موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

اقامت فرانسه با خرید ملک

[kkstarratings]

 

اقامت فرانسه با خرید ملک در فرانسه یکی از راه های اخذ اقامت این کشور اروپایی می باشد. برای اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک نیازی نیست که حتما در شهر خاصی شما به خرید ملک اقدام کنید. اگر شما می خواهید اقامت دائم یکی از کشورهای اروپایی را بگیرید و تمکن مالی لازم را برای خرید ملک در فرانسه دارید بهترین پیشنهاد اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک در این کشور می باشد.

اقامت فرانسه با خرید ملک

 

برای اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک نیاز به سرمایه گذاری 120 هزار یورویی دارید. این مبلغ حداقل قیمتی است که برای خرید ملک در فرانسه بپردازید تا بتوانید موفق به اخذ اقامت فرانسه شوید. اگر ارزش ملک خریداری شده شما کمتر از 120 هزار یورو باشد به شما اقامت فرانسه داده نمی شود. در ادامه شرایط خرید ملک در فرانسه و همچنین مزایای خرید ملک در فرانسه را برای شما شرح خواهیم داد.

 

شرایط خرید ملک در فرانسه

علاوه بر شرط قیمت ملک برای اخذ اقامت فرانسه، دیگر شرایط خرید ملک در فرانسه را می توان داشتن متراژ حداقل 14 متری برای هر نفر اشاره کرد. برای اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک باید این مورد یعنی به ازای هر نفر 14 متر فضا برای سکونت را رعایت کنید. به عنوان مثال اگر شما همراه همسرتان هستید باید حداقل 28 متر واحد مسکونی خریداری کنید. در صورتی که این مورد رعایت نشود به شما اقامت دائم فرانسه داده نخواهد شد.

خرید ملک در فرانسه می تواند یه سرمایه گذاری مطمئن هم محسوب شود. رشد قیمت ملک در فرانسه و در مناطق متفاوت است. به عنوان مثال رشد قیمت ملک در این کشور در مناطق شهری بیشتر از مناطق غیر شهری است. علاوه بر این رشد قیمت در شهرهای مختلف متفاوت است. به هر حال برای آگاهی کامل و شناخت بهترین شهر برای خرید ملک می توانید از طریق موسسه حقوقی مهاجرتی اوات اقدام کنید.

شرایط خرید ملک در فرانسه و قیمت ملک در فرانسه متغیر است در شهری مثل پاریس مبلغی بین حدود 5 هزار یورو تا 13 هزار یورو برای هر متر مربع می باشد. البته در شهرهای دیگر فرانسه بغیر از پاریس، ملک با قیمت حدود 2 هزار یورو به ازای هر متر مربع نیز یافت می شود.

مزایای خرید ملک در فرانسه

مزایای خرید ملک در فرانسه را می توان در چند مورد نام برد. ویزایی که برای شما با خرید ملک در فرانسه اخذ می شود هر ساله باید تمدید شود. در صورتی که هر ساله تمدید شود بعد از 5 سال به شما اقامت دائم فرانسه داده می شود. یکی از مزایای خرید ملک در فرانسه ای است که برای اینکه به شما اقامت فرانسه با خرید ملک به صورت دائم داده شود نیازی نیست که در ملک خودتان و در فرانسه زندگی کنید.

یکی دیگر از مزایای خرید ملک در فرانسه که می تواند جذاب باشد این است که برای خرید ملک در فرانسه نیازی به دانستن زبان فرانسوی ندارید. البته نیاز نبودن به دانش زبان تا زمانی است که شما اقامت دائم دارید. در صورتی که بخواهید برای اخذ پاسپورت فرانسه اقدام کنید باید زبان فرانسوی را آموخته باشد. در غیر این صورت اقامت دائم خواهید داشت اما پاسپورت به شما داده نخواهد شد.

از مزایای خرید ملک در فرانسه برای کسانی که می خواهند اقدام به اخذ پاسپورت فرانسه کنند این است که بعد از یک سال که اقامت دائم فرانسه را گرفتید می توانید بعد از آموختن زبان فرانسوی درخواست پاسپورت فرانسه را بدهید.

مزایای خرید ملک در فرانسه بسیارند که از جمله آنها امکان سفر بدون ویزا به سرتاسر حوزه شینگن- با استفاده از ویزای شینگن و همچنین تحصیل در فرانسه و حوزه شینگن از همان ابتدا است. این روش یکی از سریع ترین و آسانترین راه های اخذ اقامت فرانسه است.

 

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات با سابقه روشن در این زمینه آمادگی هر گونه مشاوره و خدمات به هموطنان عزیز متقاضی اقامت فرانسه با خرید ملک می باشد. با ما در تماس باشید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.