موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

ویزای تحصیلی کره جنوبی

ویزای تحصیلی کره جنوبی

کشور کره جنوبی در سال ۲۰۰۴ بود که جمعیت کثیری از دانشجویان از خارج را از طریق ویزای تحصیلی کره جنوبی جذب کرد و امکانات تحصیلی خود را روز به روز رو به پیشرفت برده است و اعلام کرده است که میخواهد در سال ۲۰۲۰ جمعیت دانشجویان خارجی خود که از طریق ویزای تحصیل کره جنوبی وارد این کشور شده اند را افزایش دهد . ویزای تحصیل کره جنوبی که برای افراد واجد شرایط گزینه ای مناسب بوده است از مزایایی هم برخوردار میباشد که دانشجویان متقاضی اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی میتوانند از آن ها بهره مند شوند .

کشور کره جنوبی هدف خود را از صدور ویزای تحصیل کره جنوبی بین المللی کردن این کشور اعلام کرده است .

ویزای تحصیلی کره جنوبی از جمله روش هایی میباشد که افراد میتوانند از طریق آن اقامت این کشور را بدست بیاورند , روش های دیگری نیز وجود دارد که به طور مثال میتوان از طریق ویزای کاری , ویزای سرمایه گذاری و .... اشاره نمود .

تعداد موسسات آموزش عالی در کره جنوبی به ۳۷۰ عدد رسیده است که ۴۷ دانشگاه ملی را شامل میشود .

دانشگاه های کره جنوبی از سطح جهانی و با رتبه بسیار بالا قرار گرفته است که بهترین دانشگاه این کشور دانشگاه ملی سئول میباشد .

مراحل اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی

برای درخواست ویزای تحصیلی کره جنوبی باید در ابتدا فرد متقاضی درخواستی برای دانشگاه مورد نظر خود فرستاده و بعد از بررسی مدارک آن دانشگاه نامه تاییده یا همان پذیرش را برای دانشجو میفرستد و زمانی که فرد آن نامه و مدارک مورد نیاز را برای سفارت کره جنوبی بفرستد و بعد از اینکه بررسی های لازم انجام پذیرد سفارت اجازه صدور ویزای تحصیل کره جنوبی را خواهد داد.

بعد از آن فرد با دریافت ویزای تحصیلی کره جنوبی میتواند به این کشور رفته و برای ثبت نام به صورت حضوری اقدام کند و بعد از آنکه محل استقرار خود را مشخص نمود میتواند با شروع کلاس ها به تحصیل بپردازد .

شایان ذکر میباشد افرادی که از طریق ویزای تحصیل کره جنوبی به این کشور آمده اند میتوانند با اجازه ای که دولت به آن ها داده است و با توجه به ساعات کلاس ها به کار پاره وقت بپردازند و مقداری از هزینه های زندگی و تحصیل  را جبران کنند .

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی

مدارکی که جهت ارائه به سفارت کره جنوبی برای دریافت ویزای تحصیلی کره جنوبی باید ارائه داد عبارتند از :

اصل گذرنامه و کپی از تمام صفحات آن

نامه تاییدیه از دانشگاه کره جنوبی

مدارک تحصیلی معتبر و ریز نمرات آنها به همراه ترجمه تمامی مدارک

شش قطعه عکس رنگی سه در چهار

گواهی سلامت پزشکی

عدم اعتیاد

عدم سوء سابقه

تمکن مالی و حساب بانکی معتبر

اگر متاهل میباشید مدارک شناسایی افراد خانواده به همراه پاسپورت آنها

و هر گونه مدارک اضافی که سفارت کره جنوبی جهت صدور ویزا از متقاصی ویزای تحصیلی کره جنوبی درخواست کند باید تهیه و به سفارت تحویل داده شود.

شایان ذکر میباشد که دانشگاه های کره جنوبی اکثر رشته های تحصیلی را دارا میباشد و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری بورسیه اعطا خواهد کرد .

شما اگر از طریق ویزای تحصیلی کره جنوبی به این کشور رفته اید میدانید که این کشور از نظر اقتصادی در دنیا دارای رتبه میباشد و بازار کار خوبی را دارد به همین خاطر افراد علاقمند به اخذ ویزای کاری کره جنوبی میباشند اما پروسه اخذ ویزای کاری کره جنوبی بسیار دشوار و طولانی میباشد به همین خاطر موسسه ما به شما این را پیشنهاد میکند که اگر قصد دارید در کشور کره جنوبی به کار مشغول شوید میتوانید از طریق ویزای تحصیلی کره جنوبی به این کشور رفته و حین تحصیل به کار بپردازید و زمانی که تحصیل شما به پایان رسید میتوانید ویزای تحصیلی کره جنوبی خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و بعد از پرداخت پنج سال مالیات و کار در این کشور و خدمت به دولت کره جنوبی اقامت خود را دریافت کنید .

اگر هدف شما اخذ این ویزا میباشد باید بدانید که مسیری که انتخاب کرده اید مسیری هموار و راحت میباشد فقط کمی صبوری نیاز میباشد .

موسسه حقوقی آوات ارائه دهنده کلیه خدمات مهاجرتی و بین المللی آماده خدمات رسانی به کلیه عزیزان در زمینه مهاجرت میباشد .

انتخاب با شما

تضمین و عمل از ما

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.