می باشد که دارای ایالت های مختلفی در قاره اروپا می باشد .

کشور آلمان از ۱۶ ایالت مختلف تشکیل شده است که بزرگترین ایالت های این کشور ، بایرن و برمن می باشد .

پایتخت کشور آلمان برلین ، که جمعیت کثیری از مردم آلمان را به خود اختصاص داده است . کشور آلمان  با جمعیت ۸۲ میلیون نفر ، پر جمعیت ترین کشور در بین کشورهای اروپایی ، شنا خته شده  است .

زبان رسمی کشور آلمان ، آلمانی می باشد و واحد پول رایج این کشور ، یورو و مارک می باشد .

آلمان ترکیبی جذاب از دشت و جنگل و جزیره های متعدد ست که همه ساله تعداد کثیری از مردم جهان را برای بازدید از مناظر طبیعی خود ، دعوت می کند .  آب و هوای  کشور آلمان معتدل اقیانوسی و قاره ای می باشد .

 

در کشور آلمان حدود ۲۰ میلیون نفر یعنی یک چهارم جمعیت کشور ، مشغول به کار هستند ، که از این تعداد ۵۳ درصد نیروی کار ، مرد و ۴۶ درصد نیروی کار ، زن می باشد .  در کشور آلمان حدود ۲ میلیون نفر بیکار وجود دارد که این آمار نسبت به کشور های دیگر اروپایی ، دارای نرخ متوسط می باشد .

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور آلمان ، مهاجرت کاری آلمان و یا اخذ ویزای کار آلمان ، می باشد که متقاضیان زیادی به دلیل صنعتی بودن آلمان ، خواهان  این نوع مهاجرت هستند .

متقاضی عزیز قبل از هر گونه اقدامی در رابطه با پیدا کردن کار در آلمان ، باید بر اساس علاقه و  شرایط شغلی مورد نظر خود ، تصمیم نهایی خود را بگیرد  . پیدا کردن کار در آلمان چندان سخت نیست ، درصورتی که  شخص متقاضی پشتکار و دارای مهارت و توانایی های کاری بالایی باشد .

در جنوب کشور آلمان نسبت به مناطق شمالی این کشور نرخ بیکاری کمتری به چشم می خورد .

پیدا کردن کار در آلمان

اگر شما مهارت های کاری خود را در این کشور همیشه در سطح بالا قرار دهید ، شانس بیشتری در پیدا کردن کار مورد نظر خود دارید  . زیرا کشور آلمان همیشه جزء یکی از کشورهایی بوده که با کمبود نیروی کار فعال و با تجربه ، مهارت و توانایی ، رو به رو ست .

مشاغل مورد نیاز در کشور آلمان که نیاز به تخصص و مهارت های فردی  دارند ، مانند آی تی ، ریاضیات ، مکانیک ، پزشکی ،  پرستاری ، ... می باشد .

ساعات کاری در کشور آلمان طبق قوانین وضع شده وزارت کار و امور اجتماعی ، حداقل ۳۸ ساعت در هفته  می باشد . یکی دیگر از مواردی که شانس شما را در پیدا کردن کار مورد نظرتان بالا می برد تسلط شما بر زبان آلمانی می باشد ، زیرا بسیاری از شغل های مورد نظر شما در آلمان نیاز به تسلط به زبان آلمانی دارد .

 

پیدا کردن کار در آلمان ، با مراجعه متقاضیان به سایت های کاریابی / سازمان های تخصصی کاریابی / روزنامه ها / سفارتخانه ها و شبکه های اجتماعی ، صورت می گیرد .

پس از پیدا کردن کار در آلمان و اخذ تصمیم خود در جهت انجام کار متناسب با تخصص و مهارت های شما می توانید درخواست کار در آلمان را اعلام نمایید و برای اخذ ویزای کار در آلمان اقدام نمایید .

 

مدارک لازم جهت در خواست کار در آلمان یا اخذ ویزای کار در آلمان

  • ارائه رزومه کاری همراه با سوابق بیمه ای متقاضی به صورت ترجمه شده
  • ارائه اصل و کپی برابر اصل مدرک تحصیلی به صورت ترجمه شده

متقاضی پس از ارائه ی مدارک خود ، باید برای مصاحبه حضوری از آفیسری که در کنسولگری آلمان در کشور مبدا حضور دارد ، درخواست وقت مصاحبه حضوری داشته باشد . متقاضی باید در این مصاحبه ، تمامی اطلاعات کاری و سوابق خود و مهارت های کاری خود را به صورت واضح و صریح بیان نماید .

