موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

خرید ملک در باتومی گرجستان

[kkstarratings]

خرید ملک در باتومی گرجستان

امکانات کامل و زیرساختهای شهری در باتومی که شهرهای اروپا را در ذهن تداعی می­کند و مجاورت آن با دریای سیاه و رشته کوه قفقاز و برخورداری از آب و هوای بسیار مطبوع، عده بسیاری از اتباع ایرانی را بر آن داشته تا با خرید ملک در باتومی گرجستان را برای مهاجرت و زندگی انتخاب کنند. بدین ترتیب هم از امکانات یک شهر مدرن در کشوری که در آستانه پیوستن به اتحادیه اروپا است برخوردار شوند و هم در عین حال زندگی خود و فرزندان خود را در شهری خوش آب و هوا و با مناظر زیبا سپری کنند.

یکی از مهمترین دلایل انتخاب این شهر برای مهاجرت و دریافت  اقامت کشور گرجستان، پیشرفت سریع و رشد قابل توجهی است که در سالهای اخیر در زمینه معماری شهری داشته است. به گونه­ای که در طی سالهای گذشته چهره این شهر به دلیل ساخت و ساز بسیار زیاد به کلی تغییر کرده است. البته این تغییرات تنها در نتیجه ساخت و سازهای مدرن  و توسعه شهرسازی در باتومی نبوده  بلکه مرمت­های بسیاری نیز در بخشهای فرسوده  این شهر صورت گرفته است.

 

خرید ملک در باتومی گرجستان تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟

قیمت خرید ملک در باتومی گرجستان با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر است. همانطور که چهره این شهر به سرعت تغییر می­کند، هزینه خرید ملک نیز دستخوش همین تغییرات شده و  به طور مداوم رو به افزایش است.

خرید ملک در باتومی گرجستان بیشتر در زمان ساخت و پیش از اتمام کار انجام می­شود. در حقیقت خرید ملک در این شهر بیشتر به شکل پیش فروش انجام می­شود و به همین دلیل معاملات املاک در این شهر در حال رونق گرفتن است.

خرید ملک در باتومی تحت تاثیر سه عامل قرار دارد: نزدیکی به ساحل، قرار گرفتن در مرکز شهر و محله­های پر تردد و قرار  داشتن در کوهپایه­ها و فضای خارج از شهر. البته نوساز بودن یا قدیمی بودن بنا هم در قیمت آن تاثیر دارد.

 

خرید خانه در باتومی گرجستان

قوانین جاری  در باتومی گرجستان در حال حاضر به این صورت است که هر تبعه خارجی می­تواند با خرید ملک به ارزش 35 هزار دلار آمریکا، بدون نیاز به ثبت شرکت در این کشور و پرداخت مالیات موفق به دریافت کارت اقامت یکساله این کشور شود و مادامی که آن ملک را در مالکیت خود داشته باشد، اقامت سالانه خود را تمدید کند و در نتیجه تمدید اقامت موقت خود سرانجام از اقامت دائم و اخذ شهروندی گرجستان برخوردار شود.

شهر باتومی بعد از تفلیس بیشترین تقاضا را برای خرید ملک در گرجستان دارد.  قیمت خانه در باتومی بسته به موقعیت قرار گیری آن از 350 دلار آمریکا در محله­های پایین شهر و در حال ساخت (به صورت پیش فروش) شروع می­شود و تا متر مربعی به ارزش 2000 دلار در محله­های اعیان نشین این شهر و به شکل آماده­ی تحویل و مبله، تغییر می­کند.

 

  فروش آپارتمان در باتومی به سه شکل انجام می شود:

1- به صورت بلک فریم (Black Frame) که هنوز نیمه ساخته است.

2- به صورت وایت فریم (White Frame) که سفید کاری شده و آماده تحویل است.

3- به شکل قدیمی که بازسازی نشده است و اصطلاحا به آن (Old) می­گویند.

4- به شکل بازسازی و مرمت شده و مبله.

