موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

تحصیل در کشور لیتوانی

تحصیل در کشور لیتوانی

تحصیل در کشور لیتوانی وشرایط تحصیلی کشور لیتوانی چگونه است؟در این مقاله ، موسسه بین المللی و حقوقی آوات ، قصد دارد اطلاعاتی مفید و جامع ، که شما خواستار آن بودید را در باب اخذ ویزای تحصیلی کشور لیتوانی و چگونگی شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه های کشور لیتوانی و دانشگاه های برتر کشور لیتوانی و چگونگی کار در کشور لیتوانی در سال 2018 ، در اختیار شما متقاضیان عزیز قرار دهد .

البته ، قبل از آن که به ارائه اطلاعات در جهت ، اخذ ویزای تحصیلی کشور لیتوانی به متقاضیان عزیز بپردازیم ، لازم   می داریم که اطلاعات کوتاهی در ارتباط با کشور لیتوانی را دراختیار شما عزیزان قرار دهیم .

کشور لیتوانی نیز همانند دیگر کشور های عضو اتحادیه اروپا ، در سرزمین اروپا واقع شده است و به طور کامل تحت حمایت منطقه یورو می باشد ، پایتخت کشور لیتوانی ، ویلنیوس می باشد و نام شهر ولنیوس از رودخانه ای در کشور لیتوانی به نام ویلنیا گرفته شده است .

زبان رسمی کشور لیتوانی ، لیتوانیایی می باشد و شهر ویلنیوس نیز از مهمترین شهر های کشور لیتوانی به                  شمار می آید .

واحد پول کشور لیتوانی ، یورو می باشد .

کشور لیتوانی از نظر هزینه تحصیل و هزینه زندگی برای دانشجویان و متقاضیانی که قصد اخذ اقامت کشور لیتوانی را دارند ، در سطح پایینی قرار دارد و یکی از امکاناتی که دانشگاه های برتر کشور لیتوانی در اختیار متقضیان اخذ ویزای تحصیلی و یا دانشجویان اتباع خارجی قرار می دهد این است که خوابگاه های نوسازی را برای اسکان دانشجویان خارجی کشور لیتوانی ، در نظر گرفته است که قسمت اعظم دانشجویان را در خود اقامت می دهد .

تدریس در دانشگاه های کشور لیتوانی در سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری به  صورت انگلیسی انجام    می گیرد و همین امر باعث شده است که دانشجویان بسیاری برای اخذ ویزای تحصیل کشور لیتوانی اقدام نمایند . تحصیل در کشور لیتوانی برای دانشجویان مقاطع دانشگاهی  به صورت ترمی می باشد و دانشجویان باید هزینه شهریه خود را در همان اول ترم بپردازند و البته دانشجویان بعد از پاس کردن تمامی دروس و گرفتن نمره قبولی در هر ترم می توانند وارد ترم بعدی برای تحصیل شوند .

البته لازم به ذکر است که ارائه مدرک زبان انگلیسی به دانشگاه های کشور لیتوانی در زمان پذیرش دانشجو                  الزامی نمی باشد و نیازی به مدرک تافل و یا آیلتس برای ارائه به دانشگاه کشور لیتوانی وجود ندارد .

تحصیل قبل از مقاطع دانشگاهی در کشور لیتوانی در سنین بین 6 تا 16  به صورتی کاملا اجباری و رایگان  می باشد و البته دانش آموزان بعد به پایان رساندن دوره دهم تحصیلی خود ، می توانند وارد موسسات فنی و حرفه ای شوند و در رشته های فنی ومهندسی ، ادامه تحصیل دهند .

اما باز هم می توانند تا دوره دوازدهم تحصیلی ادامه دهند و بعد وارد دانشگاه های خصوصی و دولتی شوند و در رشته های پزشکی ، دندان پزشکی ، تجارت  ، کسب و کار و مدیریت و فنی مهندسی و ... به ادامه تحصیل بپردازند .

شهریه های پایین با کیفیت آموزشی بالا در محیط های آرام دانشگاه های کشور لیتوانی ، یکی دیگر از مزایایی که دانشجویان را به سمت دانشگاه های کشور لیتوانی سوق می دهد و به دانشجو این اجازه را می دهد که از بین طیف وسیعی از رشته های تحصیلی مختلف ، محدودیتی در انتخاب رشته تحصیلی خود نداشته باشد .

البته لازم به ذکر است که به طور کلی ، هزینه زندگی و هزینه تحصیل دانشجو در دانشگاه های کشور لیتوانی در تمامی مقاطع تحصیلی ،  به طور متوسط با پرداخت شهریه کامل در هر ترم مبلغی حدود 700 یورو می باشد .

