موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

کارآفرینی در ترکیه

کارآفرینی در ترکیه

شرایط کار در ترکیه و کاریابی و شرایط کار در کشور ترکیه چگونه است ؟ میزان سود آوری سرمایه گذاری و  کارآفرینی در ترکیه به چه میزان است ؟موفق ترین راه و سود آور ترین راه سرمایه گذاری در ترکیه چیست ؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

سرمایه گذاری  و کارآفرینی در ترکیه

هدف از کار آفرینی در کشور های در حال توسعه همچون کشور ترکیه برای مهاجران اخذ اقامت ، راحت و کم هزینه تر است اما چالش هایی بر سر راه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه وجود دارد که هیچ یک از اقتصادانان کشور ترکیه را برای کار آفرینی پیشنهاد نمی کنند .

دلایل حائز اهمیت برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه توسط سرمایه گذاران ، اقتصاد موفق کشور ترکیه و پایین بودن مالیات پرداختی توسط سرمایه گذاران بین المللی ست ، که ترکیه را به یک منطقه مرکزی با زیر ساخت های موفق کار آفرینی ، تبدیل کرده است .

برای سرمایه گذاران موضوع رقابتی بودن محیط کار و وجود بازار های داخلی بسیار حائز اهمیت است ، چون آن ها می دانند که وجود رقابت در بازار های داخلی ، اقتصاد کشور را بالا می برد . پس بازار کار کشور ترکیه جزء این دسته از محیط های رقابتی و مناسب سرمایه گذاری ، برای سرمایه گذاران است .

البته لازم به ذکر است که اعلام بداریم ، مالیات پرداختی کشور ترکیه در سال های اخیر از ۳۵ درصد به ۲۰ درصد افت داشته است و البته تمامی شرکت ها می توانند از وام ها و حمایت های دولت در سطح این رقابت تنگاتنگ موجود در بازاراستفاده نمایند و این طرح باعث می شود که در سود دهی سرمایه گذاران داخلی و بین المللی برابری حاکم شود .

اما با همه این صحبت ها و وجود پتانسیل بالای ترکیه برای سرمایه گذاری و فعالیت تجاری و اقتصاد فعال ترکیه ،اقتصادانان ، کشور ترکیه را مکانی مناسب برای کارآفرینی اعلام نمی دارند و چالش هایی که باعث عدم کارآفرینی در ترکیه ، همانند : تظاهرات مکرر ، آشوب های داخلی و بی ثباتی در سیاست و ... می گردد را علت اصلی فرار سرمایه گذاران خارجی از ترکیه می دانند .

کارآفرینی در ترکیه و ثبت شرکت

یکی از راه هایی که سرمایه گذاران برای کارآفرینی در ترکیه اقدام می نمایند ، ثبت شرکت است .

در این راه ، سرمایه گذاران باید یک طرح اقتصادی مقرون به صرفه و در عین حال ، در آمد زا و سود آوری بالائی به همراه داشته باشد را ، به دولت ترکیه اعلام بدارد .

شرکت هایی مانند :

شرکت سهامی ، شرکت تعاونی ، شرکت مسئولیت محدود ، شرکت جمعی که می توانند توسط سرمایه گذاران خارجی و بین المللی تاسیس و مجوز ثبت از اداره ثبت دریافت نمایند .

شرکت سهامی :

تعداد سهامداران حداقل به ۵ نفر برسد و هیچ محدودیتی برای سهامداران وجود ندارد .

شرکت مسئولیت محدود :

حداقل سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت مسئولیت محدود ، ۰۰۰/۵۰ لیر و با حداقل یک سهامدار و حداکثر پنجاه سهامدار قابل تشکیل می باشد .

شرکت تعاونی :

شرکت تعاونی بین دو شریک و با انتخاب یک نام خاص ثبت می گردد .

شرکت جمعی یا مختلط :

در شرکت جمعی فقط یک یا دو شریک مسئول ضرر و زیان شرکت می باشند و مابقی شرکاء به عنوان سهامدار عمل                     می کنند و هر کدام مسئول میزان سرمایه اولیه خود هستند .

ثبت شرکت در ترکیه از مزایای بسیار زیادی برخور دار است و اگر قصد تجارت به کشور های همسایه ایران را دارید بدون شک کشور ترکیه را انتخاب نمایید و با ثبت شرکت در ترکیه می توانید به اقامت ترکیه و سفر به ۱۰ ها کشوراروپایی بدون داشتن ویزا برسید .

در کشور ترکیه برای انجام هر گونه فعالیت اقتصادی و راه اندازی کسب و کار ،  نیاز به ثبت شرکت می باشد ، حتی رستوران ها ، سوپر مارکت ها و ... و بعد از درخواست اجازه کار ، متقاضی می تواند بعد از سپری کردن ۵ سال زندگی متوالی در ترکیه به اقامت دائم ترکیه دست پیدا نماید .

برای ثبت شرکت در ترکیه مدارک ذیل مورد نیاز می باشد :

  • پاسپورت
  • عکس
  • انتخاب چندین نام چند بخشی تجاری برای شرکت ثبت شده
  • نوع فعالیت تجاری شرکت
  • طبق اساسنامه شرکت مشخص شده سهم هریک از سهامداران
  • تعیین مدیر عامل
  • ثبت نشانی و کد الکترونیکی شرکت به طور دقیق در اداره ثبت ترکیه
  • حداقل هزینه ۰۰۰/۱۵ لیر

لازم به ذکر است خرید و یا اجاره کردن ملک تجاری برای ثبت شرکت در ترکیه الزامی باشد و به طور کلی می توان گفت که ثبت شرکت در ترکیه ، ۴ تا ۵ روز کاری به طول می انجامد .