البته لازم است بدانید که تنها شرایط فیزیکی ملک بر قیمت آن موثر نبوده و موقعیت قرارگیری آن بسته به این که در محله­های ساحلی باشد یا در مرکز شهر و یا در خارج از شهر، بر قیمت آن تاثیر مشخصی می­گذارد. علاوه بر آن در باتومی ویلاهای بسیار زیبایی برای واگذاری به اتباع خارجی وجود دارد که قیمت آن بستگی به موقعیت قرارگیری آن دارد. در باتومی نیز مانند دیگر شهرهای گرجستان خرید هر گونه ملک و مستقلات توسط اتباع خارجی مجاز است و فقط امکان خرید و واگذاری زمین­های کشاورزی وجود ندارد.

 

نکات مهم درباره خرید ملک در باتومی گرجستان

تمام هزینه­های مربوط به خرید و فروش خانه یا آپارتمان و یا املاک تجاری، از جمله هزینه تنظیم سند و کمیسیون بر عهده فروشنده است. لازم است بدانید که خرید ملک در گرجستان شامل پرداخت هیچ  گونه مالیاتی نمی­شود.

نکته دیگر این که  املاک درشهرهای گرجستان از جمله باتومی در پنج دسته تقسیم بندی می­شوند: آپارتمان مسکونی و اداری، ویلا، مغازه، زمین مسکونی و زمین کشاورزی که از این بین به جز زمین کشاورزی الباقی املاک قابلیت فروش به اتباع خارجی را دارد.

بهتر است برای خرید ملک در باتومی گرجستان از طریق مشاورین خبره و شرکت­های معتبراقدام کنید تا هم مجبور به گران خریدن نشوید و هم تمام مراحل حقوقی خرید و تنظیم سند ملک به درستی و به شکل قانونی انجام شود.

نکته دیگر این که اکثر آپارتمان­های نوساز درباتومی و دیگر شهرهای گرجستان و به طور کل منطقه اروپای شرقی به صورت "وایت فریم" مبادله می شود. در این نوع آپارتمان لوله کشی، برق کاری و دیوار کشی به شکل کامل انجام شده و کف و دیوارها آماده نقاشی و نصب کاغذ دیواری است. انجام پارکت و نقاشی ساختمان و نصب کاغذ دیواری و کابینت­ها بر عهده خریدار است که پس از خرید با پرداخت هزینه مجزا و مطابق با سلیقه خودش انجام می­شود.

در برخی موارد ممکن است خرید ملک شما به صورت "بلک فریم" انجام شود که در این نوع خرید حتی دیوارکشی داخل خانه یا آپارتمان هم انجام نشده است. توجه داشته باشید که در خانه­ها و آپارتمان نوساز قابل فروش به صورت وایت فریم و بلک فریم در باتومی، راهروها، آسانسور، نمای خانه و لابی به شکل کامل ساخته شده است و فقط فضای داخلی آپارتمان­ها  بعد از خرید تکمیل و تجهیز می­گردد.

 

آینده ملک در باتومی گرجستان

پیوستن گرجستان به عنوان عضو ناظر در اتحادیه اروپا و پیان ناتو  از سال 2014 و احتمال عضویت دائم این کشور در اتحادیه اروپا و عضویت دائم در پیمان شینگن، شرایط زندگی در این کشور را برای شهروندان گرجستان به شکل موثری تغییر خواهد داد.

شهروندان گرجی پس از عضویت دائم این کشور در اتحادیه اروپا می­توانند با داشتن پاسپورت این  کشور به کشورهای عضو شینگن بدون نیاز به دریافت ویزا سفر کنند.

خرید ملک در باتومی یکی از راه­های دریافت اقامت دائم و شهروندی این کشور است. از سوی دیگر بعد از پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا قیمت ملک در این کشور به سه برابر قیمت فعلی خواهد رسید. بنابراین خرید  ملک در باتومی گرجستان در حقیقت نوعی سرمایه­ گذاری نیز به شمار می­رود.