البته می توان گفت که هزینه زندگی در کشور لیتوانی بنا به نیاز افراد متفاوت است و دانشجویان  می توانند با صرفه جویی در هزینه های خود آن ها را به حداقل برسانند .

البته دانشجویان در هنگام تحصیل در دانشگاه های کشور لیتوانی ، در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند به صورت نیمه وقت کار نمایند ، دانشجویان مقطع کارشناسی به مدت 10 ساعت در هفته ، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به مدت 20 ساعت در هفته و دانشجویان دکتری به مدت 30 ساعت در هفته می توانند نیمه وقت مشغول به کار شوند .

فرصت های شغلی فراوانی که در کشور لیتوانی وجود دارد باعث شده دانشجویان را به این فکر بیاندازد که بعد از اخذ ویزای تحصیلی کشور لیتوانی و به پایان رساندن تحصیل در کشور لیتوانی ، جهت اخذ ویزای کاری خود اقدام نمایند و بعد از مدتی اقامت دائم کشور لیتوانی را اخذ نمایند البته دانشجویان کشور لیتوانی می توانند برای یافتن کار به دیگر کشور های اروپایی سفر کنند و شغل مورد علاقه خود را در آن جا بیابند .

از دانشگاه های انگلیسی زبان برتر در کشور لیتوانی می توان به دانشگاه فنی مهندسی در شهرهای کائوناس و ویلنیوس ، دانشگاه تجارت و مدیریت در شهر ویلینیوس ، دانشگاه علوم اروپایی در شهر ویلینیوس ، دانشکده مدیریت و اقتصاد در شهرهای ویلینیوس و کائوناس ، دانشکده بین المللی ال . سی . سی در شهر کلایپیدا ، دانشگاه لیتوانیایی علوم پزشکی در شهر کائوناس و دانشگاه ویتاتاس مگموس در شهر کائوناس اشاره نمود.

 

 

 

 

 

بورسیه تحصیلی در بلاروس

بورسیه تحصیلی در بلاروس

بورسیه تحصیلی در بلاروس یکی از راه ها ی مهاجرت به بلاروس میباشد.راه های دیگر مهاجرت به بلاروس اقامت تحصیلی بلاروس  اقامت کاری بلاروس سرمایه گذاری در بلاروس میباشد  در این مقاله سعی بر این است که در خصوص بورسیه تحصیلی در بلاروس بحث شود. پس با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید تا سوالات خود را پاسخ دهید.

بورسیه تحصیلی در بلاروس

بلاروس

بلاروس کشوری در اروپای شرقی است که با کشورهای اوکراین،لتونی،لیتوانی،لهستان و روسیه هم مرز است.

پایتخت کشور بلاروس شهر تارخی مینسک است.

بلاروس در سال ۱۹۹۰ و بعد از فورپاشی اتحاد جمایر شوروی به کشوری مستقل تبدیل شد تا بتواند به راحتی برای کشور خود تصمیمات جداگانه ای بگیرد.

جمعیت کشور بلاروس نزدیک به ۱۰ میلیون نفر است که می توان گفت نرخ پایین و حتی منفی جمعیتی دارد.

آب و هوای کشور بلاروس همانند دیگر کشورهای اروپای شرقی زمستان های سرد و تابستان های متعادل و خنکی دارد.

کشور بلاروس جنگل های بسیار غنی و زیبایی را دارد.

مساحت کشور بلاروس ۲۰۷۶۵۰ کیلومتر مربع است.

واحد پول کشور بلاروس روبل بلاروس است.

دین اصلی مردم کشور بلاروس مسیحیت است، یهودیان و مسلمانان وفرقه های دیگر دین مسیحی نیز جزئی از فرقه ها و ادیان کشور بلاروس است.

کشور بلاروس دارای ۶ استان که هر کدام از شهرهای این کشور قسمتی اداری دارند.

بلاروس در سالهلی اخیر نسبت به پیشرفت هایی که داشته است نزدیک به ۹۰% به ثبات اقتصادی رسیده است.

کشاورزی و دامپروری در درآمدزایی اقتصادی کوشر بلاروس نقش بسزائی دارند.

بزرگترین شهرهای بلاروس شهر مینسک،گومیل،موگیلف،ویتبسک،گرودنا،برست و دیگر شهرهای این کشور که در این رتیه یندی قراردارند.

بورسیه تحصیلی در بلاروس

امروزه افراد بسیار زیادی قصد تحصیل در کشورهای اروپایی و به خصوص دانشگاههای معتبر این اتحادیه را دارند.