حضور مدیر عامل در ثبت شرکت از الزامات ثبت می باشد اما بعد از ثبت ، برای انجام فعالیت های تجاری نیاز به حضور هیچ کدام یک از شرکاء نمی باشد .

یکی دیکر از راه های سرمایه گذاری در کشور ترکیه ، خرید منزل مسکونی می باشد که نیاز به سرمایه اولیه چندانی ندارد و متقاضیان می توانند با خرید ملک مسکونی در ترکیه ، اقامت یک ساله خود را به اقامت پنج ساله و اقامت دائم ترکیه تبدیل نمایند و از این رو هم به اقامت دائم ترکیه رسیده اید و هم با افزایش روز افزون ارزش ملک مسکونی خود روبه رو خواهند شد.

با توجه به اینکه در حال حاضر به دلیل نا امنی موجود در ترکیه ، اخذ تابعیت ترکیه و اخذ اقامت ترکیه به دشواری انجام می گیرد و شما متقاضیان عزیز می توانید برای اخذ اقامت کشور های اروپایی اقدام به عمل آورید و سرمایه گذاری و کار آفرینی را از کشور های موفق دنیا از نظر صنعت و اقتصاد و کشور های امن دنیا شروع کنید و تا بتوانید با اخذ اقامت کشور های اروپایی ، زندگی با کیفیت بالا و امکانات عالی و تحصیل رایگان را برای خود و خانواده خود رقم بزنید .

شما با داشتن اقامت کشور های اروپایی می توانید رفت و آمد راحت و بدون استرس به دیگر کشور های اروپایی و کشور های عضو شنگن داشته باشید .

همه چیز در مورد فرانسه

همه چیز در مورد فرانسه

در این مقاله سعی داریم از همه چیز درمورد فرانسه صحبت کنیم.اگر شما نیز علاقمندید تا همه چیز در مورد فرانسه را بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه شوید . کشور فرانسه یکی از کشورهای حوزه شنگن میباشد که متقاضیان زیادی را برای اقامت دارد اقامت کشور فرانسه برای افراد بسیاری رویا تلقی میشود . برای اقامت فرانسه راه هایی وجود دارد مثل اقامت کاری فرانسه-. ابتدا در خصوص کشور فرانسه اطلاعاتی را برایتان آماده نموده ایم که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

همه چیز در مورد فرانسه

 فرانسه با عنوان رسمی جمهوری  کشوری است که بخش وسیعی از آن در اروپای شرقی واقع شده است.

پایتخت این کشور پاریس، زبان رسمی مردم آن فرانسوی است و واحد پول این کشور یورو است.

این کشور با کشورهای بلژیک، لوکزامبورگِ آلمان، سوئیس، ایتالیا، موناکو، آندورا و اسپانیا مرز زمینی مشترک دارد.

فرانسه یکی از اعضای مؤسس اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد است. این کشور از اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد و دارای حق وتو است.

فرانسه کشوری است که دارای تسلیحات هسته ای است. روز ملی فرانسه چهاردهم ژوئیه است حدود ۶۴ درصد مردم فرانسه کاتولیک، ۲۸ درصد بدون دین،  ۳ درصد پروتستان، یهودی­ها و مسلمانان نیز در این کشور زندگی می کنند. فرانسه کشوری سکولار است که در آن به طور کامل دین از سیاست جدا است.

همه چیز در مورد فرانسه

   فرانسه یکی از قدرت­های بزرگ فرهنگی، اقتصادی و نظامی در جهان بوده و بیشترین تعداد توریست را در جهان دارد. این کشور با فرهنگ و تاریخ غنی خود و از سوی دیگر با ارزش­های آزادی طلبانه و جمهوری خواهانه نقش مهمی در تاریخ جهان ایفا می­کند. فرانسه از پیشگامان تأسیس اتحادیه اروپا است جمعیت این کشور در حدود ۶۶ میلیون نفر می­باشد.

قسمت­های شمالی و شمال شرقی فرانسه دارای آب و هوای معتدل است.

قسمت­های جنوبی نیز آب و هوای مدیترانه­ای دارند. قسمت­های غربی فرانسه دارای اقلیم اقیانوسی است که یعنی این مناطق دارای میزان بارش بالایی بوده و زمستان­هایی معتدل و تابستان­هایی گرم را تجربه می­کنند. سایر مناطق نیز معمولاً از تابستان­هایی گرم و گاهی طوفانی و زمستان­هایی سرد برخوردارند.

فرانسه مهد تمدن غرب و بدون شک از اصلی­ترین محورهای فرهنگی در اروپا است.

غذای فرانسوی، سیستم آموزش فرانسوی، مدل­های فرانسوی در طراحی لباس­، قانون و حقوق فرانسوی همگی نشان دهنده فرهنگ اصیل و غنی این کشور و تأثیرگذاری در فرهنگ جهانی دارد. زیباترین گالری­های هنری، بزرگترین و غنی­ترین موزه­های جهان­، مجلل­ترین کاخ­های اروپایی و کلیساهای باشکوه و دلربا تنها نمونه­ هایی از این فرهنگ غنی است.

فرانسه سرزمین ویکتوهوگو، ژان ژاک روسو و فیلسوفانی جون ولتر ورنه دکارت است.