فرصتهای سرمایه­ گذاری در گرجستان

[kkstarratings]

فرصتهای سرمایه­ گذاری در گرجستان

سرمایه­ گذاری در هر کشوری شرایط و ضوابط مختص به خود را دارد. اما به طور کلی مواردی هست که برای سرمایه­ گذاری در هر کشوری باید در نظر گرفت. از جمله موارد مهم برای سرمایه­ گذاری در یک کشور اطلاع از  جمعیت کشوری است که قصد سرمایه­ گذاری در آن را داریم. گرجستان بیش از  پنج میلیون نفر جمعیت دارد و از جمله کم جمعیت ترین کشورهای دنیا است. بنابراین برای پیدا کردن فرصتهای سرمایه گذاری در گرجستان باید شناخت بیشتری نسبت به آن و نیازهای جامعه­ ی آن پیدا کرد.

از دیگر عوامل مهم برای شروع سرمایه­ گذار در یک کشور، شناخت درآمد سرانه یک کشور است. درآمد سرانه در واقع نشان دهنده قدرت خرید در یک کشور است. هر چه درآمد سرانه در یک کشور بالاتر باشد، قدرت خرید و در نتیجه میزان گردش پول در آن کشور بیشتر است. کشور گرجستان در مقایسه با سایر کشورهای توریستی اطراف ایران، درآمد سرانه کمتری دارد که این موضوع باید مورد توجه سرمایه­ گذاران خارجی باشد.

عامل مهم دیگر برای شروع سرمایه ­گذاری در یک کشور، مسافت کشور مقصد نسبت به ایران است که هر چقدر کشور مورد نظر شما برای سرمایه گذاری به  ایران نزدیکتر باشد، امکان بیشتری برای تبادلات بین دو کشور وجود  دارد. نزدیک بودن مسافت همچنین در هزینه­ ها و وقت شما نیز موثر خواهد بود. بنابراین وقت کمتری در رفت و آمد بین دو کشور صرف خواهد شد. دسترسی آسان به  گرجستان (حتی با وسیله نقلیه شخصی) از امتیازات این کشور برای سرمایه­ گذاری توسط ایرانی­ ها  به شمار می­رود.

مجموعه این عوامل مشخص می­ کند که سرمایه­گذاری در گرجستان نمی­ تواند در همه زمینه­ها منجر به سودآوری  و بازگشت سرمایه شود و برای انتخاب نوع و زمینه سرمایه­ گذاری نیاز به بررسی و مطالعه بیشتر است.

 

مزایای سرمایه ­گذاری در گرجستان

گرجستان کشوری است با بیش از 30 درصد جمعیت نیروی کار تحصیکرده. انتخاب این کشور برای سرمایه­ گذاری به دلیل  داشتن نیروی آماده به کار تحصیلکرده به نفع سرمایه ­گذاران خارجی است. این کشور از سال 2000 عضو سازمان تجارت جهانی بوده است و فرایند عملیات گمرک در آن بسیار آسان و سریع انجام می­شود. گرجستان با هیچ کشوری محدودیت تجاری ندارد. زیرساختهای تجاری بسیار خوبی در این کشور موجود است. راه آهن، جاده سازی، بنادر و فرودگاه­های معتبر از جمله زیرساخت­های مهم در کشو گرجستان است. همچنین سرمایه­ گذاری خارجی در این کشور در نتیجه انجام اصلاحاتی که از سال 2003 در مرزهای آن صورت گرفته، افزایش قابل توجهی داشته و دلیل اصلی آن هم سهولت در مبادلات مرزی این کشور است. رشد اقتصادی پایدار در این کشور و سیاست تجارت آن نیز از مزایای سرمایه­ گذاری در گرجستان است.