با تحصیل در کشورهای اروپایی افراد می توانند از مزایای بسیار زیادی برخوردار شوند.

بورسیه تحصیلی در بلاروس نیز یکی از همین مزایای تحصیلی در کشورهای اروپایی است که افراد و متقاضیان زیادی را به سوی کشور بلاروس روانه می کند.

تحصیل در کشور بلاروس شرایط ویژه ای برای افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند فراهم می کند، به طوری که آنها می توانند بدون شرکت در آزمون های ورودی به دانشگاه های این کشور وارد شوند و در رشته تحصیلی مورد علاقه خود مشغول به تحصیل شوند.

هزینه های پایین زندگی و تحصیل،راه اندازی کسب و کار با هزینه های کم، احترام به قومیت های مختلف در این کشور به خودی خود از مزایای عالی در این کشور محصوب می شوند.

هزینه های تحصیل در کشور بلاروس

هزینه های تحصیل در کشور بلاروس از بیشتر کشورهای جهان پایین تر و مقرون به صرفه تر است.

بلاروس نیز مانند دیگر کشورهایی که در مقوله تحصیلی بورسیه هایی به اقراد اعطاء می کند اقداماتی انجام می دهد.

موسسات زیادی در کشور بلاروس امور بورسیه های تحصیلی را در بلاروس انجام می دهند.

در کشور بلاروس به جزء نهادهای دولتی نهادهای غیر دولتی نیز بورسیه های تحصیلی را به دانشجویان اعطاء می کند.

کشور بلاروس بالغ بر ۵۹۰۰ دانشجوی بین المللی را در دانشگاه های خود در حال تحصیل دارد.

شهریه های دانشجویی در کشور بلاروس نسبت به انتخاب دوره مد نظر چیزی در حدود ۱۹۰۰ تا ۳۴۰۰ یورو در سال است.

کشور بلاروس به جزء تسهیلات شهریه ای به دانشجویان خود امکان دادن خوابگاه های دانشجویی را نیز فراهم میکند تا بتوانند به راحتی هزینه های مکان و اقامتی خود را کمتر کنند.

بیش از ۴۰ کشور از سرتاسر دنیا دانشجویان بین المللی را به سمت کشور بلاروس ارسال می کنند.

کشورهای آلمان،استرالیا،ایران،اسپانیا،سریلانکا،آمریکا،سوئد،استونی،اوکراین،روسیه،عربستان،مراکش،سوریه،سودان،پرو، لهستان و دیگر کشورهای دیگر اقدامات اعزام دانشجو را انجام می دهند.

 

انواع بورسیه تحصیلی در بلاروس

بورس ملی بلاروس

بورس غیرانتفاعی و سازمان های تجاری

بورس تحصیلی ریاست جمهوری

 

کشور بلاروس برای کمک به دانشجویان خارجی خود شرایطی مانند بورسیه تحصیلی در بلاروس را اعطا کرده است.

این بورسیه ها شامل خوابگاه،هزینه و امکانات رفاهی و غیره برای دانشجویان مشغول به نیز است.

مقاطع تحصیلی در کشور بلاروس در دانشگاه های عالیه این کشور به صورت تمام وقت و پاره وقت دانشجو میپذیرد.

مقطع لیسانس،فوق لیسانس و دکتری از مقاطع تحصیلی در کشور بلاروس است که دانشجویان مشغول به تحصیل دارد.

در کشور بلاروس نیز مانند دیگر کشورهای اروپایی فرد در هر مقطع و نسبت به شرایط دانشگاهی و تحصیلی خود اجازه کار دانشجویی دارد.

افراد می توانند مابین ۱۰ تا ۳۰ ساعت در هفته کار کنند و هزینه های زندگی خود را فراهم کنند.

دانشجویانی که در مقطع فوق لیسانس و دکتری هستند می توانند از شرایط بورسیه تحصیلی در بلاروس بهره مند شوند.

دانشجویانی که بتوانند این نوع بورسیه را اخذ نمایند می توانند تحصیلی رایگان را تجریه کنند.در واقع دولت کشور بلاروس هزینه های تحصیلی فرد را فراهم می کند.

دولت نسبت به تلاش هایی که در حال حاظر انجام می دهد و شرایط خوبی که برای متقاضیان تحصیلی انجام می دهد بازخورد بسیار خوبی را برای دانشجویان در این کشور فراهم کرده است.

خوابگاه های دانشجویی برای اقامت دانشجویان،هزینه های پایین و به صرفه برای زندگی،تسهیلات مناسب رفاهی.

