موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

ویزای تحصیلی یونان

ویزای تحصیلی یونان

اخذ ویزای تحصیلی یونان دارای مراحل مختلفی است. کسانی که خواهان تحصیل دریونان هستند باید در مورد مسائل مختلفی اطلاعات کسب کنند. ما در این نوشتار توضیح مختصری در مورد نحوه اخذ ویزای تحصیلی یونان برای شما آماده کرده‌ایم و برای آگاهی بیشتر در مورد اخذ ویزای تحصیلی یونان می‌توانید با مشاوران موسسه حقوقی مهاجرتی آوات تماس بگیرید و از علم مشاوران برتر ما در زمینه اخذ ویزای تحصیلی یونان استفاده کنید.از جمله مسائل مربوط به اخذ ویزای تحصیلی یونان این است که آیا شرایط مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی یونان، مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی یونان و یا اینکه آیا شما توانایی تحصیل دریونان را دارید یا خیر می‌باشد. برای آگاهی از شرایط دریافت ویزای تحصیلی یونان و همچنین سایر توضیحات در مورد کشوریونان با ما همراه باشید.

یونان کشوری متمدن

کشور یونان در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه‌جزیره بالکان قرار دارد و به‌عنوان مهد تمدن و تاریخ اروپا و غرب شناخته شده است. کشوریونان نه‌تنها در اروپا و غرب بلکه در کل جهان به‌عنوان یکی از کهن‌ترین تمدن‌های دنیا محسوب می‌شود. پایتختیونان آتن و شهرهای مهم آن سالونیک، پاتراس و هراکلیون می‌باشد. ازاین‌رو بدلیل بالا بودن سطح دانشگاه‌هاییونان افراد زیادی از سرتاسر جهان خواهان تحصیل دریونان می‌باشند که هم‌وطنان عزیز ما هم مستثنا نیستند. جذابیت یونان برای تحصیل بدلیل بورسیه‌های تحصیلی و رایگان می‌باشد کهیونان را به کشوری دانشجو پذیر تبدیل کرده است.

نظام دانشگاهی و دانشگاه‌های معتبریونان

در یونان ۲۲ دانشگاه معتبر وجود دارد که در رشته‌های مختلف دانشجو می‌پذیرند. آموزش عالی دریونان به دو صورت تحصیلات دانشگاهی و تحصیلات فنی می‌باشد. در کشوریونان تحصیلات فنی به‌صورت آموزشگاهی ارائه می‌شوند که شامل رشته‌های مختلفی از جمله این رشته‌ها مذهب، گردشگری، هنر، ارتش و نیروی دریایی می‌باشد. دریونان هر مقطع تحصیلی حدود ۴ سال می‌باشد که البته در برخی رشته‌ها مانند پزشکی کمی بیشتر طول خواهد کشید و هر سال شامل دو ترم و هر ترم ۱۳ هفته خواهد بود.

از جمله مهم‌ترین دانشگاه‌هاییونان دانشگاه آتن می‌باشد اما دانشگاه‌های دیگر مانند کرت، تسالونیکی و تراکیس هم از اعتبار بالایی برخوردار هستند. دریونان ۱۵ مرکز آموزش عالی فنی نیز وجود دارد که مدت مقاطع تحصیلی آن‌ها مانند دانشگاه‌های یونان می‌باشد با این تفاوت که هر سال شامل ۸ ترم می‌باشد که در پایان دوره تحصیل دانشجو باید در یک امتحان جامع از رشته تحصیلی خود شرکت کرده و قبول شود تا مدرک فارغ‌التحصیلی به وی داده شود.

هزینه‌های تحصیل دریونان

بغیر برخی رشته‌ها در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های خصوصی، تحصیل دریونان در اغلب رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی تقریباً رایگان می‌باشد البته هزینه زندگی دانشجویی با توجه به مکان زندگی متغیر است. دروس در دانشگاه‌هاییونان به دو زبان یونانی و انگلیسی تدریس می‌شوند که این موضوع هم در رشته‌ها و مقاطع مختلف متفاوت می‌باشد. برای آگاهی کامل از هزینه‌های تحصیلییونان با موسسه حقوقی مهاجرتی آوات تماس گرفته و از راهنمایی‌های برترین مشاوران ما استفاده کنید.

رشته‌های پرطرفدار برای تحصیل دریونان

از جمله رشته‌های معروف و پرطرفدار در دانشگاه‌های یونان پزشکی می‌باشد که با توجه به اعتبار بالای دانشگاه‌های یونان دانشجویان می‌توانند پس از اتمام تحصیلات در هر کشوری که تمایل داشته باشند مشغول به کار شوند.

تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دریونان

تحصیل در مقطع کارشناسی یونان حداکثر ۴ سال می‌باشد که در این مقطع، تحصیل دریونان به‌صورت رایگان می‌باشد. یکی از مزایای تحصیل در این مقطع دریونان بهره‌مندی از بیمه خدمات درمانی رایگان می‌باشد.

مدت‌زمان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دریونان ۲ سال می‌باشد که در این مقطع آموزش بسیار تخصصی‌تر می‌شود. بسیاری از رشته‌های تحصیلی به زبان یونانی تدریس می‌شوند اما برخی از آن‌ها به زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شوند که دانشجوی خواهان تحصیل در یونان باید به زبان یونانی یا انگلیسی تسلط داشته باشد. البته ناگفته نماند اینکه باید مدرک زبان خود را هم ارائه دهید چون بدون مدرک امکان تحصیل دریونان وجود ندارد.

تحصیل در مقطع دکتری دریونان

مدت‌زمان لازم برای مقطع دکتری دریونان ۳ سال می‌باشد. در این مقطع تحصیلی شما باید یک موضوع برای پایان‌نامه خود انتخاب کرده و تا پایان مدت دروه آن‌ها و ارائه کرده و از آن دفاع کنید.

مدارک نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی کشوریونان

  1. آخرین مدرک تحصیلی
  2. ریز نمرات تحصیلی
  3. گواهی سلامت
  4. گواهی عدم سوءپیشینه
  5. اثبات پشتوانه مالی
  6. پاسپورت و شناسنامه متقاضی
  7. مدارک شغلی

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات امیدوار است مطلب بالا مورد رضایت شما قرار گرفته باشد. اگر شما خواهان تحصیل دریونان و اخذ ویزای تحصیلی یونان هستید و برای سرمایه و وقت خود ارزش قائلید با مشاوران موسسه حقوقی مهاجرتی آوات تماس بگیرید و در سریع‌ترین زمان به نتیجه دلخواه برسید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.