   فرانسه به خاطر موقعیت جغرافیایی­اش همواره به صورت پلی میان بسیاری از کشورهای اروپایی تأثیر ویژه­ای بر فرهنگ کشورهای همجوار خود داشته است.

به همین دلیل بسیاری به این موضوع اعتقاد دارند که اگر بخواهیم تنها یک شهر را در اروپا انتخاب کنیم تا به شهری کاملاً اروپایی در همه زمینه­ها وارد شویم، بدون شک انتخاب ما پاریس عروس شهرهای اروپایی خواهد بود.

کشور فرانسه دارای جاذبه­های گردشگری زیادی است کلیسای نتردام، برج ایفل، خیابان شانزه لیزه، میدان کنکور و اتوال، موزه لوور، زندان باستیل، قایق سواری بر روی رود سن، دیزی لند، دانشگاه سوربن، کاخ ورسای و همچنین پیاده­روی در پارک­های این شهر از عمده­ترین جاذبه­های گردشگری پاریس محسوب می­شوند.

همه چیز در مورد فرانسه

ویزای الحاق به خانواده فرانسه

اگر شما تصمیم گرفته ­اید که در کنار خانواده خود که در کشور فرانسه زندگی می­کنند باشید باید از این نوع ویزا استفاده کنید همچنین اگر نامزد یا شریک زندگی شما در خارج از کشور فرانسه به سر می­برد باید برای اینکه وارد کشور فرانسه شود از این نوع ویزا استفاده کند.

حال اگر اعضای خانواده شما یا شریک زندگی­تان شهروند اتحادیه اروپا / مناطق اقتصادی اروپا / سوئیس می­باشد این افراد برای آمدن به کشور فرانسه نیاز به دریافت ویزا نیستند.

کسانی که بستگان آنها یا شریک زندگی­شان در اتحادیه اروپا / مناطق اقتصادی اروپا / سوئیس زندگی می­کنند برای اینکه بتوانند به خانواده خود ملحق شوند باید ویزای توریستی ۹۰ روزه را دریافت کنند سپس آن را به طور رایگان تغییر دهند و این در صورتی است که شما درخواست خود را به سفارت یا کنسولگری ارائه ­دهید در صورتیکه گواهی یا سند ازدواج موجود باشد و بتوانید ملیت نامزد خود را در این برنامه سفر به درستی اثبات کنید.

در صورتی که اعضای خانواده شما یا نامزدتان در خارج از اتحادیه اروپا / مناطق اقتصادی اروپا / سوئیس زندگی می کنند. در این صورت همسر و فرزندان نابالغ می­توانند درخواست ویزای الحاق به خانواده را داشته باشند.

همه چیز در مورد فرانسه

اعضای خانواده باید برای زندگی در فرانسه حداقل برای یک سال درخواست بدهند و این مجوز اقامت معتبر خواهد بود.

اعضای خانواده می­بایستی از نظر مالی در وضعیت مناسبی باشند (حداقل دستمزد ماهانه ۱۴۴۵ یورو).

بایستی محل زندگی مناسبی برای اسکان داشته باشند باید محل سکونت به اندازه کافی اتاق داشته باشد استانداردهای کشور فرانسه برای محل زندگی یک زن و شوهر sqm ۱۶ و برای هر نفر sqm ۹ اضافه می­شود.

سپس اعضای خانواده شما باید شرایط خودشان را به سازمان امور بهداشتی و اجتماعی   (DDAS: Direction départementale des affaires sanitaires et sociales)  ارائه دهند. این سازمان مکانی است که در آن خدمات بهداشتی و اجتماعی صورت می­گیرد یا دفاتر OFII برای ارائه مدارک خود بروند و ممکن است برای اثبات صحت موارد عنوان شده برای بازررسی از لحاظ محل سکونت و امکانات مالی اقداماتی صورت بگیرد. در صورتی که شرایط بررسی شده مورد قبول OFII باشد می­توانید برای دریافت اقامت بلند مدت به سفارت یا کنسولگری فرانسه در کشور خود درخواست دهید. در ابتدا اعتبار آن یک سال است و به شما یک کارت اقامت می­دهند که تبدیل آن رایگان انجام می­شود. پس از آن باید در مدت دو ماه که به فرانسه وارد شدید باید در دفتر محلی اداره مهاجرت و ادغام  OFII ثبت نام کنید و اگر بخواهید بعد از یک سال به مدت طولانی در کشور فرانسه زندگی کنید باید درخواست اقامت دائم بدهید.

بستگان پناهجویان

اگر همسر (قبل از وضعیت پناهندگی ازدواج کرده باشند.) و یا فرزند تا سن ۱۹ سالگی می توانند به خانواده خود ملحق شوند.

همه چیز در مورد فرانسه

ازدواج

طبق قانونی که در اداره مهاجرت و ادغام فرانسه OFII در تاریخ ۲۴ جولای سال ۲۰۰۶ به تصویب رسیده است اگر شهروند فرانسوی بخواهد با یک فردی که در خارج از کشور است ازدواج کند باید برای دریافت اقامت دائم و ملیت فرانسوی به مدت چهار سال با هم زندگی کنند و توجیه کافی برای این رابطه از نظر عاطفی و مالی وجود داشته باشد. در صورتی که متقاضی نتواند به اثبات این موضوع بپردازد این دوره به پنج سال تمدید می­شود که به مدت حداقل سه سال از آن را در کشور فرانسه بدون وقفه زندگی کنند و متقاضی باید به یک سطح آگاهی کافی از زبان فرانسه رسیده باشد و همچنین باید محکومیت کیفری برای جرم و جنایت و یا اقدام تروریستی نداشته باشد.