 

فرصتهای سرمایه ­گذاری در گرجستان در چه بخش­هایی سودآور است؟

ازسال 2003 اقتصاد گرجستان به سمت خصوصی سازی و تجارت آزاد روی آورد. گزارشات بانک جهانی گرجستان را یکی از کشورهایی معرفی می کند که توانسته تغییرات اقتصادی را به سرعت در کشورش اجرا کند. گرجستان در سال 2011 مقام شانزدهم جهان را در زمینه سهولت در امور تجاری از آن خود کرد. در طول یک دهه گذشته گرجستان بیشتر بر جذب سرمایه­ گذاری خارجی و بیشتر سرمایه­ گذاری مستقیم خارجی متمرکز بوده است. فرصتهای سرمایه گذاری در گرجستان متنوع می باشند. تعدادی از فرصتهای سرمایه گذاری در گرجستان را معرفی کرده ایم.

 

سرمایه گذاری در بخش معدن گرجستان

در بخش معدن گرجستان جزو کشورهایی است که منابع معدنی نسبتا خوبی در اختیار دارد. معدان منگنز، سنگ، مس، روی و سرب، معادن اکسید باریوم، معدن گومبرین، معادن سنگ مرمر که از لحاظ کیفیت با معادن مرمر بزرگ جهان مانند کاراد در ایتالیا برابری می­کند  و معادن ذغال سنگ  از مهمترین معادن این کشور هستند. اجازه خرید معدن در گرجستان صادر نمی­شود اما می­توانید مجوزهای لازم برای اجاره معادن و بهره­ برداری از آن را از دولت دریافت کنید.

 

سرمایه گذاری در بخش ساخت و ساز گرجستان

در بخش ساخت و ساز، خرید زمین و ساختمان­ سازی از فرصتهای سودآور سرمایه­ گذاری در گرجستان است. فرایند نوسازی و مرمت بافت­های فرسوده در شهر تفلیس و دیگر شهرهای گرجستان در حال حاضر با سرعت بسیاری در حال انجام است. سرمایه­ گذاری در بخش ساخت و ساز در گرجستان یکی از سودآورترین و بی خطرترین انواع سرمایه­ گذاری در گرجستان است.

 

سرمایه گذاری در بخش جاذبه های گردشگری گرجستان

وجود جاذبه­ های گردشگری در همه جای این کشور اعم از جاذبه­ های طبیعی و تاریخی و آب و هوای مطلوب برای گردشگران، موجب شده تا بخش گردشگری به عنوان یکی از مهم ترین بخش ­های سرمایه­ گذاری در این کشور مورد توجه دولت قرار بگیرد. تلاش برای حفظ امنیت گردشگران، توسعه زیرساخت های مهم گردشگری در زمینه صدور فرایند صدور روادید، حمل و نقل و ایجاد تسهیلات مناسب، موجب شده این بخش رشد خوبی در مقایسه با سایر بخش­های سرمایه­ گذاری در این کشور داشته باشد.

توسعه امکانات در بخش گردشگری مثل ایجاد هتل­های مطابق با استانداردهای روز دنیا، تسهیلات رفاهی، حمل و نقل، رستوران­ها و سایر خدمات مرتبط با این حوزه به رشد آن کمک کرده و به صنعت گردشگری در این کشور رونق بخشیده است. به همین دلیل مشارکت با شرکتهای خدمات گردشگری در گرجستان برای تبادل مسافر و سرمایه ­گذاری در زمینه ساخت و ساز هتل و مراکز اقامتی در تفلیس و دیگر شهرهای توریستی این کشور، از زمینه­های سودآور سرمایه­ گذاری در گرجستان است.

 

سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و دامپروری گرجستان

در کشور گرجستان علاوه بر بخش گردشگری و انرژی، تولید فراورده های غذایی و کشاورزی نیز از اهمیت بسیار بالایی بخوردار است. گرجستان از نظر اقلیم جزو معدود کشورهایی است که مستعد کشت و دامپروری است و به واسطه وجود مناطق اقلیمی گوناگون امکان کشت و برداشت محصولات کشاورزی در بیشتر نواحی این کشور وجود دارد.

