موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

ویزای تحصیلی مالزی

ویزای تحصیلی مالزی

بسیاری از افراد وجود دارند که خواهان تحصیل در خارج از کشور می‌باشند در این میان ویزای تحصیلی مالزی علاقمندان خاص خود را دارد که دوست دارند شرایط ویزای تحصیلی مالزی را فهمیده و سپس اگر شرایط لازم را داشتند برای ویزای تحصیلی مالزی اقدام کنند. ویزای تحصیلی مالزی نیازمند مدارکی می‌باشد که در ادامه به مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی مالزی می‌پردازیم.

دانشگاه‌های مالزی ازجمله دانشگاه‌های معتبر و جهانی نیز می‌باشند که به زبان انگلیسی در آن‌ها تدریس می‌کنند و اگر فرد متقاضی ویزای تحصیلی مالزی مدرک زبان نداشته باشد می‌تواند دوره‌های زبان انگلیسی را در مالزی کسب کند اما بهتر این می‌باشد که شما مدرک زبان را در همین ایران بگیرید تا کارهای ویزای تحصیلی مالزی به‌سرعت و راحت‌تر انجام شود.

مزایای تحصیل در مالزی

یکی از مزایای ویزای تحصیلی مالزی این می‌باشد که دانشجویان از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار هستند و همچنین داشتن خوابگاه‌ها، اینترنت رایگان برای دانشجویان، و از همه آن‌ها مهم‌تر تحصیل بسیار ارزان  هزینه‌های زندگی بسیار پایین می‌باشد، این دلایل باعث شده است که افراد زیادی برای کسب ویزای تحصیلی مالزی دست‌به‌کار شوند.

دانشجویانی که از طریق ویزای تحصیلی مالزی به این کشور رفته‌اند بعد از ورود به دانشگاه تحت پوشش بیمه درمانی قرار می‌گیرند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی مالزی

قبل از هر اقدامی باید مدارک لازم جهت ویزای تحصیلی مالزی را تکمیل و به سفارت تحویل دهید که این مدارک عبارتند از:

  • اصل پاسپورت و ترجمه آن
  • عدم سوءپیشینه
  • عدم اعتیاد
  • مدرک دیپلم و مدرک پیش‌دانشگاهی  که معدل مدرک دیپلم باید ۱۴به بالا باشد
  • شش قطعه عکس رنگی
  • گواهی پزشکی که سلامت شما را تضمین کند
  • پذیرش از دانشگاه مالزی
  • و هرگونه مدرکی که دولت مالزی نیاز داشته باشد

زمانی که پذیرش را از دانشگاه مورد نظر گرفتید و مدارک را به دولت تحویل دادید و مدارکتان تایید شد و ویزای تحصیلی مالزی صادر شد و به مالزی رفتید در ابتدا محل سکونت باید مشخص شود و بعد از آن مراحل ثبت نام را باید انجام دهید و سپس به تحصیل مشغول شوید.

کار دانشجویی

وقتی با ویزای تحصیلی مالزی به خاک این کشور رسیدید یک سری مزایایی شامل دانشجویان خارجی می‌شود و آن این می‌باشد که شما می‌توانید در حین تحصیل با اجازه دولت مالزی به کار پاره‌وقت بپردازید که مدت‌زمان کار در هفته برای دانشجویان باتوجه به ساعت و روزهای تعطیل دانشجو حساب می‌شود که معمولا بین ده تا بیست ساعت کار در هفته می‌باشد و این موضوع برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد صدق می‌کند زیرا مقطع دکتری ساعت کاری بین سی تا سی‌وپنج ساعت در هفته می‌باشد.

زمانی که تحصیل شما به پایان رسید می‌توانید همان ویزای تحصیل مالزی را به ویزای کاری مالزی تغییر دهید و به کار تمام‌وقت در آنجا بپردازید و در حین کار به مدت سه سال تا پنج سال با پرداخت مالیات (که متغیر می‌باشد ) می‌توانید برای اقامت دائم اقدام کنید.

نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های مالزی

یک از این روش‌ها به این صورت می‌باشد که به‌صورت مستقیم به دانشگاه و موسسه آموزش عالی رفته و مدارک خود را تحویل دهید و اگر مورد تایید دانشگاه یا موسسه آموزش عالی قرار گرفت از طرف همان موسسه یا دانشگاه برای اداره ویزا درخواست فرستاده می‌شود و ویزا برایتان صادر می‌شود.

در روش بالا باید گذرنامه شما به مدت یک سال حداقل اعتبار داشته باشد و اگر کمتر از یک سال اعتبار داشته باشد ویزا برایتان صادر نخواهد شد و این نکته بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

روش دیگر این می‌باشد که از طریق اداره مهاجرت اقدام کنید و منتظر تایید دانشگاه مورد نظر بمانید.

که در روش دوم مدت‌زمانی که طول می‌کشد دانشگاه یا موسسه آموزش عالی جواب خود را نسبت به تایید یا رد کردن دانشجو اعلام کند یک هفته می‌باشد.

برای پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی مالزی راه‌های متعددی وجود دارد که موسسه حقوقی آوات خدمات خود را در این زمینه ارائه می‌دهد و اگر شما خواستار ویزای تحصیل مالزی و تحصیل در این کشور زیبا می‌باشید می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۹ صبح الی 18عصر با موسسه حقوقی آوات تماس بگیرید و با مشاورین مجرب ما در زمینه ویزای تحصیل مالزی صحبت کنید و تمامی سؤالات خود را از مشاورین ما جویا شوید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.