 

همه چیز در مورد فرانسه

 

هنگامی که به فرانسه رسیدید

شما باید در مدت سه ماه با اداره مهاجرت و ادغام فرانسه OFII برای انجام معاینات پزشکی ارتباط داشته باشید برای اینکه بتوانند برای یک سال به شما برای مجوز اقامت اعتماد کنند و شما باید قرارداد    CAI  (Contrat d’Accueil et d’Intégration) را امضاء کنید و این تعهدی بین شما و کشور فرانسه به مدت یک سال است.

در این مدت شما به جلسه­هایی دعوت می­شوید که در مورد سیاست فرانسه، ارزش­های موجود در جامعه فرانسوی (به عنوان مثال سکولاریسم) و در مورد زندگی روزمره در فرانسه به زبان خودتان از شما سؤال می­کنند و مهارت­های زبانی شما را مورد ارزیابی قرار می­دهند و اگر لازم باشد باید یک دوره زبان رایگان را بگذرانید که مدرک دیپلم مقدماتی فرانسوی DILF اعطاء می­شود.

 

اخذ ویزای کار در اسپانیا

اخذ ویزای کار در اسپانیا

یکی از راه های مهاجرت به اسپانیا ، اخذ ویزای کار در اسپانیا است ، که این روش یکی از پر تقاضا ترین روش های مهاجرتی ست .اسپانیا کشوری پیشرفته و مدرن در بین کشور های اروپایی ست  و هر ساله جمعیت کثیری اشتیاق فوق العاده ای برای مهاجرت به اسپانیا را پیدا می کنند .با ما همراه باشید تا در ارتباط با راه های مهاجرت به اسپانیا ، اخذ ویزای کار در اسپانیا و شرایط کاریابی ۲۰۱۸ در اسپانیا ، بیانگر اطلاعات لازم برای شما متقاضیان عزیز باشیم

کشور اسپانیا در قسمت جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است ، این کشور متشکل از شبه جزیره ای به نام ایبریا می باشد . جالب است بدانید کشور پرتغال تنها کشور هم مرز در این شبه جزیره با کشور اسپانیا می باشد .

زبان اصلی این کشور ، اسپانیایی ست ، البته زبان های دیگری به نام زبان کاتالانی در شمال شرق این کشور و زبان گالیسین در شمال غربی این کشور رایج می باشد . پایتخت کشور اسپانیا ، که یکی از مدرن ترین شهر های جهان است ،  مادرید نام دارد .

حکومت این کشور از قدمت زیادی برخوردار و از ابتدا پادشاهانه بوده است  . مذهب اسپانیایی ها ، مسیحی ست اما مذاهب رایج دیگری نیز در بین مردم اسپانیا ، به چشم می خورد .

روش های متفاوتی برای مهاجرت به اسپانیا وجود دارد که بنا به شرایط متقاضیان ، امکان پذیر ترین روش برای مهاجرت به اسپانیا به آن ها ارائه می شود .

روش های مهاجرت به اسپانیا

از روش های  مهاجرت به اسپانیا ، می توان به اخذ ویزای ازدواج با تبعه اسپانیایی ، اخذ ویزای تحصیلی در اسپانیا ، اخذ ویزای کار در اسپانیا ،  اخذ ویزای سرمایه گذاری و خرید ملک در اسپانیا و پذیرش بورسیه تحصیلی در اسپانیا اشاره نمود .

شما اگر قصد مهاجرت به کشور اسپانیا را دارید و می خواهید برای پذیرش در کشور اسپانیا ، در خواست اخذ ویزای کار در اسپانیا  را ارائه دهید ، ابتدا باید در خواست یا دعوت نامه ای از یک شرکت معتبر اسپانیایی جهت اخذ ویزای کار در اسپانیا را داشته باشید و این موضوع برای افراد متقاضی که عضو کشور های اتحادیه اروپا نمی باشند ، دشوار است . البته بعد از دریافت دعوت نامه کاری اسپانیا و پذیرش اجازه  کار در اسپانیا ، می توانید در خواست ویزای کار در اسپانیا را ، مطرح نمایید .

البته لازم به ذکر است ، پذیرش کاری متقاضی در اسپانیا فقط منوط به داشتن مهارت ها و توانایی هایی متناسب با شغل مورد نظر می باشد ، پس باید مهارت ها و توانایی های متقاضی در سطح بالایی  قرار گیرد .

برای در خواست ویزای کار در اسپانیا ، ابتدا باید فرم در خواست ویزای کاری خود را کامل نمایید و به همراه رزومه کاری و مدارک شناسایی خود و خانواده خود ، به کنسولگری اسپانیا ارائه دهید البته اگر تقاضای کاری متقاضی از کشور اسپانیا ، مورد قبول واقع شد ، طبق مصاحبه ای که فی مابین آفیسر اسپانیا و متقاضی انجام می گیرد ، نتایج نهایی اعلام می گردد ، البته در این مصاحبه ، متقاضی باید اطلاعات و رزومه های کاری خود را به طور کامل و مرتب و با اعلام سوابق کاری خود ، ارائه  نماید .

توصیه موسسه حقوقی و بین المللی آوات به متقاضیان عزیز این می باشد ، بهتر است در ارائه رزومه کاری و مهارت های خود در اولین وقت مصاحبه در کنسولگری اسپانیا ، دقت لازم را به عمل آورید ، چون با کوچکترین اشتباه ممکن است اخذ ویزای کار در اسپانیا ، به تعویق بیافتد .