پیدا کردن کار در آلمان

پیدا کردن کار در آلمان مانند دیگر کشورهای اتحادیه ی اروپا ، برای اشخاص خارجی به این صورت می باشد ، شخص متقاضی در خواست کاری خود را ، ثبت و تمامی مدارک کاری خود را برای کارفرما آلمانی  ارسال می نماید . ابتدا کار مورد نظر به مدت ۳ ماه در کشور آلمان به صورت آگهی منتشر می شود در صورت پیدا نکردن نیروی کار متناسب با شغل مورد نظر ، درخواست کاری به مدت  ۳ ماه دیگر نیز در کشورهای اتحادیه اروپا منتشر می شود و در صورت  نبود نیروی کار متناسب با شغل مورد نظر ،نیروی کار خارجی می تواند دعوت نامه رسمی شغل مورد نظر را دریافت کند و برای اخذ ویزای کار در آلمان اقدام نماید .

پیشنهاد موسسه حقوقی و بین المللی آوات

پیشنهاد موسسه حقوقی و بین المللی آوات به تمامی متقاضیان عزیز در جهت پیدا کردن کار در آلمان این می باشد که برای شغل یافت شده حساس نباشید و اگر کاری در بازار کار آلمان پیشنهاد شد که متناسب با مهارت و تخصص شما نبود درخواست کار را رد نکنید بلکه با افزایش مهارت ها و توانایی های خود می توانید در آینده ای نه چندان دور به شغل مورد نظر خود در آلمان دست پیدا نمایید .

 

لازم به ذکر می باشد که قبل از پیدا کردن کار در آلمان ، باید فرد متقاضی در خواست کاری خود به کشور آلمان اعلام و بعد از دریافت دعوت نامه رسمی ، در جهت اخذ ویزای کار در آلمان و مجوز کاری آلمان اقدام نماید  .پیدا کردن کار در آلمان

درخواست ویزای کاری

متقاضی می تواند بعد از پذیرفتن دعوت نامه رسمی کارفرما ، درخواست ویزای کاری خود را ارائه دهد . اشخاصی که در یکی از کشورهای اتحادیه ی اروپا اقامت دارند ، نیازی به  اخذ ویزای کار در آلمان را ندارند  . اما اشخاص خارجی و بین المللی ابتدا باید مجوز کار در آلمان را دریافت نمایند .

مدت اعتبار ویزای کار در آلمان  برای اشخاص خارجی و بین المللی ، شش ماه می باشد  و بعد از اتمام شش ماه ، متقاضی  می تواند با اخذ ویزا برای خانواده ی خود ، آن ها را وارد کشور آلمان نماید . پس از پیدا کردن کار در آلمان ، دولت این کشور برای فرد متقاضی یک ویزا به مدت یکسال صادر می نماید و پس از اتمام اعتبار ویزا ، متقاضی می تواند برای اخذ ویزای سه ساله خود و  اخذ اقامت موقت آلمان درخواست خود را اعلام نماید .

و بعد از سپری کردن مدت زمان پنج سال ، متقاضی می تواند برای اقامت دائم کشور آلمان اقدام نماید  .

برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای کاری آلمان و دیگر کشورها با مشاورین موسسه آوات در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

 

بورسیه تحصیلی در دانمارک

بورسیه تحصیلی در دانمارک

بورسیه تحصیلی در دانمارک راهی به صرفه برای رسیدن به اقامت دانمارک است. برای اینکار باید از شرایط اخذ بورسیه دانمارک اطلاعات جامعی داشته باشید. موسسه مهاجرتی آوات قصد دارد در این مقاله شرایط تحصیلی در دانمارک و اقامت دانمارک  و مهاجرت به دانمارک را بررسی کند.  تا انتهای مقاله با ما همراه  باشید و برای دریافت اطلاعات کاملتر در مورد مهاجرت به سرزمین رویاهایتان با مشاورین ما تماس بگیرید.

بورسیه تحصیلی در دانمارک

به طور کلی می توان گفت که دانشجویان با اخذ ویزای تحصیلی و یا اخذ ویزای دانشجویی دانمارک و دیگر کشور های اروپایی ، راهی به صرفه و ایمنی را جهت مهاجرت به دانمارک و دیگر کشور های اروپایی انتخاب می نمایند .

البته شایان ذکر است مزایایی که با اخذ ویزای تحصیلی و اخذ بورسیه تحصیلی در دانمارک و دیگر کشور های اروپایی ، در اختیار دانشجویان قرار می گیرد ، دانشجویان بسیاری را برای مهاجرت به دانمارک و دیگر کشور های اروپایی وسوسه ساخته است .