تحصیل در رشته پزشکی نیز در بلاروس قابل توجه عزیزان زیادی در سرتاسر دنیا و به خصوص محصلین ایرانی است.

دوره های پزشکی و دندانپزشکی در کشور بلاروس به ترتیب ۶ و ۵ سال به طول می انجامد.

وزارت بهداشت کشور ایران چند دانشگاه ها علوم پزشکی بلاروس را مورد تائید خود قرار داده است.

دانشگاه های علوم پزشکی بلاروس 

دانشگاه پزشکی ایالتی بلاروس

شهریه های دوره پاتفک در بلاروس ۳۰۰۰ دلار است.

دوره پزشکی به زبان انگلیسی ۵۰۰۰ دلار است.

دوره های دندانپزشکی و داروسازی به زبان انگلیسی ۵۴۰۰ و ۳۹۰۰ دلار است.

دانشگاه پزشکی ایالتی ویتبسک

دانشگاه پزشکی ایالتی گرودنو

دانشگاه پزشکی ایالتی گومل

هزینه های زندگی در بلاروس بین ۳۹۰ تا ۴۹۰ یورو در سال است.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش و گرفتن بورسیه تحصیلی در بلاروس

داشتن پاسپورت شخص با اعتبار حداقل ۶ ماه

اصل شناسنامه و کارت ملی متقاضی

داشتن مدارک تحصیلی و ریز نمرات

با اطلاع در مورد شرایط تحصیل در بلاروس،اخذ ویزای تحصیلی بلاروس و بورسیه تحصیلی در بلاروس می توانید با مشاورین و وکلای با تجربه ما در موسسه حقوقی مهاجرتی آوات تماس گرفته تا بتوانیم در مورد تمامی مباحث مهاجرتی شما را راهنمایی کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شوید.

 

اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

شرایط اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سال ۲۰۱۸ و قوانین ثبت شرکت در آلمان از مهم ترین مسائلی است که داشتن اطلاعات مفید در خصوص آن میتواند کمک بزرگی برای افراد و متقاضیان اقامت و مهاجرت به آلمان مخصوصا از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری میباشد.

چگونه میتوانیم در کشور آلمان سرمایه گذاری و ثبت شرکت کنیم؟ راه و قوانین آن در سال ۲۰۱۸ میلادی به چه صورت است؟ سفارت آلمان چه کسانی را واجد شرایط ثبت شرکت در آلمان میداند؟

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی مختصر و مفید در خصوص اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت برای شما آماده نموده ایم.

 

مهاجرت به آلمان ، وکیل مهاجرت آلمان ، سرمایه گذاری در آلمان ، ثبت شرکت در کشور آلمان ، اخذ اقامت آلمان ، کار در اروپا ، آلمان ، اقامت دائم آلمان ، تجارت در آلمان ، پاسپورت آلمان ، اخذ ویزای سرمایه گذاری آلمان ، ثبت کشور آلمان

 

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان

نام آلمان را همه جا می توان دید. در تمام دنیا این نام در ذهن مردم با نظم ، کیفیت و قدرت آمیخته شده است.

رتبه ۲ معتبرترین و قویترین پاسپورت های دنیا بعد از آمریکا و انگلیس که مشترکاً در رتبه اول می باشند ، متعلق به آلمان است. موسسه حقوقی آوات به عنوان یکی از پیشتازان حقوق بین الملل در ایران ، با داشتن مشاورین حقوقی تحصیل کرده در این زمینه و آشنا به قوانین چگونگی اخذ اقامت آلمان و همچنین پاسپورت آلمان از راه های کاملاً منطبق با قوانین حقوق بین الملل خصوصی و قانونی در خدمت شما متقاضیان عزیز می باشند.

ما به شما مشاوره کاملاً رایگان می دهیم و با داشتن سابقه بیش از ۱۰ سال فعالیت در این حوزه به خود می بالیم که در زمینه اخذ اقامت آلمان با قدرت و به صورت کاملاً تخصصی از طریق وکلای ایرانی و آلمانی خود آماده ارایه خدماتی هستیم که در ایران عملا موسسات دیگری که حتی مدعی بزرگ ترین ها نیز می باشند از قدرت حقوقی و اجرایی موسسه حقوقی آوات در کشور آلمان برخوردار نیستند . در زیر شما را با یکی از سرویس های موسسه حقوقی آوات در زمینه برپایی تجارت و ثبت شرکت در آلمان آشنا می کنیم .

یکی از راه های ورود به آلمان و اخذ اقامت این کشور ، ثبت شرکت تجاری و یا خدماتی در انواع قالب های تعریف شده توسط دولت آلمان می باشد.