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار در اسپانیا

  • ارائه در خواست ویزای کار در اسپانیا
  • عکس
  • اصل و کپی برابر اصل پاسپورت
  • اصل و کپی برابر اصل کارت شناسایی
  • دعوت نامه رسمی کار در اسپانیا
  • عدم سوء پیشینه
  • قرار داد تنظیم شده بین شرکت معتبر اسپانیایی و متقاضی کار
  • تاییدیه سلامت بیمه ای

تقریبا زمان پاسخگویی به درخواست ویزای کار در اسپانیا برای متقاضی ، یک ماه کاری می باشد .

البته متقاضی بعد از اخذ ویزای کار در اسپانیا می توانند به مدت ۸ ماه اقامت و کار در اسپانیا برای اقامت ۵ ساله خود و خانواده خود اقدام نماید .

در زمان اخذ ویزای کار در اسپانیا ، متقاضی باید در کشور اسپانیا حضور به عمل آورد و متقاضی به محض حضور در اسپانیا باید دارای بیمه درمانی برای خود و خانواده ی خود باشد .

البته لازم به ذکر است ، پرکاربرد ترین مشاغلی که می توان به عنوان کار در اسپانیا به آن ها مشغول شد ، در                   رشته های : پزشکی ، فنی ، مهندسی ، حسابداری و مدیریت و حتی گردشگری نیز می باشد .

قانون وضع شده اسپانیا در ارتباط با اخذ ویزای کار در اسپانیا

برای اخذ ویزای کار در اسپانیا ، متقاضی باید از سوی کارفرما یا شرکت معتبر اسپانیایی ، دعوت نامه کاری دریافت نماید . هر چه متقاضی در کشور اسپانیا ، مهارت و توانایی های خود را در سطح بالا قرار دهد ، شانس اخذ ویزا کار و کاریابی در موقعیت های شغلی مناسب نیز به مراتب بیشتر خواهد شد .

متقاضی باید در تسلط به زبان اسپانیایی همه ی توان خود را بگذارد ، زیرا این امکان را برای متقاضی فراهم می آورد که بتوانید با مردم اسپانیا ارتباط و محاوره ی بیشتری داشته باشید .

پس از اتمام اعتبار ویزای کار در اسپانیا ،  متقاضی برای تمدید ویزای کار خود به اداره مهاجرت مراجعه و برای تمدید اقامت اسپانیا اقدام می نماید . البته این امر در صورتی انجام پذیر است که رضایتی فی مابین کارفرما یا شرکت با شخص متقاضی وجود داشته باشد در غیر این صورت ، متقاضی باید به کاریابی بنا به مهارت و توانایی های خود در اسپانیا مشغول گردد و قرار داد کاری جدیدی برای او تنظیم گردد .

مزایای اخذ ویزای کار در اسپانیا

اخذ ویزا کار در اسپانیا ، برای متقاضی و خانواده وی ، امکان زندگی و کار را فراهم می آورد و با سپری کردن ۵ سال زندگی به طور متوالی دراسپانیا ، به اقامت دائم اسپانیا خواهند رسید .

امیدوارم از این مقاله در باب موضوعاتی همچون ، مهاجرت به اسپانیا ، اخذ ویزای کار در اسپانیا ، شرایط کاریابی در اسپانیا ، مشاغل مورد نیاز در اسپانیا ، اطلاعات لازم را در جهت ارتقا آگاهی خود ، کسب نمایید .

بلوکارت

بلوکارت

ویزای دائم آلمان، اقامت دائم در آلمان، کار در آلمان، بلوکارت چیست؟، بلوکارت در اروپا، کارت آبی اتحادیه اروپا، کار در اروپا، شرایط دریافت بلوکارت آلمان، بلوکارت آلمان، ویزای جستجوی کار آلمان، کاریابی در آلمان ، شرایط اخذ بلوکارت آلمان ، شرایط گرفتن بلوکارت آلمان، مهاجرت به آلمان از طریق بلوکارت ، مهاجرت کاری به آلمان چگونه است؟شرایط اقامت آلمان چگونه است؟با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را به دست آورید.

بلوکارت اروپا

کارت آبی اتحادیه اروپا چگونه می تواند به من در ماندن و اخذ اقامت صحیح اروپا و همچنین تضمین آینده کاری در اروپا کمک کند؟ چه نکاتی وجود دارند که ممکن است حتی پس از یافتن کار در آلمان ، من را از گرفتن بلو کارت باز دارند ؟ آیا قوانین کشورها در زمینه گرفتن بلوکارت متفاوت از هم می باشد ؟

به تمامی سوالات شما در مقاله حقوقی زیر پرداخته ایم. امید داریم مقبول و مفید فایده قرار گیرد

 

 

کارت آبی اتحادیه اروپا (EU Blue card)

در مارس سال ۲۰۰۰ شورای اروپا لیسبون هدف هایی را برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا پایه گذاری کرد مبنی بر اینکه رقابتی ترین، پویاترین و دانش بنیان ترین اقتصاد در جهان را دارا باشند و بر این اساس بتوانند به رشد اقتصادی و بالندگی و ایجاد فرصت های شغلی بهتر و بیشتر و همچنین به جامعه ای با انسجام و قدرت بیشتر دست پیدا کنند.

در ماه اکتبر ۲۰۰۷ کمیسیون اتحادیه اروپا دو پیشنهاد ارائه شده را به تصویب رساند اولین پیشنهاد ایجاد یک دستورالعمل چارچوبی برای پذیرش مهاجران تحصیلکرده به اتحادیه اروپا بوده است که بعدها تحت نام کارت آبی اتحادیه اروپا شناخته شده است دومین پیشنهاد در خصوص دستورالعملی برای ساده سازی مراحل مهاجرت از طریق راهنمایی متقاضیان مهاجر برای اجرای یک دستور واحد بوده است که به دستورالعمل مجوز واحد معرفی شده است.

در ماه می سال ۲۰۰۹ شورای اتحادیه اروپا دستورالعمل کارت آبی اتحادیه اروپا را به تصویب رساند در ماه دسامبر سال ۲۰۱۱ دستورالعمل مجوز واحد به تصویب رسید بر اساس این دو پیشنهاد به صورت طرح کارت آبی اتحادیه اروپا شناخته می شوند به همین دلیل مهاجرت نیروهای کار زبده و جوان و ایجاد بازار رقابتی کار باعث افزایش روز افزون رشد اقتصادی در جامعه اروپا می شود و با مسائلی نظیر پیری که در جامعه اروپا در حال افزایش است نیز می توان مقابله کرد بیست و پنج کشور از بیست و هشت کشور عضو اتحادیه اروپا در این طرح شرکت کرده اند به جزء بریتانیا، دانمارک و ایرلند.

 

با توجه به اینکه سالهاست هدف اصلی کسانی که متقاضی مهاجرت هستند کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا بوده است بر این اساس با استفاده از طرح کارت آبی اتحادیه اروپا، اروپا هدفی جذاب تر برای افراد تحصیل کرده که خارج از اتحادیه اروپا زندگی می کنند، خواهد بود با استفاده از این روش ویژگی های متمایزی در نظر گرفته شده است که اروپا را به عنوان پرطرفدارترین مقصد برای مهاجران تحصیل کرده دنیا تبدیل کرده است شرایطی که برای کار و دستمزد تعیین شده است مانند کسانی است که تبعه اروپایی را دارا می باشند، آزادی رفت و آمد در منطقه شنگن، دارا بودن حقوق اقتصادی و اجتماعی در اروپا، شرایط مربوط به الحاق خانواده به متقاضی، شرایطی برای داشتن اقامت دائم.

آنچه که باید متقاضی دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا دارا باشد، متقاضی باید مدارکی مبنی بر داشتن تحصیلات علمی بالا را دارا باشد، متقاضی تبعه کشورهای عضو اتحادیه اروپا نباشد و پیشنهادی برای کار در کشور مورد نظر داشته باشد.   

 

 

کارت آبی اتحادیه اروپا در آلمان

طرح کارت آبی اتحادیه اروپا در آلمان از اول اوت سال ۲۰۱۲ برای مهاجران تحصیلکرده در نظر گرفته شده است در این صورت حق کار و زندگی در آلمان به فرد متقاضی ارائه می شود ارائه اقامت دائم از طریق کار متخصصین برای مهاجران بسیار ساده تر می باشد.

برای کارگران غیر ماهر هنوز هم بازار کار آلمان بسیار محدود است اما اتباع خارجی واجد شرایط و تحصیل کرده دانشگاه ها می توانند برای مهاجرت از طریق کار اقدام کرده و موفق به دریافت اقامت دائم شوند برای دریافت کارت آبی آلمان باید علاوه بر مدرک تحصیلی یک پیشنهاد کاری مناسب نیز داشته باشید که در آمد ناخالص سالیانه ۴۶٫۴۰۰ یورو داشته باشد.  آن چه که موسسه بزرگ آوات در کنار اخذ ویزای کاری تضمینی آلمان به شما ارائه می دهد ، در همین مرحله و از طریق تنظیم مصاحبات و کاریابی اصولی در بازار المان به صورت کاملاً مرتبط و تخصصی است.

 

متقاضیانی که مایل به اخذ کارت آبی اتحادیه اروپا در آلمان هستند در ابتدای امر باید برای یافتن یک شغل مناسب از طریق جستجو بر اساس تجربه ، آشنایی با بازار کار استان های مختلف آلمان و مدارک حرفه ای و تحصیلی که دارا می باشند، اقدام کنند.

 

در صورتیکه شما در آلمان کار مناسب را پیدا نکردید:

شما برای دریافت کارت آبی کشور آلمان به عنوان یک کارگر متخصص لازم است یک شرکت آلمانی که مایل به جذب کارگر خارجی می باشد و می تواند از مهارت های شما استفاده کند را پیدا کرده در اینصورت می توانید از کارفرمای خود به عنوان یک اسپانسر برای دریافت کارت آبی آلمان سود ببرید.

اگر شما در حالی که در کشور خودتان هستید کارفرمای خود را انتخاب کردید می توانید ویزای کار یا ویزای جستجوی کار را درخواست دهید . توصیه ما این است مقالات مربوط به ویزای کاری آلمان را نیز در پایگاه رسمی موسسه حقوقی آوات مطالعه بفرمایید. مدارکی برای این درخواست مورد نیاز می باشد مدرک دانشگاهی، منابع مالی کافی برای تأمین مالی خود، در این صورت کشور آلمان ویزای جستجوی کار را برای ۶ ماه به منظور یافتن شغل مناسب برای شما ارائه خواهد داد و پس از آن در صورتی که موفق به یافتن کار شدید لازم نیست کشور آلمان را ترک کنید و در اینصورت درخواست کارت آبی اتحادیه اروپا شما مورد بررسی قرار می گیرد که ۹۰ روز زمان لازم دارد. 

 

در صورتیکه شما در آلمان کار پیدا کردید:

وقتی شما کار را در کشور آلمان را در حالتی که در کشور خود و یا در آلمان هستید، پیدا کردید در اینصورت به مدارک زیر نیاز خواهید داشت: مدرک دانشگاهی مورد تأیید، برای کار در حرفه ای خاص ارائه گواهی دریافتی برای حرفه مورد نظر، قرارداد کار حداقل یک سال در آلمان، حقوق دریافتی باید بیش از ۵/۱ برابر یا ۲/۱ برابر حقوق متوسط در آلمان باشد، آگهی منتشر شده توسط کارفرما در کشور متقاضی، هیچ تهدیدی برای کشور میزبان از لحاظ سیاست عمومی، امنیت و سلامتی نداشته باشید، فرم درخواست که توسط کارفرما یا فرد متقاضی تکمیل شده باشد، دو قطعه عکس در سایز گذرنامه که برای کمتر از ۶ ماه گذشته باشد، اثبات داشتن بیمه درمانی، پرداخت هزینه های درخواست، این مدارک باید از طریق پست به اداره فدرال مرکز مهاجرت و یا اشتغال ارسال گردد.

 

چه کسانی می توانند برای کارت آبی اتحادیه اروپا در آلمان درخواست بدهند:

شهروندان اتحادیه اروپا برای شروع به کار در آلمان نیاز به دریافت ویزا یا اجازه اقامت ندارند. همین موضوع برای شهروندان ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس برقرار است و داشتن گذرنامه یا هویت معتبر کافی است.     

شهروندان کشورهای استرالیا، ژاپن، کانادا، کره جنوبی، نیوزیلند، ایالات متحده آمریکا می توانند بدون ویزا وارد خاک کشور آلمان شوند اما زمان مجاز برای اقامت این شهروندان در آلمان در حدود ۳ ماه است که به طور معمول برای یافتن کار کافی نیست بنابراین درخواست اقامت برای دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا لازم است.

در صورتی که موفق به پیدا کردن کار در آلمان شدید در اینصورت شما در کشور خود می توانید نسبت به دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا در آلمان اقدام کنید کسانی که در این گروه قرار داده شده اند: کارگران متخصص، محققین، دانشجویان، کارآموزان فنی و حرفه ای، کارگران فصلی.

 

کارت آبی اتحادیه اروپا در ابتدا برای چهار سال صادر خواهد شد و یا بسته به مدت قرارداد کاری و در صورت هرگونه تغییر در زمینه کاری نیاز به تأییدیه از اداره خدمات مهاجرت در مدت دو سال اول کار در آلمان می باشید.

بورسیه تحصیلی در روسیه

بورسیه تحصیلی در روسیه

بورسیه تحصیلی در روسیه _دانشگاه های روسیه_هزینه های زندگی در روسیه _هزینه های تحصیلی در روسیه _مهاجرت خانوادگی به روسیه_تحصیل پزشکی در روسیه_سرمایه گذاری در روسیه و تحصیل در مقاطع عالیه روسیه اینها همواره سوال برای متقضیان مهاجرت به روسیه بوده است و ما در این مقاله قصد داریم در خصوص بورسیه تحصیلی در روسیه از طرق مختلف شما را راهنمایی و بهترین گزینه را برایتان به اشتراک بگذاریم.

Стипендия на образование в России
Educational scholarship in Russia

روسیه

جمعیت کشور روسیه در روز ۲۵/۹/۲۰۱۸ بالغ بر ۱۴۳٫۹۵۸٫۸۰۹ نفر برآورد شده است.
نزدیک به ۷۳ % مردم کشور روسیه در مناطق شهری زندگی می کنند و سن متوسط زندگی در روسیه ۳۹ سال است.
مساحت کشور روسیه ۱۷ میلیون کیلومتر مربع است که پهناورترین کشور جهان به حساب می آید.
پایتخت کشور روسیه شهر بزرگ و زیبای مسکو است.
نوع حکومت کشور روسیه مشروطه فدرال و جمهوری پارلمانی است.
ولادیمیر پوتین حاکم و رئیس جمهور کشور روسیه است که سالهاست با ریاست و نظارت ایشان روسیه در هر زمینه های قدرتمندتر از قبل شده است.
تولید ناخالص داخلی در کشور روسیه ۲۱۲۰ میلیارد دلار می باشد.
زبان رسمی کشور روسی، واحد پول این کشور نیز روبل است.
کشور روسیه در آسیای شمالی و اروپا قرار دارد.
بخاطر وسعت بالای کشور، روسیه با ۱۵ کشور اروپایی و آسیایی هم مرز است.

اقتصاد کشور روسیه

روسیه کشوری است که از لحاظ اقتصادی بسیار پیشرفت های چمشگیری را در سالهای اخیر داشته است.
اقتصاد این کشور در رتبه ششم جهانی قرار گرفته است.
اقتصاد کشور روسیه برپایه صادرات و واردات کالاهای مورد نیاز در این کشور پایه گذاری شده است.
کالاهای صادراتی مثل:

نفت و گاز،محصولات پتروشیمی،صنایع نظامی،چوب و مواد شیمیای
کالای وارداتی همچون:

ماشین آلات، وسایل نقلیه، دارو، پلاستیک، خشکبار و میوه، آهن و فلزات،تجهیزات پزشکی و غیره...
کشور روسیه نیز مانند دیگر کشورها در امور مختلف اقتصادی شرکایی تجاری نیز دارد

هلند،آلمان،ایالت متحده آمریکا،ایتالیا،بلاروس،اوکراین،ترکیه،ژاپن،چین تمامی این کشورها مراودات اقتصادی با کشور پهناور روسیه دارند.

