موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

اقامت اسپانیا با خرید ملک

اقامت اسپانیا با خرید ملک

اقامت اسپانیا با خرید ملک یا همان گلدن ویزا یکی از قوانینی است که پارلمان اسپانیا در اکتبر سال 2013 به منظور سرمایه گذاری در این کشور و در دوران رکود اروپا، تصویب کرد. در این روش کسی که خواهان اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک است باید سرمایه گذاری 500.000 یورویی را در بخش املاک و یا مستغلات این کشور انجام دهد. در این مقاله مزایای اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک را هم خدمت شما عرض خواهیم کرد.

 

طبق قانون اسپانیا مدت ده سال برای اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک یا گلدن ویزا لازم است که سپری شود . پس از سپری شدن  10 سال از خرید ملک در اسپانیا شما می توانید برای اخذ اقامت دائم اسپانیا اقدام نمایید.

کشور اسپانیا یکی از زیباترین و مدرن ترین کشورهای جهان محسوب می شود. این کشور جزء کشورهای صنعتی محسوب می شود. علاوه بر اینها کشور اسپانیا دارای فرهنگ غنی و آداب و رسوم سنتی در کنار مدرنیته می باشد. مطمئنا زندگی در این کشور تجربه شرینی خواهد بود.

 

ویدیوی توضیحات آقای رضا جهانیان در خصوص اقامت اسپانیا را با هم میبینیم 

 

 

مزایای اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک

مزایای اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک را به راحتی می توان فهمید. از مهم ترین مزایای اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک، اخذ اقامت دائم اسپانیا می باشد. با اخذ اقامت دائم اسپانیا شما می توانید همچون سایر شهروندان اسپانیایی از امکانات و حقوق اجتماعی مانند تحصیل در این کشور بهره مند شوید.

یکی دیگر از مزایای اخذ اقامت دائم اسپانیا با خرید ملک امکان اخذ تابعیت و شهروندی این کشور زیبا و پیشرفته است. بعد از گذشت 10 سال و زمانی که موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شدید بعد از یک سال که از اقامت دائم شما سپری شد می توانید درخواست تابعیت و شهروندی اسپانیا را بدهید.

از دیگر مزایای اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک را می توان به قدرت بالای پاسپورت این کشور اشاره کرد. بر اساس آمارهای منتشر شده در سال 2017 پاسپورت اسپانیا به طور مشترک با ایتالیا سومین پاسپورت قدرتمند جهان شناخته شده است. در این رتبه بندی ها عوامل مختلفی از جمله امکان سفر بدون ویزا به سایر کشورها که 50% سهم رتبه بندی را در اخیتار دارد در نظر گرفته می شود. پس این خبر خوب را به شما بگوییم که با اخذ پاسپورت اسپانیایی که روش دریافت آن را برای شما در پاراگراف قبلی شرح دادیم می توانید به بیش از 160 کشور جهان بدون ویزا سفر کنید.

در پایان قسمت مربوط به شرح مزایای اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک لازم است که مهم ترین ویژگی اقامت اسپانیا را برای شما بگوییم. مهم ترین دلیلی که افراد اقدام به اخذ پاسپورت اسپانیا می کنند امکان سفر و تجارت آزاد در حوزه شینگن می باشد. حوزه شینگن دومین حوزه بزرگ مالی در جهان محسوب می شود که برای هر تاجری جذابیت خاص خود را دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.