منابع غنی آبی نیز از بزرگترین مواهب طبیعی این کشور است که شرایط کشاورزی  و دامداری را در این کشور فراهم کرده است. این بخش با وجود مواهب طبیعی بسیار زیاد با مشکلات زیادی از جمله کمبود سرمایه، آموزش و خدمات بسته بندی مواجه است.

کشاورزی در این کشور هنوز به شکل سنتی انجام می­شود و مطابق با دانش روز نیست. اما وجود سرمایه­ گذاری خارجی در این بخش به رونق آن کمک موثری خواهد کرد. دولت گرجستان قصد دارد شیوه ­های سنتی کشاورزی در این کشور را کنار گذاشته و با اتخاذ روش­های مدرن و تجهیزات مطابق با استانداردهای روز دنیا، بخش کشاورزی گرجستان را رونق بدهد. به همین دلیل سرمایه ­گذاری در گرجستان در بخش کشاورزی در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است.

دامپروری، پرورش ماهی، صنایع تبدیلی، سردخانه، گلخانه، آب معدنی و فروشگاه­های تجهیزات آلات کشاورزی از زمینه ­های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در گرجستان است.

راهکارهای اخذ اقامت و تابعیت یونان :

راهکارهای اخذ اقامت و تابعیت یونان :

یونان  از اعضای اتحادیه اروپاست. تابعیت از راه سرمایه گذاری یونان سفر بی نیاز از ویزا امنیت خانواده، ،دسترسی بالاترین استانداردهای مراقبتهای سلامت امکان تحصیل در اتحادیه اروپا و  و فرصت های تجاری را فراهم می آورد.

 

هزینه های سرمایه گذاری در املاک یونان 

 

- حداقل مبلغ سرمایه گذاری در املاک 260,000 دلار

 

دیگر هزینه ها

  1. 3%مالیات انتقال سند ملک
  2. 23% مالیات انتقال ملک برای ملک نوساز
  3. 5%هزینه ثبت اسناد ملک
  4. 0.8%هزینه ثبت زمین
  5.  1%هزینه حقوقی برای خرید ملک
  6. 3,500 دلارهزینه های حقوقی برای گرفتن اجازه اقامت
  7. 500 دلاراجازه اقامت از طرف دولت
  8. 3,000 دلار هزینه های ثبت

اعطای مجوزهای اقامت به طور انحصاری در حیطه صلاحدید های دولت یونان است، اما معمولا تقاضای اقامت تنها در صورتی رد میشود که پس از بررسی سوء پیشینه کذب بودن اظهارات متقاضی در فرم های تقاضانامه یا سایر اسناد ارسالی مشخص شود، متقاضی سوابق کیفری داشته و یا درباره فعالیت های مجرمانه اش در حال تحقیقاتی باشند، یا در فعالیت هایی که به بدنامی یونان منجر می شود دست داشته است (یا ادعا شود که دست داشته است) .

 

روند کاری

برای شروع روند کاری، متقاضی باید مدارک کامل را طبق زمان بندی ذیل در اختیار شرکت قرار دهد:

  1. موسسه حقوقی مهاجرتی آوات کپی گذرنامه تان را برای تایید اولیه بررسی میکند تا از رسیدگی سریع به درخواست شما مطمئن شود.  موسسه ما ضمن ارائه مشاوره، شما را در گرد آوری اسناد لازم  چک لیست  کمک خواهد کرد.
  2. متقاضی می بایست  از کشور مبدا  درخواست روادید یونان و یا روادید شنگن را بدهد تا بتواند  در یونان ملکی را خریداری کند.
  3. موسسه حقوقی مهاجرتی آوات شما را در جهت خرید ملک در یونان راهنمایی خواهد کرد تا انتخاب داشته باشید  که کاملا با شرایط شما منطبق باشد، پس از آن آماده سازی مدارک خرید ملک را آغاز میکند تا در زمان در خواست اقامت ارائه شود.
  4. متقاضی باید به کشور یونان سفر کند تا قبل از ارائه دادن  تقاضانامه اقامت، گذرنامه اش مهر بخورد.
  5. موسسه حقوقی مهاجرتی آوات اسناد خرید ملک را  آماده میکند. وجه خرید ملک و مالیاتش انتقال داده می شوند.
  6. سپس تقاضانامه به اداره مهاجرت ارائه داده شود و در صورت تایید متقاضی و خانواده او  اجازه اقامت را دریافت می کنند.