مزایای اخذ ویزای تحصیلی و اخذ بورسیه تحصیلی دانمارک

با اخذ ویزای تحصیلی دانمارک و اخذ بورسیه تحصیلی  در دانمارک ، دانشجویان می توانند بدون درد سر و بدون استرس به کلیه کشور های اروپایی دیگر در رفت و آمد باشند .

یکی دیگر از مزایای اخذ بورسیه تحصیلی در دانمارک و اخذ ویزای تحصیلی دانمارک و دیگر کشور های اروپایی ، مبدل کردن ویزای دانشجویی دانمارک به ویزای کاری دانمارک می باشد . دانشجویانی که قصد زندگی و کار در کشور دانمارک و یا دیگر کشور های اروپایی را دارند ، می توانند مدتی قبل از اتمام تحصیل خود به اداره مهاجرت مراجعه نموده و برای ویزای کاری دانمارک و یا دیگر کشور های اروپایی اقدام نمایند و به دنبال کاریابی در دانمارک باشند .

البته دانشجویان به هنگام تحصیل ، نیز می توانند بنا به مقطع تحصیلی خود به صورت پاره وقت ، مشغول به کار باشند تا بتوانند در بخشی از هزینه زندگی و هزینه تحصیل در دانمارک صرفه جویی نمایند .

البته جای نگرانی نیست ، تمامی دانشجویان می توانند با کسب معدل و نمرات عالی به اخذ بورسیه تحصیلی در دانمارک و یا دیگر کشور های اروپایی اقدام نمایند و این بورسیه های تحصیلی ، کمک هزینه هایی هستند در جهت تامین  هزینه های زندگی و هزینه های تحصیلی دانشجو در دانمارک و یا دیگر کشور های اروپایی .

هزینه زندگی در کشور دانمارک

زندگی ایده آل در کشور های اروپایی ، لذت بخش است و در اختیار داشتن امکانات عالی در جهت تحصیل ، آموزش ، ورزش و ... قابل وصف نیست . دوچرخه سواری از عادات خیلی مرسوم کشور دانمارک می باشد ، مردم دانمارک سعی می کنند ،از دوچرخ سواری برای تمامی مسیر های هر روزه خود را مانند مسیر های محل کار ، مسیر های دانشگاه و حتی شبانه برای تفریح استفاده نمایند و از آن لذت ببرند .

 

کشور دانمارک یکی از پر هزینه ترین و گران ترین کشور های روز دنیا به حساب می آید ، اما استاندارد های سطح زندگی در این کشور بالاست .

البته اگر دانشجویان سعی کنند همانند مردم دانمارک برای خیلی از مسیر های رفت و آمد خود از دوچرخه استفاده نمایند و اغلب وعده های غذایی خود را در منزل صرف کنند ، مطمئنا بخشی از هزینه های زندگی در دانمارک را می توانند با این کار کاهش دهند .

 

در کشور دانمارک یک سیستم بسیار پیشرفته وجود دارد که مردم استفاده زیادی از آن می کنند ، آن ها با افتتاح حساب بانکی در موسسات مالی کشور دانمارک ، توانسته اند مشکلات هزینه صرف وقت و زمانی خود را برای پرداخت تمامی هزینه های مالی که در اول هر ماه باید پرداخت شود را حل نمایند ، با استفاده از این سیستم تمام هزینه ها اعم از : اجاره منزل ، اجاره خوابگاه ، پیش پرداختی خوابگاه و ... به طور خودکار اول هر ماه از حساب شخصی آن ها کسر خواهد شد .

 

پیشنهاد موسسه حقوقی و بین المللی آوات به تمامی دانشجویان عزیز می باشد ، برای صرفه جویی در وقت و زمان خود ، با افتتاح حساب شخصی در موسسات مالی دانمارک و سپرده گذاری هزینه یک سال اول زندگی خود در این حساب شخصی ، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های زندگی و هزینه تحصیل در وقت و زمان خود نیز صرفه جویی نمایید .

البته لازم به ذکر است که برای افتتاح حساب دانشجویان باید ، شماره CPR  خود یا شماره شناسایی خود را ارائه دهند .

 

موسسه حقوقی و بین المللی آوات ، می تواند میانگین هزینه های زندگی در دانمارک را با شرح جزئیات برای شما بازگو نماید ، در حال حاضر در کشور دانمارک میانگین هزینه اجاره مسکن بین ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ کرون ، هزینه خوراک و پوشاک بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کرون و هزینه حمل و نقل ، تلفن ، آب و برق را می توان بین ۱۰۰۰ تا ۱۷۰۰ کرون تخمین زد .