مهاجرت به کشور تاریخی و زیبای روسیه قابل توجه دانشجویان سرتاسر دنیا می باشد، اما هزینه های بالای تحصیلی باعث شده متقاضیان کمتری به این کشور وارد شده و اقدام به گرفتن پذیرش تحصیلی بکنند.
در همین راستا دولت روسیه درصدد برآمده تا پیشنهادهای ویژه ای برای سیستم های آموزشی از طریق بورسیه تحصیلی در روسیه را پایه گذاری کرده و امکانی فراهم کند تا متقاضیان تحصیل با خیال راحت تر و هزینه های پایین تر به کشور روسیه مهاجرت داشته باشد.
تیم پرقدرت آیتی موسسه مهاجرتی آوات با کمک مشاورین ارشد و زبده ما مطالبی به روز را برای شما گردآوری کرده اند و از شما دعوت می کنیم به آنها بپردازید.
در واقع اصلی ترین مبحثی که میخواهیم به آن بپردازیم بورسیه تحصیلی در روسیه است.
پس با دقت کامل تمامی موارد ذکر شده را مطالعه بفرمائید.

بورسیه تحصیلی در روسیه

طبق آمار گرفته شده از مرجع آماری QS رتبه های دانشگاهی در کشور روسیه در مقاطع عالیه زیر ۲۴۰ دانشگاه برتر دنیا می باشد که در این میان ۵۵ دانشگاه کلی در کشور روسیه در این آمار گنجانده شده اند.
بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی (بورسیه های دولتی)
هرساله کشور روسیه با اجازه و نظارت دولت بورسیه تحصیلی در روسیه را به دانشجویان اعطا و به قولی اختصاص می دهند.
کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان در روسیه شامل شهریه های رایگان، موارد بهداشتی،خوابگاه برای ۱۵۵۰۰ نفر و به ارزش ۱۳۵۰ روبل روسی در ماه است.
اگر بخواهیم به راحتیه گرفتن بورسیه تحصیلی در روسیه رجوع کنیم در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این موضوع بهتر و آسان تر است.
بورسیه تحصیلی در روسیه زمانی به صورت رایگان اعطا می شود که فرد رزومه بسیار خوب و بالای تحصیلی داشته باشد.
بورسیه های تحصیلی در روسیه به صورت غیر دولتی برای دانشجویان بین المللی:
دانش آموزان برتر می توانند کمک هزینه های تحصیلی در روسیه را به خود اختصاص دهند.
بورسیه های مختلفی در کشور روسیه وجود دارد:
بورس تحصیلی بنیامین A. گیلمن
بورس تحصیلی شوراهای آمریکایی
پروژه بورس تحصیلی روسیه
پذیرش بورسیه تحصیلی در روسیه برای افرادی که مدرک زبان ندارند بستگی به دانشگاه و زبان تحصیل مشخص شده دارد.
بورسیه تحصیلی در روسیه برای دانشجویان بین المللی (دانشگاه های خاص)بیشتر این بورسیه ها در مقطع کارشناسی ارشد اعطا می شود.سنت پترزبورگ (دانشگاه پلی تکنیک)
بورسیه تحصیلی در روسیه در این دانشگاه و در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی بسیار عالی و قابل دسترس است.
بورسیه تحصیلی در روسیه و در این دانشگاه شامل شهریه در مدت یکسال (ترم)
هزینه اقامت
خوابگاه
دانشگاه ایالتی تومسک
دانشگاه اورال فدرال
دانشگاه بین المللی المپیک روسیه
بورسیه تحصیلی در روسیه (دولتی)
آموزش رایگان
کمک هزینه های تحصیل و زندگی
اقامت خوابگاه دانشجویان
البته مواردی که شامل بورسیه تحصیلی در روسیه نمی شود:
هزینه های سفر، هزینه های زندگی، بیمه درمانی
تحصیل در کشور روسیه مزایا و معایب خاص خود را دارد.

مزایای تحصیلی در کشور

تحصیل بدون کنکور در کشور روسیه در رشته های مورد علاقه دانشجویانگرفتن بورسیه تحصیلی در روسیه در مقاطع عالیه دانشگاهی افزایش فرصت های بالای شغلی برای دانشجویانی که قصد انجام کار بعد از تحصیل در کشور روسیه را دارند.

مدارک بورسیه تحصیلی در روسیه

اصل پاسپورت متقاضی
آخرین مدرک تحصیلی (ترجمه به زبان روسی یا انگلیسی)
ریز نمرات (ترجمه)
مدرک زبانی که نشان دهد متقاضی دانش زبانی انگلیسی یا روسی را دارد.
تمامی کشورهای جهان می توانند بورسیه تحصیلی در روسیه را اخذ نمایند.

برای کسب اطلاعات دقیق و گرفتن مشاوره درست حقوقی در زمینه بورسیه تحصیلی در روسیه و شرایط آن می توانید از سیستم مشاوره وکلای زبده موسسه مهاجرتی آوات بهره مند شوید.
و همینطور برای اطلاعات و مطالعه بیشتر در زمینه کشور روسیه مقالاتی را در قسمت پایین این صفحه آماده نموده ایم که میتوانید از آن بهره مند شوید.