هزینه های کارشناسی موسسه حقوقی مهاجرتی آوات، گواهینامه تابعیت و گذرنامه فرمهای تقاضانامه رسمی، پیک و سایر مبالغ پرداختی  است. امکان استعلام دقیق با جزئیات دقیق و بدون دریافت هیچگونه هزینه پنهانی نیز وجود دارد.

* لطفا، توجه داشته باشید که برنامه زمانی فوق  تقریبی است و به ازای هر تقاضانامه، در موارد مختلف، متفاوت است.

سفر بدون نیاز به ویزا به بیش از 170 کشور که کشورهای حوزه شنگن و انگلیس هم شامل می شوند.

ثبت شرکت در مجارستان

[kkstarratings]

 

 

ثبت شرکت در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان یکی از اقداماتی است که در تخصص موسسه مهاجرتی لتس مایگریت با همکاری  موسسه حقوقی و مهاجرتی آوات می باشد. اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در مجارستان یکی از سریع ترین و راحت ترین راه ها برای اخذ اقامت مجارستان و بطور کلی اقامت اروپا محسوب می شود. اگر شما می خواهید همراه با مهاجرت به اروپا یک کار خوب و مناسب داشته باشید یکی از بهترین گزینه ها ثبت شرکت در مجارستان است. در این مقاله مزایای ثبت شرکت در مجارستان و همچنین نکات لازم در مورد ثبت شرکت در مجارستان را بیان خواهیم کرد.

 

کشور مجارستان به دلیل قرار گرفتن در مرکز اروپا دارای شرایط خاصی برای تجارت در این قاره و حتی سرتاسر جهان را دارا است. از همین رو می تواند یک مکان مناسب جهت سرمایه گذاری  محسوب شود.

ثبت شرکت در مجارستان چقدر طول میکشد؟

فرآیند ثبت شرکت در کشور مجارستان بین سه تا پنج روز طول خواهد کشید. برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در مجارستان فقط ثبت یک شرکت کفایت نمی کند. بعد از ثبت شرکت، برای اخذ اقامت مجارستان باید اقدامات لازم را انجام دهید. فرآیند ثبت شرکت در مجارستان همراه با اخذ اقامت مجارستان حداکثر سه ماه طول خواهد کشید.

بعد از ثبت شرکت در مجارستان به شما اجازه موقت دو ساله داده می شود. در صورتی که شرکت شما در مجارستان فعالیت اقتصادی داشته و بتواند سود آوری و اشتغال زایی لازم را داشته باشد اقامت دو ساله شما برای یک مدت سه ساله تمدید خواهد شد. بعد از گذشت دو سال اول و سه سال دوم اقامت ( در مجموع 5 سال اقامت موقت ) شما، در صورتی که همچنان شرکت در وضعیت مطلوبی به سر ببرد اقامت موقت شما به دائم تبدیل می شود. درصورتی هم که یک سال از اقامت شما بگذرد می توانید درخواست پاسپورت مجارستان بدهید. یعنی بطور کلی در صورتی که شرایط شرکت ثبتی در مجارستان مناسب و مطلوب باشد البته از نظر اقتصادی و قوانین دولتی ، پس از گذشت 6 سال شما میتوانید پاسپورت مجارستان را دریافت نمایید.

 

ویدیو زیر صحبت های آقای رضا جهانیان در خصوص ثبت شرکت در مجارستان 

 

 

 

 

 

مزایای ثبت شرکت در مجارستان

چندین مورد مزایای ثبت شرکت در مجارستان وجود دارد که ما در ادامه در مورد آنها اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد. یکی از مهم ترین مزایای ثبت شرکت در مجارستان سرعت عمل در ثبت شرکت است که در عنوان قبلی ذکر شد. فرآیند ثبت شرکت بین 3 تا پنج روز طول می کشد که مدت زمان بسیار خوبی برای ثبت شرکت در یک کشور محسوب می شود.

از دیگر مزایای ثبت شرکت در مجارستان پایین بودن هزینه های ثبتی و ملکی برای تاسیس دفتر در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی می باشد. علاوه بر پایین بودن این هزینه ها، کشور مجارستان پایین ترین نرخ های مالیاتی را بر کسب و کارها دارد. این موضوع می تواند کمک بسیاری خوبی برای افراد متقاضی ثبت شرکت درکشورهای اروپایی باشد.

کشور مجارستان از لحاظ جغرافیایی هم مزایای خود را دارد. این کشور در قلب اروپا قرار دارد و به راحتی و با کمترین زمان و هزینه می توان در سایر کشورهای اروپایی گشت و گذار یا تجارت نمود.

علاوه بر تمام مواردی که در مورد مزایای ثبت شرکت در مجارستان گفته شد یکی دیگر از این مزایا این است که افرادی دارای همسر و فرزند می توانند به راحتی برای همسر فرزندانشان همراه با خود درخواست اقامت دهند و آنها را همراه خود داشته باشد. در این مورد همسر و فرزندان وی می توانند همانند سایر شهروندان در مجارستان به تحصیل و فعالیت مشغول شوند.

 

نکات لازم در مورد ثبت شرکت در مجارستان

موسسه حقوقی و مهاجرتی آوات گفتن این موضوع را بر خود لازم می داند که اگر شما فقط به قصد اخذ اقامت یک کشور اروپایی می خواهید اقدام به ثبت شرکت در مجارستان کنید بهتر است از این کار صرف نظر کنید و با تماس با مشاوران مجرب ما، بهترین و مناسب ترین راه برای مهاجرت را انتخاب کنید. این توصیه به عزیزانی است که در زمینه تجارت یا بیرنس اطلاعات و سابقه ای ندارند، می باشد. چون ثبت شرکت هم توام با هزینه مالی و هم صرف زمان است. پس مراقب باشید که سرمایه و وقت خود را هدر ندهید و در نتیجه اعتماد بنفس خود را از دست بدهید.

امیدواریم در این مقاله هرچند کوتاه توانسته باشیم مطالب مفیدی را در خصوص ثبت شرکت در مجارستان برای شما هموطنان عزیز ارائه داده باشیم ،. اما این تمام راه نیست و باز هم تاکید میکنیم قبل از مهاجرت حتما مشاوره حضوری با مشاوران عالی رتبه موسسه مهاجرتی آوات داشته باشید تا با کوله باری از اطلاعات و تجربه مفید طندگی جدیدی را در کشور مجارستان آغاز نمایید .

با تشکر فراوان و به امید دیدار یکایک شما عزیزان از نزدیک

پ.ر

 

 

اقامت فرانسه با خرید ملک

[kkstarratings]

 

اقامت فرانسه با خرید ملک در فرانسه یکی از راه های اخذ اقامت این کشور اروپایی می باشد. برای اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک نیازی نیست که حتما در شهر خاصی شما به خرید ملک اقدام کنید. اگر شما می خواهید اقامت دائم یکی از کشورهای اروپایی را بگیرید و تمکن مالی لازم را برای خرید ملک در فرانسه دارید بهترین پیشنهاد اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک در این کشور می باشد.