 

به طور کلی چهار سازمان به نام های اداره مهاجران ، اداره توسعه کسب و کار ، سفارت آلمان و اتاق بازرگانی در کشور آلمان مسوول رسیدگی و بررسی مدارک شما برای اعطای اقامت آلمان می باشند.

اینکه چگونه این کسب و کار را برای ارائه به دولت آلمان و مراجع ذیربط تنظیم و تدوین کنید ، اینکه در کدام شهر و یا استان شانس بیشتری برای بیزینس مورد نظر در آلمان وجود دارد و بسیاری نکات دیگر ، مواردی هستند که ما به صورت تخصصی به شما مشاوره می دهیم.

از طریق ثبت شرکت در آلمان ما این امکان را برای شما و همراهانتان فراهم می کنیم که ظرف مدت ۳سال

به اقامت دائم آلمان دست پیدا کنید.

 

 اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت  و انواع ثبت شرکت در آلمان :

شرکت limited liability  یا همان شرکت با مسوولیت محدود که به اختصار آلمانی GmbH نام دارد

سرمایه اولیه مورد نیاز (Stammkapital) معادل ۲۵ هزار یورو می باشد که در زمان افتتاح باید به حساب

شرکت واریز گردد.

شرکت AG یا به آلمانی Aktiengesellschaft که همان شرکت سهامی می باشد. حداقل سرمایه اولیه معادل ۵۰ هزار یورو می باشد . شرکت سهامی حداقل می بایست دارای ۵ عضو باشد.

شرکت تضامنی یا GbR که بر اساس توافق بین شخص صاحب شرکت با اشخاص حقیقی دیگر به صورت قرارداد داخلی می باشد.

انواع دیگر شرکت ها نیز موجود می باشند که هر کدام از اولویت ها و پیچیدگی های حقوقی خود برخوردارند.

 

اینکه شرکت و تجارت شما در کدام قالب در آلمان به صورت قانونی می تواند ادامه فعالیت داده و حتی از این طریق شما و همراهانتان را به اقامت دائم برساند ، نیاز به بررسی مدارک شما و همچنین مشاوره دارد. با وکلای پایه یک دادگستری و متخصص در سازمان مهاجرتی آوات  مهر در ایران می توانید به صورت کاملاً رایگان صحبت و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت نمایید.

 

آگاهانه تصمیم بگیرید در اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

بعضاً اشخاص و موسساتی وجود دارند که به نام موسسه حقوقی و بدون مجوز های لازم و حتی ارتباطات مستقیم با ارگان های مربوطه ،  با بزرگ نمودن نام کشورهایی که از لحاظ شرایط اقتصادی و سطح رفاهی به هیچ وجه استاندارد و  قابل قبول نیستند ، اقدام به تبلیغ و اخذ مبالغ هنگفت می نمایند. بهانه هایی مانند اخذ اقامت اتحادیه اروپا و .... آن هم از طریق کشور هایی با اقتصاد ضعیف مانند مانند لیتوانی ، بلاروس ، اسلوواکی ، مجارستان ، یونان و امثالهم.

اگر اتحادیه اروپا گزینه منتخب شماست ،این  انتخاب را برای کشورهایی بگذارید که نام هایی قابل دفاع و اقتصادی قدرتمند دارند.کشورهایی مانند سوئد ، آلمان ، نروژ ، فنلاند و ... اینگونه کشورهای متمول و مرفه می توانند مقصدی باشند برای عزیزانی که یک سطح زندگی متفاوت را برای خود و خانواده خود در ذهن دارند.

 

موسسه حقوقی آوات  این امکان را دارد که در قالب خود اشتغالی نیز  از یکی از راه های  خود اشتغالی تجاری و خود اشتغالی آزاد  برای اخذ اقامت دائم آلمان برای متقاضیان کسب و کار  به شما مشاوره درست و قدم به قدم ارائه نماید . توصیه می کنیم مقالات مربوط به خود اشتغالی در آلمان و اخذ اقامت آلمان از این طریق را نیز در سایت ما مطالعه بفرمایید.

شما میتوانید از طریق شماره های درج شده در وبسایت آوات با مشاورین ما تماس گرفته و درخواست مشاوره حضوری با مشاورین ارشد و وکلای بین المللی ما را دهید.

همچنین شما میتوانید سوالات خود را در باب اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت در پایان همین مقاله برای ما ارسال نمایید و منتظر پاسخ کارشناسان ما در اسرع وقت باشید.

