موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

موسسه حقوقی مهاجرتی آوات

ویزای 5 ساله مولتی کانادا

[kkstarratings]

ویزای 5 ساله مولتی کانادا

ویزای 5 ساله مولتی کانادا یکی از انواع ویزا می باشد که در تخصص وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی مهاجرتی آوات (موسسه مهاجرتی لتس مایگریت ) می باشد. این ویزا یکی از ویزاهای محبوب برای مهاجرت به کانادا می باشد. ویزای مولتی کانادا دارای شرایط و ملزومات خاص به خود می باشد. ذکر این نکته لازم است که ویزای مولتی کانادا در واقع برای 10 سال صادر می شود. بدلیل اینکه پاسپورت ایران 5 ساله صادر می شود مدت اعتبار ویزای مولتی کانادا نیز از 10 سال به 5 سال تقلیل می یابد. در این نوشتار سعی میکنیم مواردی همچون مزایای ویزای 5 ساله مولتی کانادا و شرایط اخذ ویزای 5 ساله مولتی کانادا را شرح خواهیم داد. در پایان نیز مدارک لازم برای ویزای 5 ساله مولتی کانادا قرار خواهیم داد.

ویزای 5 ساله مولتی کانادا

 

کشور کانادا به دلیل زیبایی های طبیعی در کنار سطح بالای تکنولوژی هر ساله یکی از مقاصد توریستی جهان محسوب می شود. بر اساس آمارگیری های انجام شده در سطح بین الملل کشور کانادا در سال گذشته به عنوان رتبه دوم بهترین کشور از لحاظ سطح کیفیت زندگی شناخته شد. درک این موضوع بعد از ورود به این کشور بزرگ کار دشواری نیست.

 

مزایای ویزای 5 ساله مولتی کانادا

مزایای ویزای 5 ساله مولتی کانادا

مزایای ویزای 5 ساله مولتی کانادا متعدد می باشد. این نوع ویزا همان طور که از نامش پیدا است مولتیپل می باشد. مولتیپل بدین معناست که شخص زمانی که این نوع ویزا را دریافت می کند می تواند به طور مکرر در در طول 5 سال به کانادا رفت و آمد کند. از دیگر مزایای ویزای 5 ساله مولتی کانادا این است که این نوع ویزا مناسب افرادی است که در طول مدت سال به کانادا زیاد رفت و آمد می کنند.

این نوع ویزا جزء در مواردی تفاوتی با ویزای توریستی عادی کانادا ندارد. در این نوع ویزای کانادا شخص در طول مدت اعتبار ویزا تنها می تواند در مجموع به مدت شش ماه در کانادا حضور داشته باشد. اما برای تقسیم بندی مدت زمان اقامت، محدودیتی ندارد. بدین گونه که شخصی ممکن تمام مدت 6 ماه را به صورت یکجا در کانادا حضور داشته باشد.

مزایای ویزای 5 ساله مولتی کانادا بیشتر در بین تجار، پزشکان، وکلا، صنعت گران و ... به چشم می خورد. زیرا این افراد معمولا به کشور کانادا برای کسب علم و تجربیات و همچنین همکاری های اقتصادی سفرهای متعددی دارند.

 

شرایط اخذ ویزای 5 ساله مولتی کانادا

شرایط اخذ ویزای 5 ساله مولتی کانادا متفاوت می باشد. برای اخذ ویزای مذکور چندین ویژگی در شخص درخواست دهنده لازم است تا وی شرایط اخذ ویزای 5 ساله مولتی کانادا را دریافت کند. برای درک بهتر چند مورد را به صورت لیست نام می بریم:

  1. داشتن تمکن مالی در حد لازم
  2. داشتن حداقل دو ویزای شنگن
  3. داشتن شغل مناسب در کشور خود
  4. همراه نداشتن همسر و فرزندان ( به استثنای برخی موارد )
  5. وجود سند ملکی به نام متقاضی
  6. و سایر شرایط

 

در بالا مهم ترین شرایط مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای 5 ساله مولتی کانادا بیان شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع ویزا می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی مهاجرتی آوات تماس گرفته و اطلاعات لازم را در مورد این نوع ویزا کسب کنید.

 

مدارک لازم برای ویزای 5 ساله مولتی کانادا

مدارک لازم برای ویزای 5 ساله مولتی کانادا

مدارک لازم برای ویزای 5 ساله مولتی کانادا به شرح زیر می باشد:

  1. ترجمه شناسنامه
  2. پرکردن فرم اطلاعات خانوادگی (family information)
  3. پر کردن و تایید فرم درخواست ویزا (Application Form)
  4. دو قطعه عکس 4*6
  5. پرینت حساب بانکی (تمکن مالی) یا گردش حساب شش ماه گذشته
  6. ترجمه سند ملکی
  7. ترجمه سند شغلی (در صورت اشتغال)
  8. مدارک اقامت دائم یا موقت و گواهی حقوقی فرد مقیم درکانادا
  9. بیمه یک ساله متقاضی
  10. ارائه تأیید نتایج آزمایشات متقاضی از طرف پزشک امین
  11. دعوتنامه (اختیاری)
  12. ترجمه سند ازدواج (اختیاری)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.