اقامت فرانسه با خرید ملک

 

برای اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک نیاز به سرمایه گذاری 120 هزار یورویی دارید. این مبلغ حداقل قیمتی است که برای خرید ملک در فرانسه بپردازید تا بتوانید موفق به اخذ اقامت فرانسه شوید. اگر ارزش ملک خریداری شده شما کمتر از 120 هزار یورو باشد به شما اقامت فرانسه داده نمی شود. در ادامه شرایط خرید ملک در فرانسه و همچنین مزایای خرید ملک در فرانسه را برای شما شرح خواهیم داد.

 

شرایط خرید ملک در فرانسه

علاوه بر شرط قیمت ملک برای اخذ اقامت فرانسه، دیگر شرایط خرید ملک در فرانسه را می توان داشتن متراژ حداقل 14 متری برای هر نفر اشاره کرد. برای اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک باید این مورد یعنی به ازای هر نفر 14 متر فضا برای سکونت را رعایت کنید. به عنوان مثال اگر شما همراه همسرتان هستید باید حداقل 28 متر واحد مسکونی خریداری کنید. در صورتی که این مورد رعایت نشود به شما اقامت دائم فرانسه داده نخواهد شد.

خرید ملک در فرانسه می تواند یه سرمایه گذاری مطمئن هم محسوب شود. رشد قیمت ملک در فرانسه و در مناطق متفاوت است. به عنوان مثال رشد قیمت ملک در این کشور در مناطق شهری بیشتر از مناطق غیر شهری است. علاوه بر این رشد قیمت در شهرهای مختلف متفاوت است. به هر حال برای آگاهی کامل و شناخت بهترین شهر برای خرید ملک می توانید از طریق موسسه حقوقی مهاجرتی اوات اقدام کنید.

شرایط خرید ملک در فرانسه و قیمت ملک در فرانسه متغیر است در شهری مثل پاریس مبلغی بین حدود 5 هزار یورو تا 13 هزار یورو برای هر متر مربع می باشد. البته در شهرهای دیگر فرانسه بغیر از پاریس، ملک با قیمت حدود 2 هزار یورو به ازای هر متر مربع نیز یافت می شود.

مزایای خرید ملک در فرانسه

مزایای خرید ملک در فرانسه را می توان در چند مورد نام برد. ویزایی که برای شما با خرید ملک در فرانسه اخذ می شود هر ساله باید تمدید شود. در صورتی که هر ساله تمدید شود بعد از 5 سال به شما اقامت دائم فرانسه داده می شود. یکی از مزایای خرید ملک در فرانسه ای است که برای اینکه به شما اقامت فرانسه با خرید ملک به صورت دائم داده شود نیازی نیست که در ملک خودتان و در فرانسه زندگی کنید.

یکی دیگر از مزایای خرید ملک در فرانسه که می تواند جذاب باشد این است که برای خرید ملک در فرانسه نیازی به دانستن زبان فرانسوی ندارید. البته نیاز نبودن به دانش زبان تا زمانی است که شما اقامت دائم دارید. در صورتی که بخواهید برای اخذ پاسپورت فرانسه اقدام کنید باید زبان فرانسوی را آموخته باشد. در غیر این صورت اقامت دائم خواهید داشت اما پاسپورت به شما داده نخواهد شد.

از مزایای خرید ملک در فرانسه برای کسانی که می خواهند اقدام به اخذ پاسپورت فرانسه کنند این است که بعد از یک سال که اقامت دائم فرانسه را گرفتید می توانید بعد از آموختن زبان فرانسوی درخواست پاسپورت فرانسه را بدهید.

مزایای خرید ملک در فرانسه بسیارند که از جمله آنها امکان سفر بدون ویزا به سرتاسر حوزه شینگن- با استفاده از ویزای شینگن و همچنین تحصیل در فرانسه و حوزه شینگن از همان ابتدا است. این روش یکی از سریع ترین و آسانترین راه های اخذ اقامت فرانسه است.

 

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات با سابقه روشن در این زمینه آمادگی هر گونه مشاوره و خدمات به هموطنان عزیز متقاضی اقامت فرانسه با خرید ملک می باشد. با ما در تماس باشید.