ویزای کاری لیتوانی

ویزای کاری لیتوانی

ویزای کاری لیتوانی برای افرادی هست که در برخی مشاغل , حرفه و مهارت خاصی دارند و میخواهند ازطریق اخذ ویزای کاری لیتوانی از طریق این حرفه و مهارت, کسب درآمد کرده و به یک زندگی ایده آل برسند . در مقابل کشورهای پیشرفته ای  همچون لیتوانی هم خواهان افراد متخصص و ماهراز طریق اخذ ویزای کاری لیتوانی  هستند و سالانه افراد متقاضی اخذ ویزای کاری لیتوانی  را برای این امر به کشور خود دعوت می کنند .با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید 

کشور لیتوانی

کشور لیتوانی که یک کشور اروپایی و عضو اتحادیه اروپا می باشد راه های مختلفی را برای افراد جویای کار از طریق ویزای کاری لیتوانی فراهم و کرده است و سالانه متقاضیان بسیاری را برای شغل مورد نظراز طریق ویزای کاری لیتوانی  جذب می کند .

افرادی که علاقمند به کار و اخذ ویزای کاری لیتوانی می باشند باید قبل از هر گونه اقدامی به جمع آوری اطلاعاتی راجب کار و شرایط  ویزای کاری لیتوانی بپردازند . و بعد از پذیرفتن شرایط کاری و شرایط ویزای کاری لیتوانی می بایستی تمامی مدارکی که دولت لیتوانی نیاز دارد جمع آوری کرده و به دولت این کشور تحویل دهند .

شرایط اخذ ویزای کاری لیتوانی

شرایط اخذ ویزای کاری لیتوانی به این گونه می باشد که ابتدا باید فرد متقاضی ویزای کاری لیتوانی  کارفرمایی را در لیتوانی پیدا کرده باشد این کار بسیار دشوار می باشد زیرا سلسله مراتبی که باید در این امر طی شود کمی طولانی می باشد .

در ابتدا کارفرمای لیتوانیایی باید در کشور خود ابتدا یک آگهی منتشر و  فرد متخصص و ماهر که نیاز دارد را درخواست کند و در این آگهی نیاز به اخذ ویزای کاری لیتوانی نمی باشد .

مدت انتشار آگهی استخدام سه ماهه می باشد و زمانی که سه ماه به اتمام رسید کار فرما که همان اسپانسر می باشد باید سه ماه دیگر مجدد این آگهی را در اتحادیه اروپا ( که شامل ۲۸ کشور می باشد ) منتشر کند اگر فرد مورد تآیید پیدا شود نیازی به اخذ ویزای کاری لیتوانی نیست و افرادی که در اتحادیه اروپا زندگی می کنند می توانند بدون ویزای کاری لیتوانی وارد خاک لیتوانی شده و مشغول به کار شوند .

در این مدت اگر باز هم فردی پیدا نشد کار فرما این اجازه را دارد که جویای کار را از کشور های خارج از اتحادیه اروپا بپذیرد و آن فرد با ویزای کاری لیتوانی وارد خاک کشور شود.

زمانی که فرد متقاضی در آزمون اولیه ویزای کاری کشور لیتوانیحد نصاب نمره قبولی را کسب کند باید مدارکی که دولت لیتوانی مقرر کرده است را تکمیل و تهیه کند و به دولت لیتوانی تحویل دهد سپس باید قرار دادی با کارفرما منعقد کند در این قرارداد تاکید می شود که اسپانسر یا همان کارفرما باید هر هزینه و مخارجی که مربوط به فرد متقاضی و خانواده همراه او می شود را به عهده گرفته و تضمین کند .

مدارک مورد نیاز برای ویزای کاری لیتوانی

بعد از قبولی در آزمون اولیه فرد باید مدارکی را که دولت لیتوانی در خواست کرده است به شرح زیر فراهم کرده و تحویل دولت لیتوانی دهد .

مدارکی اعم از اصل پاسپورت , دعوتنامه کارفرمای لیتوانیایی , مدارک جهت اثبات عدم سوء پیشینه , سابقه کاری مرتبط , گواهی پزشکی که ثابت کند فرد از نظر پزشکی سلامت هستند , روزمه کاری و... سایر مدارکی که دولت لیتوانی درخواست کند .

به صورت دیگر هم می توان راحتتر به ویزای کاری کشور لیتوانیدست یافت و به این گونه می باشد که یا فرد اقوام درجه یک مانند پدر و مادر در اسلوانی اقامت داشته باشند و یا فرزندی داشته باشد که شهروند لیتوانی باشد و یا همسری از لیتوانی انتخاب کند.