هزینه دیگری که تقبل آن برای همه متقاضیان در همان ابتدای ورود به دانمارک الزامی می باشد ، هزینه بیمه درمانی ست که مبلغ ۲۰۰ کرون در همان ابتدا گرفته می شود .

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در دانمارک

در دانشگاه های کشور دانمارک ، عموما بورسیه تحصیلی به دانشجویانی تعلق می گیرد که دارای معدل و سطح نمرات عالی و رزومه تحصیلی سطح بالا باشند .

در کشور دانمارک ، اخذ بورسیه تحصیلی مخصوصا برای دانشجویان بین المللی ( خارجی ) در مقطع دکتری بیشتر به چشم می خورد اما این بدان معنا نیست که اخذ بورسیه تحصیلی در دانمارک در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر نباشد.

بیشتر بورسیه های تعلق گرفته در دانشگاه های دانمارک برای رشته های معماری و فرهنگی و محیط زیست و طراحی بوده است و این بورسیه های تحصیلی بیشتر برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه شده است .

البته در همه ی کشور های اروپایی ، دانشجویان پزشکی برای اخذ بورسیه تحصیلی در جایگاه بالایی قرار دارند  و کشور دانمارک نیز از ارج نهادن برای دانشجویان رشته پزشکی مستثنا نمی باشد و البته دانشجویان پزشکی با ارائه رزومه تحصیلی عالی خود می توانند برای اخذ بورسیه تحصیلی در دانمارک اقدام نمایند .

البته اگر دانشجویان از همان ابتدا موفق به اخذ بورسیه تحصیلی در دانمارک در مقطع کارشناسی ارشد نشوند ، می تواند با سپری کردن سال اول تحصیل خود در دانمارک و کسب معدل و نمرات عالی ، در خواست خود را برای اخذ بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری ارائه دهند .

بورسیه تحصیلی دولتی در دانمارک

در کشور دانمارک ، بورسیه های تحصیلی دولتی وجود دارند که تحت حمایت موسسات آموزش عالی دانمارک می باشند و هر ساله کمک هزینه هایی را به صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه های دانمارک برای تامین هزینه های زندگی و  هزینه های  تحصیلی دانشجویان ، چه دانشجویان دانمارکی و چه دانشجویان بین المللی واریز می نمایند و تصمیم گیری در تامین هزینه های تحصیلی و هزینه های زندگی و یا اخذ بورسیه تحصیلی دولتی در دانمارک به کدام دانشجویان تعلق می گیرد نیز ، توسط خود موسسات آموزش عالی انجام می گیرد .

بورسیه تحصیلی دولتی در دانمارک به دو صورت به دانشجویان دانشگاه های کشور دانمارک ، تعلق می گیرد و همه ی این ها بستگی به بررسی و تاییدیه موسسات آموزش عالی دانمارک دارد .

در حالت اول ، بورسیه تحصیلی دولتی در دانمارک تمامی هزینه های تحصیل و تمامی هزینه های زندگی دانشجو را تقبل می نماید .

در حالت دوم بورسیه تحصیلی دولتی در دانمارک ، تمامی هزینه های تحصیلی و نیمی از هزینه های زندگی دانشجو را  تامین می نماید .

زبان

زبان تدریس در کشور دانمارک به صورت انگلیسی می باشد اما بورسیه تحصیلی که در دانمارک در نظر گرفته می شود بیشتر برای دانشجویان بومی دانمارک می باشد و برای ارائه بورسیه تحصیلی در دانمارک ، از متقاضیان ارائه مدرک زبان دانمارکی می خواهد ، البته بورسیه تحصیلی در دانمارک به دانشجویان خارجی نیز تعلق می گیرد اما این دانشجویان نیز باید با ارائه مدرک زبان دانمارکی ، تسلط خود را به زبان دانمارکی نشان دهند .

اما به طور کلی بورسیه تحصیلی در دانمارک به دانشجویانی تعلق می گیرد که علاوه بردر خواست و ثبت نام در برنامه اخذ بورسیه تحصیلی دانمارک ، برای اخذ اقامت تحصیلی دانمارک و اخذ اقامت دائم دانمارک درخواست و اقدام کرده باشد .

البته لازم است تعدادی از بورسیه دولتی دانمارک را در این مقاله ذکر نمود :

بورسیه تحصیلی در دانشگاه Roskilde

بورسیه تحصیلی در دانشگاه UCN  دانمارک

بورسیه تحصیلی در دانشگاه IT  کپنهاگ دانمارک

برای راهنمایی و و اطلاعات بیشتر در مورد دانمارک و دیگر کشور های اروپایی با موسسه مهاجرتی آوات  تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید