موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

تحصیل رشته پرستاری در آلمان

تحصیل رشته پرستاری در آلمان

تحصیل رشته پرستاری در آلمان- زندگی در آلمان، تحصیل رشته پزشکی در آلمان، اقامت تحصیلی در آلمان و  کار پرستاری در آلمان، دانشگاه های آلمان-تحصیل و کار در آلمان، کار در آلمان، کار پرستار در آلمان، زندگی پرستار در آلمان ، شغل پرستاری در آلمان ، معادل سازی پرستاری در آلمان ، شرایط کار پرستاری در آلمان از چه طریقی امکان پذیر است؟با موسسه مهاجرتی آوات همراه باشید تا پاسخ های خود را دریافت کنید.

 

پیدا کردن یک شغل به عنوان یک پرستار در آلمان

پیش نیازهایی که برای شغل پرستاری در بیمارستان های کشور آلمان مورد نیاز است:

داشتن حداقل یک دانش پایه از کشور آلمان

دیپلم پرستاری یا مشابه آن از کشور خود (اگر این دیپلم را از کشورهای اتحادیه اروپا اخذ کرده اید این دیپلم توسط کشور آلمان مورد قبول است).

هر مدرک تحصیلی اضافی مرتبط دیگر نیز قابل قبول خواهد بود مانند دیپلم مامایی، پرستاری سرطان، پرستاری بیهوشی، پرستاری مراقبت های ویژه، پرستاری نفرولوژی و ... .  درصورتی که مایل به ادامه تحصیل در شاخه ای تخصصی از پرستاری نیز باشید این امکان در آلمان وجود خواهد داشت.

حقوق: ۱۸۰۰-۳۰۰۰ یورو در ماه بسته به مدرک تحصیلی و منطقه ای که در آن کار می کنید (قبل از دریافت مالیات و بیمه حق تأمین اجتماعی) و بسته به تخصص در مدرک تحصیلی تا ۳۵۰۰ یورو تغییر می کند.

تحصیل رشته پرستاری در آلمان

کشور آلمان به پرستاران خبره نیاز فراوان دارد با نگاهی اجمالی به بازار کار در آلمان مشاهده می کنیم که در بیمارستان ها و خانه های سالمندان نیاز مبرمی به نیروی کار ماهر در رشته پرستاری وجود دارد در حالیکه برای هر ده شغل موجود فقط سه متقاضی در این رشته وجود دارد طبق برآوردی که مؤسسه تحقیقات اقتصادی در کشور آلمان انجام داده است  تا سال ۲۰۲۰ در حدود ۸۴۰۰۰ نفر کمبود برای رشته پرستاری در آلمان وجود خواهد داشت و کمبود در مورد مراقبت های بهداشتی به شدت احساس می شود به همین دلیل کشور آلمان شروع به استخدام پرستاران از کشورهای خارجی نموده است تا به حال کشورهای مجارستان، رومانی، اسپانیا پرستاران خود را برای کار در بیمارستان ها و خانه های بازنشستگی در آلمان فرستاده اند پرستارانی که در اتحادیه اروپا تحصیل کرده اند مدارک آنها مورد تأیید کشور آلمان می باشد و برای کار در کشور آلمان مشکلی نخواهند داشت اما کسانی که در خارج از اتحادیه اروپا مدارک خود را دریافت کرده اند باید مدارک آنها بررسی شود و سپس می توانند برای کار در کشور آلمان اقدام کنند.

چالش دیگری که برای متقاضیان کار در رشته پرستاری وجود دارد تسلط بر زبان آلمانی می باشد به دلیل گزارش های کاری که یک پرستار باید برای هر بیمار در سند روزانه خود ثبت کند و این نیز مستلزم مهارت های زبانی خوب خواهد بود.

برای رفع این مشکل در ابتدا به پرستاران خارجی مسؤلیت های کامل را نخواهند داد تا بتوانند پس از آموزش زبان به صورت فشرده بتوانند به راحتی به انجام امور مربوطه بپردازند در حدود یک سال اول حقوق دریافتی کمتر از حد طبیعی خواهد بود.

مشاوره در زمینه دوره های تکمیلی و آماده سازی پرستاری در آلمان زیر نظر تیم حقوقی موسسه بزرگ آوات به متقاضیان ارائه خواهد شد.

 

پرستار عمومی ثبت شده (مرد/زن)

در این بخش اطلاعات مربوط به مراحلی که برای این گروه شغلی در کشور آلمان الزامی است می پردازیم: کسانی که متقاضی شغل پرستاری هستند ابتدا باید صلاحیت حرفه ای خود را با ارئه مدارک مربوطه احراز کنند بررسی این مدارک توسط مقامات ذیصلاح در کشور آلمان صورت خواهد پذیرفت و بیان می دارد آیا مدرکی که در خارج از کشور آلمان دریافت کرده اید معادل مدارک معمول در آلمان می باشد یا خیر؟

در صورتی که بین مدارک شما و مدارک مربوط و مورد تأیید کشور آلمان تفاوت های اساسی وجود داشته باشد به شما فرصت برای دوره انطباق داده خواهد شد که در آن آموزش های اضافی برای معادل سازی مدرک صورت خواهد پذیرفت و پس از پایان این دوره انطباق پذیری با یک امتحان نهایی برای اثبات آموزش کامل و دریافت محتوی دروس به شما مدرکی ارائه داده خواهد شد که نشان دهنده اتمام موفقیت آمیز دوره خواهد بود و پس از آن شما می توانید به کار بپردازید.

 

تحصیل رشته پرستاری در آلمان

 

پرستار واجد شرایط لازم در کشور آلمان

دارای مدرک شناخته شده به عنوان یک پرستار در کشور آلمان

گواهی تسلط به زبان آلمانی B2

احساس مسؤلیت

کار گروهی و تعهد

همدلی با سالمندان

 

مدارک لازم:

ارائه رزومه کاری (CV)

کپی از مدارک و گواهی در مورد مدارک آموزشی دیگر در صورت نیاز

گواهی پزشکی مربوط به سلامت بهداشتی

گواهی در مورد مدرک حرفه ای

نداشتن سوء سابقه کیفری

این مدارک باید به زبان آلمانی ترجمه شوند.

تحصیل رشته پرستاری در آلمان

مزایای نیروی انسانی بین المللی

استخدام نیروی کار برای مراقبت های بهداشتی یک راه حل مقرون به صرفه برای کارفرمایان برای استفاده از نیروی انسانی ماهر و به صورت طولانی مدت می باشد که با استفاده از تجربه و تخصص آنها در قسمت مراقبت های بهداشتی بین المللی و مشاوره های لازم قادر به ساده کردن فرآیندهای پیچیده و ارائه جدول زمانی و انتظارات واقع بینانه خواهند داشت.

متخصصان خارجی با توجه به پشتوانه تجربه منحصر به فرد خود و داشتن فرهنگ و استعدادهای متمایز قادر خواهند بود یک محیط کار پر رونق و متنوع ایجاد کنند.

 

سازمان مهاجرتی آوات با همکاری موسسه حقوقی مهاجرتی لتس مایگریت با بهره مندی از برترین وکلای بین المللی آماده خدمات مشاوره در خصوص تحصیل رشته پزشکی در آلمان برای متقاضیان تحصیل در آلمان میباشــــد.

همچنین شما عزیزان میتوانید سوالات خود را در خصوص تحصیل رشته پزشکی در آلمان و تحصیل در آلمان در پایان همین مقاله برای ما ارسال نمایید و منتظر پاسخ کارشناسان ما در اسرع وقت باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.