ویزای کاری لیتوانی

یک روش راحت و بی درد سر دیگر هم وجود دارد که فرد متقاضی  دریافت ویزای کاری کشور لیتوانیزودتر به هدف خود برسد و آن این است که ابتدا فرد با ویزای تحصیلی لیتوانی وارد خاک لیتوانی شود و بعد از آن که شروع به تحصیل در دانشگاه های لیتوانی کرد میتواند با شرایطی که برای دانشجویان لیتوانی فراهم شده است در حین تحصیل به کار هم مشغول شده و در هفته به مدت بیست ساعت کار کند , زمانی که تحصیل فرد تمام شد میتواند به کار تمام وقت مشغول شود و ویزای خود را از تحصیلی به ویزای کاری لیتوانی تغییر دهد , و بعد از پرداخت مالیات به مدت سه الی پنج سال برای دریافت اقامت دائم اقدام کند .

این روش برای افرادی که می خواهند ویزای کاری لیتوانی را هر چه سریعتر و بی دردسرتر دریافت کنند مناسب تر می باشد .

موسسه حقوقی آوات با داشتن وکلا ی با تجربه در زمینه اخذ ویزای کاری کشور لیتوانی و سایر کشور های اروپایی آماده خدمت به شما عزیزان می باشد , همچنین مشاورین مجرب موسسه حقوقی مهاجرتی آوات آماده پاسخگویی به صورت تلفنی و حضوری به سوالات و مشاوره به دوستداران مهاجرت به تمامی کشورها می باشند .

در انتها خدمت عزیزان عرض کنیم کشور لیتوانی مقصد فوق العاده مناسبی برای مهاجرت از طریق ویزای کاری کشور لیتوانی و ویزای تحصیلی لیتوانی می باشد زیا این کشور جزء کشورهای پیشرفته و توسعه یافته در اتحادیه اروپا می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شوید.

اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی

اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی

تحصیل در لیتوانی مستلزم شرایطی است که مهم ترین آنها اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی است. مهاجرت به لیتوانی راه های متفاوتی دارد. در این مقاله نحوه اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی را برای شما شرح خواهیم داد. ویزای سرمایه گذاری در لیتوانی، ویزای کار در لیتوانی و ... نیز از راه های مهاجرت به این کشور کوچک و زیبا می باشند. کشور لیتوانی جزء اتحادیه اروپا است همین امر مزیت بزرگی برای افراد متقاضی تحصیل در لیتوانی می باشد. مدرک صادره از دانشگاه های لیتوانی مورد تایید تمام اتحادیه اروپا هستند و نیازی به ارزیابی دوباره ندارند.

هزینه زندگی در لیتوانی

هزینه زندگی در لیتوانی حدود یک پنجم از ایران بالاتر است که این موضوع ارزان بودن این کشور را به نسبت سایر کشورهای اروپایی نشان میدهد. هزینه های تحصیل در لیتوانی هم بستگی به دانشگاهی که اقدام به تحصیل در آن کرده اید بستگی دارد.

کشور لیتوانی دارای دو دسته دانشگاه می باشد. مراکز آموزش عالی لیتوانی به چهار نوع دانشگاه دولتی و دانشگاه خصوصی و کالج های دولتی و کالج های خصوصی تقسیم می شوند.

مراکز آموزش عالی خصوصی پولی بوده و دانشجو ملزم به پرداخت شهریه است اما در مقابل مراکز آموزش عالی دولتی قرار دارند که به صورت رایگان دانشجو می پذیرند.

موضوعی که در مورد دانشگاه های دولتی و خصوصی لیتوانی لازم است گفته شود این است که برای ورود به دانشگاه های خصوصی لیتوانی محدودیتی وجود ندارد و هر کسی با هر رزومه ای می تواند پذیرش بگیرد.

در مورد دانشگاه های دولتی لیتوانی اوضاع متفاوت است. برای ورود به دانشگاه های دولتی باید رزومه قوی و پیشینه تحصیلی خوبی داشته باشید تا بتوانید موفق به اخذ پذیرش در دانشگاه های لیتوانی شوید.

در ادامه در مورد هزینه های زندگی و تحصیل و سایر مورادی که لازم است در مورد تحصیل در لیتوانی بدانید بحث خواهیم کرد. در صورت وجود هر سوالی در ذهن شما در مورد اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی با موسسه حقوقی مهاجرتی آوات تماس بگیرید و با مشاوران حقوقی ما در میان بگذارید.

اقامت لیتوانی

اخذ اقامت لیتوانی راه های مختلفی دارد که برای آشنایی بیشتر شما در مورد آن توضیح مختصری خواهیم داد.

