موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

ویزای تحصیلی سنگاپور

ویزای تحصیلی سنگاپور

سنگاپور اگرچه یک کشور کوچک می باشد اما افرادی که می خواهند از طریق ویزای تحصیل سنگاپور به اقامت سنگاپور برسند مطمئنا" می دانند که این کشور از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معتبر و برتری برخوردار می باشد. ویزای تحصیل سنگاپور برای افرادی که هدفشان از تحصیل پیشرفت و بعد از آن پیدا کردن کاری مناسب و پردر آمدی می باشد مناسب می باشد .دریافت ویزای تحصیل سنگاپور  شرایطی خاص دارد و مدارک مورد نیاز خود را جهت اخذ ویزای تحصیل سنگاپور نیاز دارد که موسسه حقوقی آوات تمامی اطلاعات لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور را درادامه در اختیارتان قرار داده است .

مراحل اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور

اول از هر چیزی باید متقاضی ویزای تحصیل سنگاپور از دانشگاهی که مد نظر دارد پذیرش را بگیرد و زمانی که دانشگاه متقاضی را تایید نمود, متقاضی ویزای تحصیلی سنگاپور باید مدارک لازمه را به سفارت و دولت سنگاپور تحویل دهد و زمانی که مدارک بررسی شد دولت و سفارت سنگاپور مجوزهای لازم جهت ویزای تحصیلی سنگاپور را می دهد .

سنگاپور

سنگاپور یک کشور آسیایی می باشد و افرادی که می خواهند ویزای تحصیل سنگاپور را دریافت کنند می دانند که این کشور از نظر خلاقیت و نوآوری در رتبه ۷ جهان قرار گرفته است و تحصیل در همچین کشوری علاوه بر اینکه در دانشگاه معتبری تحصیل می کند می تواند در زمینه تجارت و کار نیز تجربیات بسیاری کسب کند .

یکی از مسائلی که باعث شده است سنگاپور در آموزش حرفی برای گفتن در دنیا داشته باشد این می باشد که سیستم آموزشی بسیار حرفه ای دارد و کیفیت زندگی در این کشور بالا می باشد .

خاطر نشان کنیم که تنها رشته های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه ملی سنگاپور مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشد و دانشگاه های پزشکی دیگری که در سنگاپور وجود دارد هیچ کدام مورد تایید وزارت بهداشت ایران نمی باشد .

دانشگاه ملی سنگاپور در دنیا رتیه ۱۲ ام را دارد . و در سال ۲۰۱۵ نیز رتبه اول آسیا را به خود اختصاص داد .

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور

  • اصل پاسپورت و کپی از آن
  • تاییدیه از دانشگاه سنگاپور
  • ترجمه کلیه مدارک تحصیلی
  • اصل مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و ترجمه آ نها
  • چند قطعه عکس
  • عدم سوء پیشینه
  • عدم اعتیاد
  • و کلیه مدارکی که دولت سنگاپور از متقاضی ویزای تحصیلی سنگاپور درخواست کند .

زمانی که فرد ویزای تحصیلی سنگاپور را دریافت کرد به محض ورود به سنگاپور بایستی محل سکونت خود را مشخص کند و بعد از آن مراحل ثبت نام دانشگاهی که پذیرش آن را دریافت کرده است را انجام دهد, بعد از آن میتواند به تحصیل در سنگاپور از طریق ویزای تحصیل سنگاپور مشغول شود .

فرد میتواند در حین تحصیل با توجه به قوانین دولت سنگاپور به کار نیز بپردازد اما با مجوزی که از دولت سنگاپور دریافت خواهد کرد .

ساعات کار پاره وقت برای دانشجویان خارجی متغییر می باشد و به قوانین دانشگاه و دولت سنگاپور دارد.

اقامت دائم

زمانی که شما از طریق اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور به این کشور رفتید و به تحصیل مشغول شدید بعد از سه الی چهار سال که مدرک کارشناسی خود را دریافت کردید می توانید ویزای تحصیلی سنگاپور را به ویزای کاری تبدیل کنید و به کار در سنگاپور مشغول شوید و بعد از سه سال می توانید برای کارت اقامت دائم اقدام کنید البته شایان ذکر می باشد که کارت اقامت زمانی صادر می شود که شما مالیات مشخص ضده از سمت دونلت سنگاپور را پرداخت کرده باشید .

سنگاپور یک کشور مدرن و پیشرفته می باشد و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است بخاطر همین موضوع موسسه حقوقی , مهاجرتی آوات آماده خدمات رسانی به شما عزیزانی که علاقمند به اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور هستید می باشد البته خاطر نشان کنیم که تنها راه مهاجرت به سنگاپور اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور نمی باشد و راه های متعددی برای رسیدن به خاک این کشور کوچک و مدرن می باشد مانند ویزای کاری سنگاپور , ویزای سرمایه گذاری سنگاپور , ویزای توریستی سنگاپور و خرید ملک در سنگاپور به شما کمک می کند تا به اقامت دائم در سنگاپور دست پیدا کنید .

مشاورین مجرب و وکلای باتجربه ی موسسه حقوقی مهاجرتی آوات همه روزه از ساعات ۹ الی18 آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان در زمینه مهاجرت می باشند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.