از راه های اخذ اقامت لیتوانی می توان به اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی ، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری، اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت، اخذ اقامت از طریق ازدواج و اخذ اقامت از طریق کار لیتوانی اشاره کرد. البته در اینجا چون هدف ما اخذ اقامت تحصیلی لیتوانی است به سایر موارد نمی پردازیم و برای اطلاع از آنها می توانید سایر مقاله های موجود در مورد کشور لیتوانی را مطالعه فرمایید.

اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی به صورت موقت امکان پذیر است. البته موقت بودن به معنای این نیست که شما نمی توانید آن را به دائم تبدیل کنید. در صورتی که تحصیلات خود را در کشور لیتوانی به پایان برسانید بعد از تحصیلات همانند سایر کشورهای اروپایی مدت یک ساله ای برای پیدا کردن یک شغل مناسب به شما داده می شود.

در صورتی که در طول مدت یک سال موفق به پیدا کردن کار شوید می توانید ویزای خود را به ویزای کاری تغییر دهید و اجازه اقامت موقت بگیرید. در صورتی که طی یک مدت زمان خاص که به طور معمول بین ۳ تا ۵ سال طول می کشد به کار خود اشغال داشته و مالیات خود را بپردازید و همچنین مرتکب تخلف و قانون شکنی نشوید می توانید برای اقامت دائم کشور لیتوانی درخواست بدهید. در صورتی که موفق به اخذ اقامت لیتوانی شوید خودتان و خانواده تان می توانید همانند سایر شهروندان کشور از امکانات کشور لیتوانی بهره ببرید.

هزینه تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی

هزینه تحصیل در لیتوانی به نسبت سایر کشورهای اروپایی در سطح پایین تری قرار دارد. پایین بودن هزینه تحصیل در لیتوانی سبب شده این کشور به مقصد پرطرفداری برای تحصیل مخصوصا ایرانیان عزیز باشد. شهریه دانشگاه های لیتوانی به دانشگاه، مقطع و رشته تحصیلی بستگی دارد. شهریه دانشگاه در لیتوانی با توجه به توضیح بالا مبلغی بین ۳ هزار تا ۷ هزار یورو در سال می باشد.

در کشور لیتوانی برای دانشجویان ممتاز بورسیه هایی در نظر گرفته شده است. بورسیه تحصیلی لیتوانی هم در دانشگاه های دولتی و هم در دانشگاه های خصوصی به دانشجویان واجد شرایط اعطا می شود.

یکی از مزایای تحصیل در لیتوانی این است که دانشجو پس از طی کردن یک سال از تحصیلات خود اجازه بیست ساعت کار در هفته را خواهد داشت و از این طریق می تواند بخش زیادی از هزینه های تحصیلی خود را جبران کند.

هزینه زندگی در لیتوانی

هزینه زندگی در لیتوانی به نسبت کشورهای اروپایی وتوسعه یافته کمتر است و جای مناسبی برای زندگی است. اگر بخواهیم به طور تقریبی مبلغی را خدمت شما عرض کنیم می توان گفت در حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ یورو در ماه برای زندگی در لیتوانی لازم است. البته این مبلغ ممکن است کمی بالا یا پایین گفته بشود که آن هم به سبک زندگی فردی بستگی دارد.

این هزینه زندگی در لیتوانی که گفته شد شامل هزینه های خوراک، پوشاک و مسکن خواهد بود. تحصیل در لیتوانی یکی از پیشنهادات موسسه حقوقی مهاجرتی آوات به دوستان عزیزی است که قصد تحصیل در کشوری اروپایی با امکانات خوب و هزینه پایین را دارند می باشد.

شرایط تحصیل پزشکی و دندان پزشکی و اخذ ویزای تحصیلی لیتوانی

تحصیل در رشته های پزشکی و دندان پزشکی لیتوانی طرفداران زیادی بخصوص در بین هموطنان عزیز دارد.

مدارک تحصیلی در رشته های پزشکی و دندان پزشکی لیتوانی مورد تایید تمام اعضای اتحادیه اروپا و همچنین بسیاری از کشورهای دیگر مخصوصا کشور خودمان می باشد.

تحصیل در این دو رشته به مدت ۶ سال طول می کشد و شهریه لازم برای پرداخت مبلغی در حدود ۱۳ هزار یورو در سال می باشد. یک نکته جالب توجه در مورد تحصیل در لیتوانی این است که در بسیاری از رشته ها امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود دارد.

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات با سابقه ای درخشان در زمینه تحصیل در خارج از کشور، برای آگاهی بیشتر از تحصیل در لیتوانی از شما عزیزان دعوت می کند که با مشاوران برجسته ما تماس حاصل فرماید.